• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Guerilla Contest 2016 : de samenwerking van LTGS en Wiet61

Recommended Posts

Ja jongens en meisjes , we gaan er flink tegenaan in het nieuwe jaar  :P

Veel nieuwe zaden hebben we ook al gekocht , waar jullie natuurlijk ook de uitkomst van zullen gaan zien .

We hebben allebij al wat spots klaar gemaakt voor het jaar 2016 , ook gaan we met zijn  2en aan de gang op een paar 

locatie,s .

We zullen het gaan beleven wat het gaat worden volgend jaar , een ding is zeker dat we goede vroege soorten hebben 

en niet die bagger zaden van female seeds die in nov nog stonden .

Het word vervolgt 

Prettige kerstdagen en een goed 2016 toegewenst 

• Like 5

hahaha dit soort taferelen mensen!

dikke nieuwe duinspot erbij, van 14 x 160 liter kuilen en 10 x 125 liter kuilen

we gaan er weer flink tegenaan het komende jaar!

gallery_1321_256_3317850.jpg

gallery_1321_256_3956966.jpg

gallery_1321_256_3105275.jpg

gallery_1321_256_3633110.jpg

goh als jullie eens wisten wat er allemaal gaat gebeuren komend jaar :rolleyes:

greetz,

lufthegreenstuf

• Like 2

We vertellen nog niet alles , daar komen ze wel achter . :P

Ik hoop dat ze het leuk gaan vinden onze avonturen  :ph34r:  :stoned-smiley:

• Like 1

Houden jullie het wel een beetje veilig met die kuilen,.. niet dat er een beestje in zal vallen of iemand zijn nek breekt ;) 

Vind gaaf dit soort projecten jammer dat ik het zelf niet kan doen :( 

gozers jullie zijn prettig gestoord als je het mij vraagt ,

maar jongens als jullie moeten er ook wezen om ons te laten kwijlen .

jammer dat op de plek waar ik woon dit soort geintjes niet haalbaar zijn .

je hebt 1 keuze en dat is dat je guerillia spot gevonden word.

veel te weinig bos en natuurgebied en de stukken die er zijn daar loopt dagelijks volk met of zonder hond .

succes kerels !

karel, zoals je op de foto kunt zien zijn de gegraven kuilen direct weer opgevuld met zakken grond.

dit doe ik zodat de kuilen tijdens de winter niet kunnen instorten. anders moet ik in de lente weer opnieuw graven!

de dieren hoeven dus nergens voor te vrezen. bovendien staat er al een dik hekwerk om de spot heen hoor,

dus ze kunnen er eigenlijk niet eens in de buurt komen

john, balen man, maar soms kun je heel gekke plekjes gebruiken hoor!

heb hier al meer dan 5 spots binnen de stadse grenzen gebruikt, want alles kan als je maar creatief genoeg bent.

ken je ook geen afgesloten steegje tussen 2 bedrijven in? of een mooi plat dak waar je uit het zicht kan werken?

en anders kun je in NL meestal wel een mooi plekje tussen het riet vinden ergens.

waadpak aan en een mooi eiland bouwen :P

greetz,

lufthegreenstuf

nee overal loopt hier volk rond LT .

erg praktisch is het hier niet om een guerillia neer te poten .

heb al paar keer met sateliet beelden aan het zoeken geweest .

of tis prive terrein of er loopt te veel volk rond daarom werk ik al 5 jaar binnen uit het zicht .

maar aan jullie alle succes gewenst ik ga lekker rustig mee volgen

gobru, heel erg bedankt, ga er maar eens lekker voor zitten!

bigmart, nou eigenlijk was er dus alleen nog dit plekje over. en daar ben ik nu als een wilde man tekeer gegaan.

het weer zit nu zo mee dat ik nog snel een dikke spot heb kunnen maken voordat het straks echt koud en nat word buiten.

john, tja niks aan te doen dan! kun je idd beter binnen wat leuks neerzetten dan alle moeite doen voor een g-spot die geript word.

heb hier zelf genoeg plekjes waar ik wat kan zetten, maar dan moet je ook niet vragen hoe je er kunt komen.

