• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Coffeeshops Reguleer de wietteelt, zegt een commissie van gemeenten nu. De zoveelste zet in een schaakspel dat maar doorgaat en doorgaat?

Het fundament van een goed potje schaak is de opening. Maar als de opening zwak is, verzandt het middenspel in een reeks zetten zonder doel en dreigt patstelling bij het verstrijken van de tijd. Wit en zwart kijken elkaar glazig aan.

In het debat over softdrugs is het al jaren niet anders. Je hebt voor- en tegenstanders van regulering van wietteelt. Beiden vinden het huidige gedoogbeleid niet ideaal: er is geen zicht op de achterdeur, dat werkt criminaliteit in de hand.

Dus verplaatsen ze soms een stuk op het bord en hoor je een politicus in de media roepen om een coffeeshopverbod waarna een burgemeester hardop zegt dat juist géén goed idee te vinden. Gisteren deed ook een commissie van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten een zet door in een rapport te pleiten voor het toestaan van experimenten met gereguleerde wietteelt.

Bron : http://www.nrc.nl/next/2015/12/01/het-oneindige-schaakspel-rond-wiet-1564938

Orzel had het ook al aangehaald gisteren.

Het is een spijtig iets, ipv dat ze een stelling innemen blijven ze heel het zaakje maar voor zich uit te schuiven.

ja een potje schaak als de niet gewenste partij de ander schaakmat kan zetten

dat ze de koningin wegnemen en dan 20 plaatsen verder weer neer zet dat is mijn mening

zolang al die zeikers hier aan de macht blijven zal dit spelletje blijven duren

"Het cannabisdossier is net te klein om vooruitgang te boeken, denkt Maalsté. „Daardoor is het nooit serieus wisselgeld voor kabinetsformaties en wil niemand zijn politieke lot eraan verbinden.”

Als je ziet hoeveel tijd en geld politie en justitie kwijt is aan cannabis gerelateerde zaken, dan begrijp ik deze opmerking helemaal niet. Ik dacht dat wij in NL nu wel grotere problemen hadden dan een paar plantjes die niemand kwaad doen en waar nooit één dode door is gevallen.

• Like 1

volgens hun bronnen sterven er dagelijks mensen door rip deals en opging tot plantage's leeg te halen die niet van hun zijn .

en dat zijn toch doden die gevallen zijn door cannabis

ik begrijp je voor 4000 % hoor ook de eerste keer ik dacht even als een politieker haha 

van cannabis ga je zomaar niet dood van de tabak die de meeste gebruiken wel

Ik mis in de hele discussie een sterk front aan voorstanders.

Voorstanders die spreektijd krijgen en genereren in de media.

En die ook mensen aanspreken die zelf niets met cannabis hebben.

Niet opvatten als een aanval op de mensen die hier hun tijd en geld aan besteden nu.

Daar heb ik respect voor. Beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen.

Maar helaas kan ik niet tot een andere conclusie komen.

Komt ook wel omdat r met de tegenstanders niet eerlijk te discussiëren valt. Er worden altijd fabeltjes en onwaarheden aangehaald om t gelijk te halen. Ik keek eens na die aanslagen in Parijs zo'n praatshow en daar zat een buitenland correspondente die zei dat 1 van de redenen dat die gasten aanslagen hadden gepleegd t feit was dat ze veel hasj rookten. zulke argumenten (onwaar of niet) daar kan je nooit tegen op

zulke dingen doe je niet door hasj roken .

door coke te pakken dagen lang en serieus te trippen heb ik er al 1 door de raam weten springen .

en onder paddo's eentje uit een flat gebouw is gesprongen maar niet van cannabis producten daar word ge zo idioot niet van .

volgens mij zijn die gasten ten eerste al rand debielen op zich ,

ten 2e zijn die kerels gebrainwasht en wijs gemaakt dat ze helden zijn als ze het doen .

je zelf opblazen wat heb je er zelf aan geen kloten en ik blow dagelijks dus das zever

da zijn al criminelen op hun eigen die gasten .

molenbeek in brussel kan je vergelijken met bijlmer amsterdam

net iets minder erg als bijlmer maar 90 % dat er woon kan je niet vertrouwen .

gwn omdat het al rand debielen zijn van hun eigen daar heeft cannabis helemaal geen schuld aan .

maar de ouders die 5 tot 10 kinderen hebben die ze gwn hun ding laten doen tot het te laat is .

mijn maat kreeg slaag vroeger omdat hij geen moslim wilde zijn en dat is hij nog steeds niet .

maar deed hij wat fout vroeger kreeg hij de klappen van zijn leven en dat doen ze niet meer tegenwoordig

hun kinderen eens goed de kop in kloppen als ze rare gedachten hebben .

de echte koran staat voor vrede niet voor haat dat weet ik puur omdat ik in een extreem multiculturele buurt woon

Van hasj wordt je geen moordenaar , alhoewel vroeger het wat anders zat Lolll

Ik woon in een katholiek gebied John maar wat in de bijbel staat zou ik echt niet weten

Middle Eastern 'Assassins' who operated out of the fortified strongholds around the time of the Crusades until they were wiped out by the Mongol horde. They were a Shi'ite sect of Islam who in 1092 murdered the vizier of Baghdad (a powerful Abbasid leader - the Abbasids were Sunni Muslims). The Hashassins who did this were based in Alamut, south of the Caspian Sea. After many years of bloodshed in the cities of Aleppo and Damascus they moved on. 
It was from the west that they became known as assassins and they were hostile to the Crusaders. Another stronghold they held was established in 1132 in the Nosairi mountains near Tortosa which threatened the Crusader state of Tripoli. In 1152 they murdered Raymond II, the count of Tripoli (their first recorded murder of a Frank which prompted a massacre of the natives of Tripoli). 
From 1169 - 1193 they were ruled by a mysterious figure named 'the Old man of the Mountains' - Sheikh Rashid al-Din Sinan. Naturally they used murder as a weapon as well as intimidation and extortion to make up for their small size. They were named Hashassins for the hashish they took before murdering. They aimed for the promotion of radical ismaili power in Islam. 
When Saladin rose to power in the late 1100s they tried to kill him twice but he eventually reached an agreement with them. 

ik geloof in mezelf en zelfs dat vind ik al moeilijk G

ben geen katholieke persoon .

maar dat de koran staat voor vrede dat zeggen de normale moslims hier bij ons

ook mag een moslim geen drug en alcohol dus zit dat plaatje wel verkeerd hoor .

alles wat alcohol en drugs nuttigt dat zijn geen moslims al beweren ze van wel door kleedjes en baarden te dragen !!!!!

want dat mag niet van allah of de profeet die de koran schreef vroeger

bwa ik woon hier tussen veel moslims .

de grote meerderheid heeft respect voor anderen vooral personen boven de 35 jaar respecteren en proberen samen te leven

het zijn de jonge generaties die ze kunnen brainwashen tot dit soort zaken 

en daar heeft drug niets mee te maken maar wel een slechte opvoeding tot het intereseerd me geen kloten opvoeding doe wat je wil

daar is niets verkeerd mee zet daar 1 klein 3 letter woord voor en ik deel jou mening maar wat ik daar gezet heb daar is niets mis mee .

als je me beste maat zou bezig horen dan ga je even slikken vrees ik en dat is dan zelf een berber van origine die roep hey ninja ja gij en dat woordje dat er na komt dat ga ik niet uitspreken hier the M word maar hem durven ze niet lastig te vallen hoor die kerel is gestoord en da weten ze  !

maar we dwalen af van het huidige topic vrees ik