• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Vlad the inhaler

Vlad's serrekweek

Recommended Posts

Beste medekwekers,

Na vandaag mijn eerste groentjes gezaaid te hebben, kon ik het niet laten om ook een autobubblegum van wietzaadjes.nl te zaaien. Ze staat nu te ontkiemen op mijn vensterbank. Eens ze wat groter is verhuisd ze naar de serre.

Volgende maand zou ik nog een aantal zaadjes bestellen. Ik had mijn oog laten vallen op een paar strains van fast buds. Iemand ervaring met fast buds.

Foto's volgen van zodra de dame boven de grond komt.

Groeten,

Vlad

• Like 1

Succes kerel met die autobubblegum.

Ben ook al eens op hun site terecht gekomen...hebben mooie foto's erop staan.

Ik denk dat je op een Amerikaans forum zal moeten te rade gaan hiervoor.

Ben ik ook benieuwd naar. Ik verwacht en niet zoveel van. Is enkel maar een testertje.

Ben nog wat aan het uitkijken naar leuke autoflowers. Ik zou graag volgende maand beginnen in mijn serre. Ik ga elke 2 a 3 weken eentje zaaien, zo kan ik oogsten tot in oktober.

• Like 1

Succes vlad! :) ik ga ook al wat jaren in een serre aan de slag, altijd leuk, een extra serrekweker erbij. Ik had vorig jaar verschillende auto's buiten, vond vooral de cream mandarine van sweet seeds lekker :) en een goede opbrenger!! Aearius kan ze leveren ;) je kan zelfs kiezen uit een gewone of xxl auto versie ;)

Die cream mandarine ligt hier in de koelkast. Had van hun vorig jaar de dark devil staan. Was een lekker fris zurig wietje die mij qua smaak aan "zure matten" snoepjes deed denken.

De cream mandarine zal ik dit jaar eens proberen.

Veel succes aankomende maandjes Vlad, ik zal je ook volgen! Lijkt me erg chill om een serre te hebben, ochtends lekker onder het genot van een bakkie leut en peukje de plantjes water geven. Kan je wat meer vertellen over je medium en eventuele voeding die je meegeeft? 

• Like 1

Een serre is inderdaad zalig. Mijn eerste kweek 2 jaar geleden was een superskunk van sensi. Had toen nog geen serre en kweekte deze op mijn terras. Vorig jaar deze aangeschafthttps://www.gamma.be/nl/assortiment/serre-basic-600-197x296-cm/p/B168981?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_BE%2fcategories%3c%7bcatalog01_cattuin%7d%2fcategories%3c%7bcatalog01_cattuin_cattuin_serres%7d%2ffh_item_type%3d%7bproduct%7d%26fh_refview%3dlister%26fh_view_size%3d20%26fh_lister_pos%3d5%26fh_start_index%3d0%26fh_secondid%3db_product_b021168981

Heel blij van enkel, dat ik nu al een grotere wil. Dit jaar is op zoek naar een ventilator op zonneenergie. Komt van pas met temp boven de 40 graden. Had een autolavender die de warmte niet aankon en ze was zo fluff als wat.

Qua meststof gebruik ik dit.

post-1553-0-22140000-1456398261_thumb.jp

Tegen ongedierte gebruik ik lookwater. Lieveheersbeestjes zijn ook altijd welkom.

• Like 1

Goed bezig Vlad !!

In die serre kun je inderdaad nu al beginnen, en 1 hoekje zó inrichten dat je het kunt verduisteren ....

En dan eens voor de fun 1 'normale' wietplant opkweken en verduisteren , zal je het verschil proeven/merken/zien ...

Suc6...

;)

• Like 1

Leuk een serre, wil me er ook één aanschaffen.

Kan je al vroeger beginnen met je moestuin ook.

De bubblegum is sinds zondag boven. Een lange spriet die op zoek is naar licht. Ik heb haar vandaag wat ondersteuning gegeven zodat ze niet zou omvallen. Als de temperatuur wat stijgt ga ik haar overdag al wat in mijn serre zetten.

post-1553-0-04161500-1456848885_thumb.jp

• Like 2

Hee Vlad mooi om nog een serre kweker tegen te komen kan ik goed zien hoe het bij de andere er aan toe gaat, ik zit er ook al mee in me kop hoor de min temp leg nu in me broeiserre rond de 10 en een max van over de 30 soms als zonnetje er op staat word t goed warm erin. Toch ben ik nog wat voorzichtig met vorst een beetje vorst kunnen ze wel hebben maar als ze nog zo jong zijn kan dat vies tegen vallen zou ook voorzichtig zijn als k jou was.

Leuk man nog iemand die al de eerste geboorte kan laten zien ik volg je veel suc6 dit seizoen

Greetzz

• Like 2

Inderdaad,op zonnige dagen is het al 20 graden in mijn serre geweest. Op regendagen zoals vandaag met moeite 14 graden.

Op zonnige dagen kan ze al wat gaan wennen en binnen 2 weken verhuisd ze naar definitief naar de serre.