bramen en tunnels waar je doorheen moet kruipen.. alles erop en deraan! maar wel veel en zwaar werk hoor. daarom ben ik er nu al vol op mee bezig.

sublimo, yes sir! we gaan er een superjaar draaien, dat weet ik gewoon zeker :)

greetz,

lufthegreenstuf

• Like 2

mysti, jep we hebben de grootste lol hier :)

cengkeh, dit is dus een duidelijke no go!

bladafval word hier nooit gerecycled vanwege de bladschimmels die zich hierin bevinden.

als ik dan dat bladafval door mijn kuilen heen zou mengen weet ik zeker dat alle planten dood gaan door de bladschimmels,

nog voordat er ook maar 1 top aan zit.

(op de laatste foto aan de rechtse kant, kun je zien dat er redelijk veel bladschimmel in de bramen zit.)

dit word zowiezo mijn grootste vijand voor het komende jaar. ik heb 10 x liever wat toprot dan die bladschimmel

de kuilen zijn niet leeg, dus ik hoef echt geen zorgen te maken dat ik erin stap en mijn enkel verdraai of iets dergelijks.

ze zijn nu gevuld met vuilniszakken gevuld met zand, hierdoor kan de kuil niet instorten en hoef ik tijdens de lente

alleen de zakken eruit te tillen en kan ik de kuilen direct gaan opvullen met potgrond.

greetz,

lufthegreenstuf

RESPECT MANNEN !!!!

Geweldig om te zien dat jullie alweer bezig zijn voor komend jaar ...

En er word meteen serieus aangepakt !!

Ik heb hier echt bewondering voor !!

Heb je eens gezocht of er een middeltje is , om bladschimmel mee te bestrijden ??

Als het nú al op de braman zit ....

Als jullie dat onder controle krijgen/hebben , dan gaat het inderdaad een super oogst worden !!

Hééél Vééél Succes !!!

;)

ja dat is een erg hardnekkige vijand.

heb vorige jaar meerdere planten van 4 meter hoog eraan verloren zonder ook maar 1 gram te kunnen oogsten.

wilde eerst neem olie gaan gebruiken maar ik heb al begrepen dat dat ook niet heel veel zoden aan de dijk zet.

heb ook veel gelezen over greencure, en een kopersulfaatoplossing.

deze 2 zouden iets sterker moeten zijn tegen die schimmels, maar het lost het probleem zowiezo niet op.

het werkt enkel en alleen preventief, eraan ontkomen zal dus niet lukken.

zolang het maar niet compleet uit de handen loopt zoals het afgelopen jaar.

als ik dit probleem niet kan oplossen dit jaar, oogst ik zo goed als niks, dat weet ik al zeker

voor iedereen die zich in dit probleem wil verdiepen;

https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=184996

greetz,

lufthegreenstuf

cat nicky,

ben nog steeds van plan om mijn belofte na te komen! via een andere weg moet het nu alsnog lukken.

ik ben je echt niet vergeten hoor!! andere mensen zijn hun woord niet nagekomen, vandaar.. :wacko:

• Like 1

Je moet de bladeren ook verrijken met calcium & silicium die je uit verschillende steenmelen kan halen.Planten worden ziek als de bodem niet in orde is.Welke soortjes ga je er trouwens neerzetten?

ik zou wel willen, maar de laatste 3 jaar is er zoveel bladschimmel in de natuur dat het gewoon echt niet meer kan.

dit soort schimmels overwinteren namelijk in de bodem. daarom wil je al je bladafval zo ver mogelijk van je planten hebben

dit soort bladeren kun je echt niet meer gebruiken

gallery_1321_224_4615.jpg

ik sjouw liever een zakje voeding extra naar de spot.

greetz,

lufthegreenstuf

Ja Jongens en meisjes , leuk dat er hier gereageerd word , het leeft hier dat zien we wel , Mijn maat LTGS werkt zijn eigen grote neusgaten , ik heb hem pas nog gezien , en groot dat ze waren  :P

LTGS komt dan ook lekker bij mijn spelen , we zijn al wezen kijken links en rechts , ik heb overal plaats , hier stikt het van de bossen , plek zat .

