• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
wiet61

SEEDSHEAVEN

Recommended Posts

IK wil jullie waarschuwen nikste bestellen daar , je moet het geld opsturen in een envelop met de bestellings lijst , dat heb ik dus gedaan , een bevestiging gekregen dat het binnen was , en dat de  zaden verstuurd worden , dat is nu twee weken geleden en ik heb nog niks ontvangen , heel veel m ail gestuurd , er word niet op gereageerd . 

DUS GEWOON OPGELICHT 

DIt ter waarschuwing voor de gene die iets wilde gaan bestellen , dit is de eerste keer dat ik een oor aangenaaid word , ik stuur dus nooit geen geld meer op , smerige oplichters zijn het , gelukkig was het maar 43,50 euro .

:wacko:  :wacko:  :wacko:

Ai, dat is klote voor je man. Bedankt voor de waarschuwing. 

Maare, binnenkort ff een dampie zetten, jij hebt nu toch zat wiet  :lol:

rare site weinig info over de personen die er achter zitten

weinig betaal mogelijkheden van alles te weinig

ook veel te weinig info over strains

Bedankt voor het delen Wiet61....

Probeer eens met een andere mail een vraag te stellen over bv iets wat je wilt gaan bestellen als je dan reactie krijg weet je meer als genoeg maar dat weet je eigelijk al nu...

KUT MAN voor de 1 wat minder maar er zijn gezinnen die moeten daar een behoorlijke tijd mee doen 5 tiene waar gaat deze wereld toch heen met al die rare mensen

Word je niet geript worden je bestelde zaden wel f niet verstuurd hoe zuur moet je zijn dan damm

Suc6 wiet61

Greetzz

• Like 1

Heel erg k*t voor je maar even het volgende: geld opsturen in een envelop? Dan gaan bij mij de alarmbellen al rinkelen hoor.

Er zijn zoveel seedbanks waar je zoals normaal kan betalen met ideal of zoiets.

Stuur nooit geld op naar bedrijven.

sannieshop geeft je ook de mogelijkheid om geld cash op te sturen maar heeft ook ideal en normale overschrijvingen .

beter een bekende leveranvier nemen als iets onbekend uit bv denemarken .

waar deze leverancier zich bevind

Beste Wiet61,

Ik heb van mijn kant ook nog een mail naar hen gestuurd.

Dit is niet corret van hen en ik hoop dat ze inzien dat dit hun zware imago schade kan opleveren.

Ik was ook van plan daar nog zaden te bestellen maar ben nu terughoudend.

Als ze mij antwoorden laat ik het je zekers weten.

Heb al een antwoord ontvangen van de administrator van die website.

Hij heeft niets te maken met de zaden zelf maar gaat wel de verkoper van de zaden contacteren om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te zorgen.

In hun systeem staan ze op verzonden van 27/10....hij vond het vreemd dat ze nog niet waren toegekomen maar het zou ook niet uitzonderlijk zijn als het wat langer zou duren.

Ik heb je zijn mail even doorgestuurd naar je ander mailadres (privé) dat ik heb.

• Like 1

Ja poen opsturen en niets geleverd krijgen 'sucks'. Welke zaden had je daar zoal besteld? 

eirdbei , en mighty freeze   . ze moeten gewoon sturen en geen klets verkopen , van het komt wel , ik zet ook geen bmw te koop als ik er geen heb lijkt me .

• Like 1

Heb al een antwoord ontvangen van de administrator van die website.

Hij heeft niets te maken met de zaden zelf maar gaat wel de verkoper van de zaden contacteren om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te zorgen.

In hun systeem staan ze op verzonden van 27/10....hij vond het vreemd dat ze nog niet waren toegekomen maar het zou ook niet uitzonderlijk zijn als het wat langer zou duren.

Ik heb je zijn mail even doorgestuurd naar je ander mailadres (privé) dat ik heb.

Dank je wel hoor Tune voor de hulp allemaal , maar ze hebben het toch echt aan hun eigen te danken allemaal , hoe krijg je het verzonnen allemaal .

betaald , bevestiging gekregen dat het verzonden is , waar naar toe mag jozef weten , ik vind het niks gek dat het verkeerd gaat , namelijk betalen in denemarken ,. dan krijgt de breeder opdracht om te verzenden , en die zit in zweden , daar slaan ze de plank  al helemaal mis lijkt me , dat is niet door hun te controleren of het wel verzonden is , daar bij heb ik vele mails gestuurd , en om uitleg gevraagt , ook aan seedheaven , daar juist aan verschillende mensen , er werd niet op gereageerd , nu komt alles goed zeggen ze , dat hebben we nog nooit mee gemaakt .

