• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
newmember

Hartstikke Nieuw

Recommended Posts

Hallo, ik ben zo nieuw als t maar kan in deze hobby.

Eigenlijk pas sinds gister dat ik bezig ben met lezen en nog meer lezen... en nog meer!

Genoeg info hier te vinden iig.

Ben nu al blij met dit forum.

Welkom, en wat Casto zei, graag een apart topic waarin je alle vragen kunt stellen waar je mee zit.

kijk vooral ook eens op de blog, daar staan enkele mooie artikels met tonnen info

welkom op dit forum!

om het wie is wie hoekje ook wie is wie te laten wil ik graag vragen je vragen over de tent en dergelijke in een nieuw topic te posten waar het thuis hoort.

2 voordelen:

1 je krijgt gerichter antwoord

2 het forum blijft netjes.

ik geef je daarom tot morgen avond om je stukje te kopieren en plakken naar een nieuw topic in de juiste hoek anders edit ik of een andere mod je post totdat alleen je wie is wie stukje er nog staat ;)

succes en nogmaals welkom!

edit: ook een prive bericht gestuurd

oke ik zal het even verplaatsen

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By MissWinchester
      Hoi allemaal
      Zal het kort en bondig houden wanneer mogelijk

Doel:
      - stabiele installatie voor medische CBD wiet (zonder THC)
      - misschien later ook met THC voor incidentele gevallen, maar zelfs dan heeft super veel THC geen echte prioriteit ofzo.
      - goedkoop maar niet duurkoop
      - binnenkweek max 4 planten
      - discreet (!)

Context:
      - Ervaren binnentuinierder in het trotse bezit van een urban jungle. Watergift etc. komt wel goed.
      - (Soms erg) warme woonkamer (enige mogelijke locatie) zelfs zonder dat de verwarming /ooit/ aan staat, dus geen HPS.

Zaden:
      Swiss Dream auto CBD (kannabia)
      Eventueel later: Kiss & Purple Kush (beide kannabia) klinken goed. Geen opwekkende (Sativa-voor-zover-dat-wat-zegt) wiet, want ben niet dol op het highe gevoel.

Setup, eisen:
      - Tent, geen kast.
      - Geen HPS dus.
      - Goede afzuiger met koolstoffilter.
      - < 100x100cm, meer gebruik ik toch niet.
      - Kortom: simpele maar effectieve kweektent, niet al te high-tech want centjes.

Mijn plan:
      Wellicht deze complete set als jullie het ook wat vinden? (Mag dit delen toch?) https://www.rajatrading.nl/complete-kweektent-60x60-mammoth-lite-60-2x55w.html

Opmerking 1: Ze hebben hier nog twee duurdere versies van. Deze mist een koolstoffilter, dus die zou ik dan los erbij bestellen. Dan neem ik degene die ze bij de andere (zeer vergelijkbare) kits gebruiken, lijkt me: Can-Lite 300PL max 300 m3 100 mm flens. Of misschien de niet-leden eigenlijk.

Opmerking 2: De duurdere versies hebben HPS lampen, dus die vallen af. Afgezien daarvan wel fijne kits volgens mij, en goede prijs toch?
    • By SvenBud
      Erg grote vraag of mijn planten gezond zijn of niet.. gele kleur niet eerder gezien. Groetjes en alvast bedankt !!

• By ricodonna
      Beste mensen,

Ik zit al een tijdje met de vraag over het type aansteker dat ik moet gebruiken voor een wietpijp. Ik gebruik nu altijd een wegwerpaansteker, maar op deze website las ik dat de gasbrander ook vaak gebruikt worden voor het aansteken van je pijpje. Nu vraag ik mij af, ik zuig nu een soort van, de vlam het pijpje in. Met zo een harde vlam kan dat niet, maar is er wel veel meer kracht. Wat gebruiken jullie? En is er nog een voordeel bij een budget wegwerpaansteker of een duurder bic of clipper variant?
      Bij clipper was dacht ik het voordeel dat het midden eruit kan en je daarmee je joint of pijpje aan kan stampen, maar dat doet mijn sleutelbos ook.

Thx voor jullie ervaring! Aan vrienden kan ik dit niet vragen  die roken namelijk geen wiet.

Groetjes!
  • waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   0 Members, 1 Anonymous, 43 Guests (See full list)

There are no registered users currently online