• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Casto 2.0

Speelt iemand the forest?

Recommended Posts

pc game is het, even op steam kijken kost 14,99 maar dan heb je wel echt een heel dik spel :D

je begint in een vliegtuig die neerstort op een eiland, op dat eiland moet je zien te overleven terwijl je op zoek gaat naar je zoon.

je moet een eigen hut/huis bouwen zo mooi en groot als je wilt, kampvuur maken om te koken, jagen, wapens maken, etc etc.

dan lopen er ook nog allemaal mutanten op het eiland die jou willen hebben, dus zul je regelmatig het gevecht aan moeten gaan.

is echt heel dik dit spel, en vooral, het is gemaakt door liefhebbers, en er wordt geluisterd naar wat de spelers willen.

en er wordt geluisterd naar wat de spelers willen.

De doodsteek van iedere Game. nerf dit buff dat. class X is OP... veel games zijn er daardoor niet beter opgeworden

• Like 1

Ik zou als ik jou was eens wat over the forest opzoeken :D dit spel is echt goed bezig kwa ontwikkeling.
het is niet zo dat alles maar wordt aangepast wat de gamers willen, maar de meeste veranderingen zijn wel echt goed te noemen.

en ik ben wel met je eens dat veel games niet beter worden door alle feedback, maar the forest is in mijn ogen echt een uitzondering want elke update zijn er heel vee ldingen positief veranderd.

nicee als je bij ons in de server wil spelen moet je ff je steam naam pmen dan invite ik je.

we zijn met een groep van 20 ofzo dus is echt tof, servers gefixt waar we met 100 man op kunnen :D