• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Snaaiper

The Nightshift: van 22.00 tot 06.00

Recommended Posts

IK merk wel vaker dat hier in de hele late of juist hele vroege uurtjes gepost wordt. Ook nu nog een lid of 6 online.

Ben zelf een nachtbraker dus een nieuw onzin topic is ook weer leuk en wil hem al even neer zetten.

Regels: enkel posten tussen 22.00u en 06.00u, onderwerp, who cares, wat op je lever ligt he.

De Limbo chat halen we nooit in maar ben je nog wakker als je al lang zou moeten slapen, niet kunt slapen, of whatever.

Post je wrevel, gevoelens ervaring, mood, ......... hier.

Ik begin, alvast al eens gaan trainen voor komend kampioenschap, enkele levendige discussies gehad en nou nog ff forum checken onder het genot van een Critical jay en Faithless life opgenomen op de koptelefoon.

Maf ze

Geniaal voor mij als ultieme nachtbraker dit snaaiper bedankt! Ook nu weer lekker aan het werk

vandaag laatste dag gaan werken van het jaar pffff

totaly gene fuck goesting zoals ze hier zeggen

• Like 1

Net al het een en ander geknipt van mijn oogst nu ff eentje rollen morgen lekker papa dagje en dan hopelijk morgenavond de laatste 2 knippen

• Like 1

heey goede nacht mensen net de strawberry gerookt bij me broer en wat anderen en iedereen vond hem lekker mooi man.

nu slapen naar 8 uur gamen darten en meerendeels winnen :D MWHAHA ik ben slim neem 5 trekjes en dan snel de jiont door pasen zo dat ik niet te stoned ben en hun wel.

Ik was liever te stoned dan hahaha.

Hier net weer terug van een avond werken in de kroeg...

Nu fijn een biertje en een silver haze on the side..

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ook weer wakkere mensen pff haha zit hier met een klein mannetje wat niet in slaap kan blijven gaat leuk worden dan de tv en de tablet er maar bij

Het zal niet veel gebeuren maar kijk ik kan hier ook eens in posten.

Leuk topic Snaaip...zekers voor mensen met insomnia.

• Like 1