• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Snaaiper

Klima Supplies BELANGRIJK

Recommended Posts

Nee Elmo dan wordt je politicus, koop je een schaduwagenda en kondig je wetten af waar je andere loonslaven het vuile werk laat doen en ondertussen mooi weer speelt en er vele malen beter van word. Die opvreters daar in Brussel, lokale en landelijke politici allemaal achterbaksen en alleen bezig met eigen gewin.

De waarschuwing staat al vanaf 9 maart op deze site. Zijn er nog steeds mensen die iets gekocht hebben bij Klima en die nog steeds kweken op het bij Klima bekende verzendadres?

Ik hoop het in elk geval van niet.

Ik heb de buren (nl en gyo)ook verwittigd dus ik hoop dat ze daar hun voordeel mee hebben gedaan.

• Like 1

Wij hebben het zeer breed bekekend gemaakt. Maar ik snap best bij het jeukt bij de mensen om weer opnieuw te beginnen als ze nu nog niet zijn geweest.

Het lijkt me toch onverstandig om nu weer te beginnen, we weten gewoon niet of het onderzoek nog loopt en of er nog nieuwe bezoeken volgen.

Bij mij jeukt het ook nog ze....pfff,vooral het kweken dan

Binnen twee weken weet ik wat de straf is voor mij,al zegt mijn advocaat dat de kans groot is

dat het opschorting van straf word...heb inmiddels bewijs verzameld dat ik niet meer blow,door regelmatig

drugstesten bij de huisdokter te laten uitvoeren...

Ook ben ik eind maart met iemand gaan praten over mijn verslaving,wat toch wel de heftigste maand in mijn leven was tot hiertoe

ook hier ben ik gisteren nog een schriftelijk bewijs van gaan halen....dat duw ik onder de rechter zijn neus

Kosten tot hiertoe zijn de afgesproken prijs me de advocaat da is 600€

Hij heeft het dosier al in kunnen kijken en de gerechtskosten zouden op 278€komen

Hopelijk dus geen geldboete en de opschorting aangezien ik op mijn 35 nog nooit voor ben moeten komen

omwille van drugsfeiten....en dan valt het al bij al nog mee....

Hierbij komen natuurlijk ook nog de prijs van mijn kweekspullen die ze mee hebben genomen toen,dat was ook al netjes opgelopen....

Als de straf zo zou uitgesproken zou worde,dan ga ik,dat toch lekker vieren met een lekker blowtje denk,wel geen eigen kweek maar kom....

Grtz

• Like 1

Tnx voor de waarschuwing tune ;)

Ik hoop dat je er goed vanaf komt mysti en alle anderen

en dat er maar rap verandering komt in die belachelijke wetgeving

• Like 2

Graag gedaan Platte. Dat is het minste wat we kunnen doen hé.

Maakt niet uit welk forum je voorkeur heeft.....we zijn allemaal liefhebbers van de groene plant.

Ik hoop met je mee dat er verandering in de wetgeving.

• Like 1

Vonnis vandaag uitgesproken voor mij,schuldig maar geen straf wel gedurende 3 jaar onder voorwaarden,probatie dus....

Kostprijs dus van dit grapje van klima is 600 advocaat en de gerechtskosten 108euro,ik zen content

Grtz

• Like 4

dat had idd veel erger kunnen zijn, bij gedacht mag je nog wel blowen dan maar nimmer kweken of hoe zie ik dat.

1plant in de tuin mag je toch wel?

Moet 3 jaar van drugs afblijve,geen omgang me het drugmilieu en een vast adres hebben....kan

in die drie jaar opgeropen worden bij de justitieassistent,maat of ze da effectief gaan doen betwijfel ik

Moet 3 jaar van drugs afblijve,geen omgang me het drugmilieu en een vast adres hebben....kan

in die drie jaar opgeropen worden bij de justitieassistent,maat of ze da effectief gaan doen betwijfel ik

Te idioot voor woorden,.. echt kan me hier zo boos over maken.

Gefeliciteerd Mysti , dat loopt dan nog tamelijk goed af voor jou !!

Wat een ellende , en een beperking in jou levensvreugde , om zó lang (3 jaar!!!) geen cannabis te mogen gebruiken ...

( Maar het is/blijft schandalig hoe zwaar er gestraft word voor een plantje uit de natuur....)

:(

Ik wil niet negatief doen, maar eigenlijk komt Mysti er met drie jaar nog goed vanaf. Had ook nog anders kunnen uitdraaien.

Jammer dat de meeste zaken zo geisoleerd zijn. Als alle gedupeerden in het Klima verhaal samen komen kan er tocg echt nog iets met dat privacy gebeuren gedaan worden.

Dit zaakje blijft stinken en dan is die 3 jaar nog niet zo erg al blijft het klote natuurlijk. Zal wel weer typisch Belgie zijn

• Like 1

schande vind ik het 3 jaar geen wiet mogen roken maar 3 jaar lang je elke dag vol laten lopen met wiskey is zeker geen probleem

• Like 2

weet ik al waar ik me kan aan verwachten is zowat standaard vroeger ook 3 jaar onder voorwaarden

voor 100 gram wiet zonder weegschaal die justitie assistent tja sorry misty maar die ga je moge bezoeken

ik heb daar 3 jaar moeten gaan lullen vroeger en dat is ongewassen kut

probatie commissie ook gezien ze doen wat ze willen met ons waar hen zin in hebben en wij moeten naar hun pijpen dansen jammer genoeg

wetende dat je in nederland word uitgelachen met wat ze bij mij en misty gevonden hebben hier is het heel wat

• Like 1

Guest

Wat is het alternatief dan? De bak in?

Ik zou me never nooit door een overheid laten vertellen wat ik wel of niet in mijn eigen lichaam stop.