• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Snaaiper

Klima Supplies BELANGRIJK

Recommended Posts

Vandaag de deurwaarder op bezoek gehad....

De zaak komt 30 september voor in turnhout

Niks aan te doen zeker.....pffff

De zaak tegen jou of tegen Klima?

Ik zou wel willen meegaan voor morele steun maar ik denk dat het niet echt een goed idee is dat ik mij daar laat zien.

:)

damn man ja niets aan te doen .

er is geen weg terug na wat er gebeurt is .

is wel zeer snel ze willen echt hun zeggetje opleggen lijkt me

ik vraag me af waar ze dat gaatje gevonden hebben in hun schema om zulke kleine feitjes zo snel af te bonjouren

normaal duurt het tot een jaar voor kleine feiten

nu ineens hebben ze tijd  voor dit soort kleine vergrijpen

Het is de zaak tegen mij tune...

Er worden mij twee dingen ten laste gelegd....

1. Het kweken van verdovende middelen(6 planten)

2.het bezit van verdovende middelen(76 gram dat nog in de weckpot zat)

Grtz

Ik hoop dat je het met een minimum aan straf eraf brengt.

Als ik je met iets kan helpen laat het gerust weten.

• Like 1

Balen mysti. Succes er mee. Ga je je eigen stil houden of een betoog houden nu je daar toch zit net als doede. Enkele feiten benoemen. Zoals nog nooit iemand overleDen ten gevolge van. Etc. Etc. Sterkte iig met de hele situatie

Ja mysti sterkte vooral maar ik zou het zeker op de medicinale kant gooien en je zegje doen met sterke argumenten!

1: geen gevaar voor anderen (stonden er pepers was er niks aan de hand)

2: je komt dankzij cannabis eindelijk de nachten door.

Etc etc.

Morgen heb ik een gesprek met mijn advocaat zien wat hij zegt....

Ik zou zo graag mijn standpunt verdedigen t.o.v cannabis maar hoop op een lichte straf dus

ik weet niet of dit een goed idee is...

Ik kan het wel medicaal aanbrengen,maar zonder een verklaring van een geneesheer weet ik niet

of ik hier ver mee ga komen.....

Ondertussen wel van mijn verslaving af,want dat was het wel met een joint of tien op een dag....

die bewijzen kan ik wel voorleggen...

Grtz

Ik kom ook al lange tijd niet meer online hierzo, maar wou er toch klein woordje uitleg bij geven... ik ben dus ook geruimd, buiten alles weg, binnen alles weg. Ook door bij klima ooit te bestellen, parket van turnhout stuurt ALLE klantengegevens naar het desbetreffende regio, gerecht vraagt huiszoeking, en daar stonden ze... ik word verdacht van drugsteelt en bezit van verdovende middelen... ben ook me alles gestopt, daarom ff nie online gekome, tis gewoon te hard... :( :( :(

Pffff dat is echt fuckt Sublimo,... sterkte als eerste ,.. 

Als 2e bedankt dat je toch even laat weten wat er nu precies speelde waarom je weg was, zelf was ik al bang voor iets als dit.... 

Zwaar kloten, hoop dat je een goede advocaat hebt, dit zou echt niet moeten kunnen. 

• Like 1

Ja, tnx mannen! Ik kom af en toe wel is piepen, maar het is me echt nog pijnlijk, mis men plantjes, een goei jointje,... het is wat :( :(

• Like 1

Wat je zegt snaaip, echt dikke miserie. En dan da gezeik erbij, je hebt een kindje meneer, dan kan da toch nie??? Idiote kutflikke. En ergste was, ik was dan nog niet thuis, was weg werke, de vrouw heeft da allemaal meegemaakt... echt, ik was voor te koke... en nu is het niks dan gemis en teleurstelling... :(

• Like 1

Sterkte man. Misschien kunnen jullie met de hobby kwekers samen iets afspreken. Ook kwa advocaten etc. Sta je misschien sterker in groepsverband met zelfde advocaat. Ik noem maar wat heb zelf geen ervaring er mee

jep die heb ik ook aleh een van die bureau

sub same story ik werken vrouwtje bedreigd dat ze haar gingen oppakken als ze niet binnen mochten

ik denk dat ze hier zonder bevel stonden anders had men gewoon de deur in getrapt bij mij

maatje van me hebben ze laatst bezocht na dat een undercover hem al maanden lag te schaduwen hebben ze hem omdat ze hem niet konden vatten het op een anddere manier gedaan

undercover rijd hem bijna van het voetpad (stonden al 10 combi's om de hoek te wachten )

me maat flipt door wil hem uit de auto sleuren heeft ie zelf zijn raam stuk geslagen en zijn vrienden gebeld binnen de 5 min stond de straat vol zoeken achter een grote machette

in een doosje kleur potloden enzo

ze zochten dus drugs en zochten een manier om zijn woning binnenstebuiten te draaien

poging doodslag is dus een goeie reden om achter die machette te zoeken die hij niet bezit

ze stonden al klaar om dat te doen anders heb je niet binnen de 5 min 10 combi's ter plekke die uit deurne noord komen van de noorderlaan

dat maak je mij niet wijs deurne ligt op 25 min rijden van deze buurt

ze worden zieliger met de dag in europa ze hebben mijn maat moeten laten gaan geen machette en geen drugs gevonden

nu heeft ie enkel nog die vernieling van die auto ruit op zijn dak poging doodslag is weg geen kapmes gevonden geen drugs

Noorderlaan is al ekeren, das nog een eind verder als deurne noord, en in deurne noord hebben ze nog geneens 10 combi's denk ik

dat laten ze uitschijnen maar ze hebben ze wel hoor deurne noord is niet bepaald een fraaie buurt ej

ze stonden in elk geval klaar en hebben hem afgevoerd naar de noorderlaan voor een verklaring

ze worden zieliger met de dag in dit apenland zelf foute dingen doen en een ander met de vinger wijzen

hoe ze het draaien en keren dit gaat nog fout lopen op deze manier

verschieten ze er van dan die extremisten aanslagen willen plegen op hen pfffffff

ze zijn zelf terroristen 1ste klas die gasten met badge

Klote man sublimo ik was dr zo bang voor je was ook niet meer te bereiken en toen vreesde ik dat het kwaad geschoten was

Leef erg met je mee man kutflikken echt