• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Hallo beste leden,

Dit jaar organiseren Weedforum.eu en Hy-Seeds een Guerrilla contest om de Guerrilla hoek op het forum wat extra onder de aandacht te brengen.
Het leek ons leuk om de Guerrilla growers eens in de spotlights te zetten. Lekker bezig zijn in de natuur :)

Hy-seeds stelt als prijs 3 waardebonnen ter beschikking voor de 3 mooiste guerrillakweekverslagen die word gekozen door mij (Karel Kweker) en Robert van Hy-Seeds

Voor de 1e plek een waardebon van 100 euro (te besteden bij Hy-seeds) 

De 2e plek krijgt een waardebon van 50 euo (te besteden bij Hy-seeds)

En de de 3e plek krijgt een waardebon van 25 euro (te besteden bij Hy-seeds)

Wil je kans maken op een van deze prijzen dan moet je topic wel echter aan een aantal regels voldoen.

* Het topic moet er goed en verzorgt uitzien.

* Het topic moet afgemaakt worden niet afgemaakte verslagen worden uitgesloten van deelname.

Het topic moet informatief zijn voor de mede leden en toekomstige leden die geïnteresseerd zijn in Guerilla grow.

Dingen die we graag goed omschreven willen zijn zijn:

Van welke soorten maakt je gebruik (eventueel omschreven de reden)

Op welke soort aarde bevind de spot zich, en wat doe je eventueel  aan verbetering daar van. 

Bewatering, voeding enz enz...

* Guerilla Contest 2016 moet worden vermeld in het topic tag voor een goed overzicht.

* Topic en updates dienen als eerste op weedforum.eu te verschijnen.

Deze punten zijn belangrijk om kans te maken op de waardebonnen van Hy-seeds.

Wel wil ik vermelden dat een verslag van 1 of 2 planten net zo informatief kan zijn als een verslag over 20 planten, het gaat dus NIET om de grote van de spot maar om de inhoud van het verslag.

Contest stopt op 30-10-16 en de winnaar word vermeld op 30-11-16 in dit topic.

post-784-0-49202400-1453051830_thumb.jpg

Edited by Orzeł
Banner toegevoegt :)
  • Like 9

Top hij is online :)

Aan alle guerilla strijders good luck in t aankomende seizoen  :) :) :)

Maak dr iets moois van en informatiefs dames en heren..

• Like 2

Ik zit midden in Amsterdam en het is natuurlijk de grootste uitdaging om het te laten lukken in onze mooie hoofdstad.

De kans is echter zo klein. Er loopt hier overal volk. Ik zou over m'n spot heel goed moeten nadenken, maar ik heb er wel zin in.

De zaden heb ik ook nog wel. Leuk initïatief. :)

• Like 2

heey kareltje nu jaag je me weer bos in en laatste keer jaagde een zwijn mij weer weg dus moet ik dan toch de strijd aan gaan.

• Like 3

Leuk dat dit er komt ,eerste keer een topic online dan van een guerrilla van mezelf ...
Ik was al aan het uitkijken sinds vorige zomer waar er gemaaid word en gelopen word en waar niet. Leuk leuk ,dank aan de sponsors !

Cannabis Strain Testing 420 CST#420

He@ mitsz net als jou kom ik ook uit amsterdam en ik had vorig jaar een hele mooie guerilla kweek de plekjes in adam zijn er ,alleen je moet goed zoeken dan hoort het wel goed te komen , ik ga zeker ook mee doen met deze contest

Verstuurd vanaf mijn SM-G850F met Tapatalk

• Like 1

heb vroeger zelfs guerrilla in mijn vensterbank gedaan, toen ik nog bij mijn ouwelui thuis woonde :rolleyes:

als je maar genoeg andere plantjes in de vensterbank heb staan, dan vallen die paar gekke plantjes toch niet zo op!

kon ik er toch mooi weer een paar extra voorgroeien

een mens moet toch wat met een zero tolerance beleid thuis... :lol:

telt dit trouwens een beetje mee als guerrilla??

want dit hebben mijn ouders ook nooit doorgehad op mijn slaapkamertje!

http://www.wietforum.nl/topic/85824-zadenkweek-in-een-box/

greetz,

lufthegreenstuf

Hehe kga morgen is gaan wandelen met vriendin int bos benieuwd of ik plekje ga vinden want vorige keer hebben die jeugdbewegingfuckers alles verwoest pfff

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

• Like 1

Ging dinsdag een plekje zoeken en wilde over een prikkeldraad hekje stappen. Toen brak het onderste draad en viel ik met me volle gewicht op de prikkeldraad.

gallery_959_55_843860.jpeg

Wees voorzichtig. Doet zeer

Tjoe mag voor mij al een prijs hebben voor de leest toegewijde guerilliastrijder [emoji14] leg er maar veel ijs op en verzorg je maar goed mate!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

• Like 2