Groeten,

Vlad

• Like 1

Ik heb vandaag mijn bubblegum verhuisd van mijn vensterbank naar mijn serre. Ze kreeg te weinig zonlicht en strekte hierdoor teveel.

post-1553-0-31291800-1457874114_thumb.jp

post-1553-0-26335000-1457874246_thumb.jp

Deze week ga ik nog een autobomb van greenhouse seeds en een cream mandarine van sweet seeds ontkiemen. Een weekje nadat ze boven zijn mogen ze de bubblegum gaan gezelschap houden.

• Like 2

Vandaag wat op mijn zolder rondgesnuffeld naar oude games. Kwam ik in mijn bak met dreamcast games nog een klein weckpotje tegen waar nog wat medical mass inzat van mijn vorige serrekweek. Ik had deze soort gezet ivm hoge cbdwaarden om mijn reumapijnen tegen te gaan.

Ik heb er net eentje van gerookt en moet zeggen dat de smaak na een vijftal maand curen onbeschrijflijk lekker is. Ik herken er een mandarijnensmaak in die een lichte dieselsmaak nalaat in de mond. De high is lekker zacht en mijn lichaam is al lange tijd niet meer onstpannen geweest(sinds mijn weckpotten leeg zijn).

Ik denk er dan sterk aan om terug dit soortje te zetten en een paar autoflowers minder te zetten. Aangezien ik al zoveel chemische rotzooi neem en deze na een aantal uren is uitgewerkt, ben ik hier dan ook heel content mee. Mijn dag kan niet meer stuk

post-1553-0-87287300-1458140533_thumb.jp

post-1553-0-68697000-1458140584_thumb.jp

Foto's zijn van slechte kwaliteit omdat ik met een oude ipad fotografeer. Mijn excuses hiervoor

• Like 1

Mijn plantje staat nu een dikke 2 weken in de serre. De koude dagen en nachten hebben de groei goed tegengehouden. Sinds een dag of 3 begint het wat warmer te worden en dat zie je aan de groei. Andere autoflowers heb ik nog niet gezaaid. Autobomb en cream mandarine ga ik deze week zaaien.

Vandaag of morgen ga ik nog wat zaadjes bestellen voor buiten. Zullen voornamelijk autoflowers zijn met misschien een vroegbloeier en een cbdplant. Eens besteld, laat ik weten welke plantjes ik nog in mijn serre zal zetten.

post-1553-0-39382400-1459264906_thumb.jp

post-1553-0-74777800-1459264923_thumb.jp

post-1553-0-12242400-1459264942_thumb.jp

Hey toch mooi om te zien dat er nog een serre kweker is!

Vorig jaar heb ik veel met wegpiraat over kunnen babbelen...

Dit jaar zal ik zelf 7 auto flowers zetten en max 2 rondjes aangezien ik nog op vakantie ga in mei...

Suc6 ik spiek af en toe mee als men brije tijd het toelaat!

Veel succes capone!

op 06/04 heb ik nog een autobomb gezaaid van greenhouse seeds. Deze is nog niet opgekomen. Volgende week ga ik een cream mandarine van sweet seeds zaaien.

Ik heb vandaag ook nog wat autoflowers besteld. Deze zijn:

Sucker punch van auto seeds

Autodaiquiri lime van dutch passion

Mexican airlines van fastbuds

Red poison auto van sweet seeds

Himalya blue diesel van short stuff

3x ny diesel auto van wietzaadjes.nl

Wanneer ik mijn zaadjes binnen heb worden de autodaiquiri lime en sucker punch gezaaid. Andere zaadjes volgen dan om de 2 weken.

Er komt sowieso ook nog een plant in mijn serre die ik ga scroggen en verduisteren. Welke weet ik nog niet, zal hiervoor nog is door mijn verzameling zaadjes gaan.

Autobubblegum leeft nog steeds en daarmee is er ook alles over gezegd. Ik maak er mij niet druk over om dit toch maar een testertje was.

post-1553-0-22872500-1460127000_thumb.jp

post-1553-0-32000500-1460127026_thumb.jp

post-1553-0-46660200-1460127045_thumb.jp

Staat er nog goed bij dat plantje in de serre.

zal voorlopig nog te koud zijn...daardoor nog niet echt veel groei.

Weer mooie zaden besteld! Succes ermee.

Ben benieuwd wat die autodaiquiri gaat doen.....ziet er een lekker soortje uit.

Bestelling bij fastbuds vlot gegaan?

• Like 1

Ik heb ze allemaal samen besteld bij een zaadbank. Ik zag het niet echt zitten om wat zaad te laten overkomen uit amerika. Zou me waarschijnlijk meer kosten aan importkosten of verzendkosten dan het zaad zelf.

Kijk ook uit naar de daiquiri, de naam alleen al!

Auto bomb is sinds vandaag ook boven gekomen. Ze heeft haar helmpje nog niet afgesmeten, maar zal vannacht hoop ik gebeuren. Ze zal een week op mijn vensterbank staan en dan verhuizen naar mijn serre.

post-1553-0-51301400-1460310099_thumb.jp