Dat is natuurlijk klink klare klets , ik koop er natuurlijk nooit nog een zaadje , en als ze maar begrijpen dat dit veel klanten gaat kosten , ik ben inmiddels zo kwaad , dat ze de zaden maar in hun aars duwen , ik zal er alles aan doen om die klote zaak kapot te maken of veelflora , ze moeten niet liegen , als je veel mails verstuurd verlang ik anrwoord , pas als iemand anders zijn eigen er mee gaat  bemoeien willen ze van alles goed maken . 

Ik heb op veel plekken zaden besteld , maar ik ben  nog nooit zo slecht behandeld . 

Als je een zaak hebt , moet je het zelf versturen en niet een breeder dan opdracht geven om te versturen , dat valt voor een zaak niet te controleren , ze hebben het trouwens allemaal , ik heb nu op een plek of 4 besteld , en nog geen reet ontvangen , wat een wereldje is het toch zeg , 375 euro , in totaal overgemaakt , en nog geen reet ontvangen , waardeloos allemaal .

EEn zaak steekt met kop en schouders overal bovenuit en dat is  RCMC uit canada , die komt zijn afspraken altijd na , reageren meteen op je , en goede service ook , daarom heb ik er ook voor 210 euro besteld , misschien komt dat wel eerder aan , ik weet het trouwens wel zeker , die jongens weten echt wat ze doen , de rest is bagger . 

He jongens,

ik weet dat ik nog nieuw ben hier en ik wil niemand tegen de schenen schoppen, maar gewoon mijn ervaringen met seedheaven delen.

Ik heb hier namelijk al meermaals besteld zonder problemen. Bovendien hebben ze, zoals hierboven al vermeld, heel interessante buitensoorten. Vooral de Ierdbei en de repro's van de legandarische Blue Hemp uit Zwitserland (Maroc Inspiration, Nepal en Lebanon) schijnen zeer hard de moeite waard te zijn. Ze krijgen zeker een plek op mijn Guerilla 2016.

Het klopt natuurlijk wel dat geld op sturen met de post als enige optie een zwakke keuze is als zaadshop omdat er dan vanalles kan misgaan. Ook jammer dat het wat fout gelopen is met de e-mails, dit is bij mezelf nog nooit gebeurt.

Al bij al zou ik toch willen oproepen om de zaadbank niet links te laten liggen voor zij die geïnteresseerd zijn in speciale en bovenal kwaliteitsvolle buitensoorten tegen een zachte prijs.

Zoals Wiet61 al aangeeft is ook RCMC warm aan te bevelen, wel oppassen met de Canadese soorten, want deze bloeien circa twee weken later af hier in ons klimaat.

Bij hen bestel je wel best tijdig, want ik heb al eens meer dan een maand moeten wachten op mijn zaden, maar ze komen aangetekend aan.

Hier een foto van mijn zaden die na 1.5week wachten aangekomen zijn van seedheaven.

DSCF0989_zpsytzmbvpx.jpg

Cheers guys!

Arnold.

• Like 1

Arnold , het zal echt wel goed gaan links en rechts dat weet ik ook wel , maar het ergste vind ik nog dat liegen , ze gaan gewoon voorbij aan de vele  mails die ik verstuurd heb naar hun , daar hoor je ze niet over , hadden ze daar gewoon op gereageerd was het goed geweest , nu vind ik mijn eigen flink in mijn zakken gezeikt .

Het kan toch nooit werken in mijn ogen , dat moet fout gaan soms , ik besteld daar , ik stuur geld op , het komt aan , hij geeft opdracht naar zweden want daar moeten ze vandaan komen schijnbaar om te versturen , degene die het ontvangt kan nooit zien of het verstuurd word natuurlijk , die moet dat maar aannemen .

Ik vind de mannier van zaken doen  niet echt hoogstaand . 

En ja ik ben en was kwaad en nog , ik heb gal gespuugd , ik zal wel  niks meer krijgen , ook goed , maar dan gaat het flink tekeer op de flora,s in het buitenland en hier links en rechts , het zal geen reclame worden voor hun , en dat door de gebrekkige mannier van zakendoen , als ze gewoon iemand antwoord geven op mails , dan was dit niet gebeurd , en ze hadden het eerder geweten , En was het opgelost .

Nu word het op de spits gedreven , en dat voor wat zaden .

mvg 

• Like 1

IK raad het iedereen aan om er niks te kopen als je zo met klanten omgaat  :blink:

IK hou jullie op de hoogte Hoor !!

HEt is toch al te gek als zaak zijnde dat je de breeder niet kan bereiken die ze op moet sturen , hahahahaha wat een beleid daar .