• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Foto´s welk toestel?

Recommended Posts

Hey iedereen

Sinds ik kweek en op fora's zit maak ik foto's met mijn telefoon, de kwaliteit van de foto's die een telefoon maakt zijn enorm vooruit gegaan. 

Met mijn Samsung s4 zoom kan ik inmiddels aardig uit de voeten,. De standaard instelling zijn aardig goed. 

Welke fototoestel gebruik jij? of gebruik je net als ik een phone? 

cannon SX20 IS powershot 

vooral handig voor met zelffontspanner te werken aangezien het lcd scherm draaibaar is 

kan ik makkelijk foto's nemen van de vissen die ik vang

hier ook een medion 35x optical zoom lach eens bij de aldi in de schappen doet het prima

• Like 1

Kijk de foto kwaliteit van wietefrats zal ik wel kunnen vergeten voor mijn budget  :unsure:

Maar ik heb wel een kleine budget voor verbetering of ik koop weer een goede smartphone met goede camera 

Of een goedkope smartphone met een goede loze camera :) 

Laatste leek me wel het leukste  :D

• Like 1

Ja ik zat ook te denken om de S6 te kopen, en dan geen foto toestel,.. maar ik weet niet of ik daar spijt van ga krijgen ,.. 

Of dat ik toch beter een goede losse foto toestel kan gaan halen met een nokia 3310 

• Like 1

Een naar camera normen inmiddels antieke Canon 400D Spiegelreflex met Tamron 18-270

Wil al erg lang een goede macro lens maar die dingen zijn ontiegelijk duur en daar is gewoon geen budget voor.

Zou echt eens een setje lensbaby's moeten scoren.

Ja ik zat ook te denken om de S6 te kopen, en dan geen foto toestel,.. maar ik weet niet of ik daar spijt van ga krijgen ,.. 

Of dat ik toch beter een goede losse foto toestel kan gaan halen met een nokia 3310 

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung-galaxy-s6-edge-1286088/review/6

kijk hier en verbaas ;)

Tja als je een foon wilt die belachelijke goede foto's maakt mot je de Nokia 900 nog wat nemen, men vriendin heeft die en echt ...................

Het is gewoon belachelijk wat ze met dat ding kan. Mag ook wel voor die prijs maar der zijn der duurder die er echt niet aan kunnen tippen hoor. Zelfs mijn spiegelreflex moet het daartegen afleggen.

Met 1 groot verschil, als je een camera wil die een foto neemt wanneer jij dat wil moet je geen digitale shit nemen maar een dlsr. Daarom heb ik er ook een gekocht destijds, vissen zitten zelden stil. En als je een cichliden of discus aqua heb wil je wel mooie prentjes schieten.

• Like 1

sorry krijg het niet echt zoals het zou moeten, is nogal donker in huis en heb even geen lamp alleen een keukenlampje ;)

maar toch redelijk gelukt denk ik.

post-979-0-61381000-1456685244_thumb.jpg

met een knappe lamp lukt dat wel als je er een lensje op zet maar denk dat je met een telefooncamera bijna niet zover komt als je standaard foto's maakt.

al zal ik eens een testje doen met meer licht ;)

platte heeft een app op de gsm met een microscoop

de truc om trichomes mooi op plaatje te zetten is om van zo dichtbij mogelijk een scherpe belichte foto te nemen en die in te zomen

tot vga formaat of 3mp op het foto toestel zelf

Ik neem foto's met de Canon XS240 HS powershot.

Ben er zeer over te spreken, ook qua macro is die super, al heeft die soms wel wat moeite in een donkere tent om scherp te stellen.

Ik gebruik meestal wel gewoon de auto functie.