Hij keek dan ook zijn ogen uit , dat kent hij niet zoveel ruimte , ik moet ook beamen waar hij kweekte , weinig ruimte , vlakbij mensen , en toch goede oogsten , je moet gewoon veel werk verrichten , als je daar lui voor bent , moet je er niet aan beginnen .

Echt het kan overal , een beetje flexibel te werk gaan zeg ik altijd , mijn spots liggen ook zo dat flink wat hindernissen over moet , door bramen en sloten heen , maar dat boeit niks .

Deze ouwe doet wel rustig hoor , zeker omdat mijn rug me in de steek laat , dan doe ik maar een week niks , maar dan weer gas erop , elke week wat dan kom je er ook wel .

ik heb ook al een spot klaar met 12 gaten , er komen er nog wat bij , ik ben nog niet tevreden  :rolleyes:

Wel heb ik naar een paar spots al volle zakken cocosgrond gebracht , in totaal al 50 stuks , ik heb die zakken gevonden in de bossen , er was een mede kweker aan het lossen , ik liet hem maar doen , daarna ging ik kijken , ik dacht dat kan ik mooi gebruiken hahahah 

Ik heb er foto,s van gemaakt toen , zeker 3 maanden geleden , nu ga ik elke week een paar keer met de tas er naar toe , tas vol , en wegbrengen naar de spots , wel makkelijk zo,n man die je helpt hahaha 

nu vragen jullie je natuurlijk af , waarom maakt hij er foto,s van ,nou als ik de boswachter tegen het lijf loop zal hij denken dat ik illegaal aan het storten ben , maar iki ruim het juist op , dat kan ik met de foto,s laten zien .

Nu even een klein lijstje van de zaden die we willen gaan zetten , en heel veel zaden maken natuurlijk .

HighRise Seeds

GG2
Guerilla kush
Bleubionic-GG3
Semi auto Grape guerilla
Early grape
Van outdoorseeds
Herijuana-hl-gg3
wildsuper07_dg-gg3
heribei

Spliff seeds
gold rush
LBH
ierdbei , de originele
eirdbei
Gloria haze
early nix
guerilla de luxe
power pine berry
auto panama
royal freezeland
sativa gold
diezel gold
eirdbei gold
Guerilla gold speciaal
van seedsheaven eirdbei. en mighty freeze .
Ik heb er nog veel meer , maar welke ik allemaal ga zetten dat weet ik nog niet ,
wat hierboven staat wil ik eigenlijk alles gaan zetten , ook voor zaden te maken .
Dat worden weer veel verschillende soorte zaden .

En natuurlijk de zaden die ik zelf gemaakt heb ,

wildsuper07-mighty mite 

de herijuana -mighty mite , 

de maf 

en nog veel meer soorten .

• Like 1

En een project wat ons na aan het hard ligt is de heribei,s fem gaan maken , daar gaan we ons ook mee bezig houden , ook dat kan je gaan volgen hier , als er belangstelling voor is dan  :P maar dat zal wel , ik heb de eerste 900 zaden van een heribeiplant drie weken geleden geoogst , die stond lekker bij een bevriende jongen onder de lamp .

Dus wij kunnen er lekker tegenaan , de herbei,s zijn de originele zaden van sannie , die heeft ze waarschijnlijk ineen stoned bij verstuurd naar een mede kweker onder ons , maar wel de volle mep onrvangen , ik heb er zaden van gekregen nog voor ze wisten dat het reguliere waren , ik ben er dan ook blij mee .

Daar gaan mooie soorten uit voort komen .

• Like 1

Heb enorm genoten en veel geleerd van jullie eerdere topics! Deze twee helden nu samen aan de gang, dit wordt genieten  :D

Vwb de bladschimmel denk ik dat een combinatie van preventie en bestrijding het best is.

Gezonde planten vatten het minder snel. Zorg ervoor dat de bodem op alle spots optimaal in orde is.

Goed bezig met die grote kuilen!

Qua preventie in vroeg stadium met bladsprays aan de gang gaan.

Heel veel succes en dat 2016 een geweldig jaar mag worden!

• Like 2