• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Guest Dilago

Tweede Poging Amnees Op Rfx-1

Recommended Posts

Omdat het beste bomen gaan worden dilago ;)

Amnees op hydro gaat de lucht in schieten

Die van mij zijn ook 1.40m gemeten vanaf bovenkant pot. En ik groei maar een week voor ;)

• Like 1

Guest Dilago

De dames waren behoorlijk dorstig vanavond, ik heb ze 30 liter gegeven via de bovenkant.

• Like 1

Ik zou ze alvast een beetje de planten wat dwingen breder te groeien, die gaan flink uitgroeien nog. je hebt er ruimte zat voor.

Guest Dilago

Waarom ga je niet een paar keer gassen? Dat is erg eenvoudig en het doodt alles (op eitjes na).

Hoewel het jammer is dat het geen eitjes doodt lijkt het me wel effectief. Welk gas moet ik gebruiken en hoe ga je te werk? Er is weinig over te vinden.

Hmm even uit het oog verloren maar je hebt het zo te zien aardig onder controle nu Dilago mooi man en al op 12/12 sinds gisteren ben benieuwd wat voor oerwoud je gaat creëren hehe.

Guest Dilago

Ik ben ongeveer op hetzelfde punt als waar het vorige keer misging. Daarom zou ik bijna stoutmoedig zeggen: dat komt helemaal goed, maar ik ken de plant ondertussen goed genoeg om niet te vroeg te juichen. :)

Guest Dilago

Toen ik daarnet even op mijn locatie keek kreeg ik de volgende beelden te zien.

gallery_6495_18670_168621.jpg

gallery_6495_18670_197388.jpg

gallery_6495_18670_209110.jpg

gallery_6495_18670_118241.jpg

gallery_6495_18670_54368.jpg

Hierna heb ik de slingers opgehangen want het was tijd voor een feestje.

Goedenacht en groet,

Dilago

• Like 2

Guest Dilago

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

Dat ziet er mooi uit Dilago.

Ik ben er ook zeer mee ingenomen! Als dit zo doorgaat blijf ik voorlopig bij dit medium.  

Dat zijn mooie planten,.. ik snap dat feestje wel  :smiley-smoking-bong:

Ik denk dat ik zonder te overdrijven wel kan zeggen dat mijn planten er nog nooit zo mooi hebben bijgestaan. Tijd om de bong te vullen dus en een feestje te vieren inderdaad! :)

High five Dilago! Ze zien er fantastisch uit, goed gedaan  ^_^

*Clap*

Het lijkt er op dat ik de sweet spot gevonden heb nietwaar? Voor mij is het nog even uitvogelen of ik de ec van mijn kraanwater er wél of niet bij optel. Op de foto's lijken ze niet al te hoog in de voeding te zitten, maar bij een normale schemerlamp ogen ze weer donkergroen. :)

Ziet er mooi uit Dilago.

Na een ietwat trage start staan ze er nu dan eindelijk mooi bij! Hopelijk zal de rest van de kweek ook in een oplopende lijn verlopen want nu komt de periode er aan wanneer tekorten zich vaak aandienden tijdens mijn kweekjes op aarde.
  • Like 1

Guest Dilago

Zonet hebben de planten 40 liter water opgezopen verdeeld over twee lekbakken. Het verbaasde me hoeveel ze hadden gedronken in twee dagen tijd. De volgende waterbeurt mag ik de dosis wel verhogen want ze hadden amper genoeg.

gallery_6495_18670_86944.jpg

gallery_6495_18670_25513.jpg

Zo jong en al zo zuipen! Tssss....de jeugd van tegenwoordig  ;)

Staan er nice bij.

Guest Dilago

Ondertussen groeien de planten gestaag door en ik kon het niet laten om nog even een paar kiekjes te maken en die met jullie te delen.

gallery_6495_18670_193488.jpg

gallery_6495_18670_2239.jpg

gallery_6495_18670_224272.jpg

gallery_6495_18670_28562.jpg

• Like 1

Guest Dilago

ga je nog knakken voorn een egaal bladoppervlak? of iets doen aan versteviging?

of laat je de boel gewoon gaan?

Ik heb ze getopt tijdens de groei en verder laat ik ze gaan. Aan versteviging doe ik niks. :)
  • Like 1

Guest Dilago

Bedankt voor de reacties! :)

Vandaag heb ik wederkom 40 liter over twee lekbakken verdeeld met een ec van 1.6 en een pH van 5.5. Het handige is dat de pH automatisch op 5.5. uitkomt zodra ik de ec naar 1.6 gebracht hebt. Mogelijk dien ik straks tijdens de bloei zelfs een druppel pH + toe te voegen als de pH op 5.7 moet uitkomen.

Ondertussen is alles al nagenoeg dichtgegroeid. Mogelijk had de klok wel twee dagen eerder op 12/12 gemogen maar dat zien we gauw genoeg.

gallery_6495_18670_153368.jpg

gallery_6495_18670_173270.jpg

Vervolgens heb ik een paar uitschieters een knak gegeven.

Dank voor het volgen en fijne avond gewenst.

Groet,

Dilago

Guest
This topic is now closed to further replies.

• waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   0 Members, 1 Anonymous, 63 Guests (See full list)

There are no registered users currently online