• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Iram Anauh

De PAX 2

Recommended Posts

Voor de mensen die op zoek zijn naar een goede draagbare vaporizer uit de middenklasse: de Pax 2
Het toestelletje zit fijn in de hand, robuust en vooral heel discreet. Van alle draagbare vapo's heeft de PAX 2 een van de grootste vulkamers. Je kan het gebruiken tijdens het opladen (max 3u), heeft 4 temperatuur standen, toestel schakelt vanzelf uit na 3 min en wanneer binnen deze tijd je lippen het mondstuk niet raken voor een twintigtal sec verlaagt de PAX automatisch de temperatuur van de oven om batterij en kruid te besparen.
Voor mensen met een beperkte motoriek de beste oplossing want heeft maar één grote knop om alles te bedienen en geen losse onderdelen zoals glazen staafjes die je gemakkelijk kapot kan laten vallen.
Bovendien heel makkelijk te reinigen.
Wanneer je gewend bent aan een desktop vapo zoals de Volcano zal je opmerken dat je niet die volle melkachtige damp hebt, maar dat neemt niet weg dat de damp uit de PAX 2 wel in de buurt komt en zijn werk zeker gedaan krijgt.
Volgens beoordelingen van andere PAX 2 gebruikers een uitmuntende klantenservice.
Een garantie van 10 jaar!! op het product die een goed gevoel achterlaat wanneer je een dergelijk product aankoopt.

post-1191-0-62432500-1450107952.jpg

Die ziet er inderdaad niet verkeerd uit heb je hem zelf of geprobeerd? Hij is een stuk kleiner dan mijn solo en handiger als mijn extreme q dat is zeker een pluspunt

Heb hem inderdaad gekocht, de afbeelding komt wel van het internet. Ik was aan het twijfelen tussen de arizer solo en de firefly maar na het bekijken van meerdere reviews op youtube etc had ik toch gekozen voor de Pax. Echt een heel mooi staaltje techniek zonder losse onderdelen. De damp heel goed voor zo'n klein apparaatje en mist zeker zijn effect niet :)

PAX geeft de beste resultaten wanneer je de vulkamer of oven goed vol maakt en stevig aandrukt. De damp valt dan bijna te vergelijken met die van de volcano. Na 20 stevige trekken komt er nog damp uit maar dan smaakt het niet meer lekker en kurkdroge lucht.

Staal he, mijne Storm is keramisch, enne 3 minuten is heel erg weinig, ik vindt 5 minuten al te weinig om relax te dampen

Guest Grow Weed

Seego schakeld na 1 minuut uit dan kan je wel gewoon meteen de knop weer indrukken en hijs nemen.