• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Wegpiraat

Wegpiraat zijn Critical XL Outdoor Dutch Fem test

Recommended Posts

@ Dilago thanks voor de toffe woorden! Ik kan ook niet wachten let the sun shine!!!

@ Tune indd je zag ze direct doorschieten dus ze hebben minimale stress gekregen en het zegt ook wat over het soortje

@ Karel ik vind ze ook goed gaan tot nu toe we zijn er natuurlijk nog nie maar ik zeg dit worden 2 knallers!

@ Sublimo heee maatje lang nie geheurddd men fijne tijd gehad? Jaa ietsjes te los he lol mjaa ik moe toch wat te roken hebben :lol:

@ Elmo hee maatje ik ook en ook zeker hoe het af zal lopen (GOED) :P

@ Dutchy ja ik hoopte ook enorm mee met je maar ik vrees van niet zal er een plaatje van bij zetten je word er niet erg vrolijk van :(  maar van de 5 1 afvaller hebben ik teken er voor hoor

@ Topic 

Heb me eventjes niet laten zien en dat was opzich ook eve nie nodig alles verliep en loopt goed en zal nu wekelijks een update er op knallen we zijn de eerste 2 weken na kiemen voorbij zodat Yoeri van Dutch Fem een goed beeld heb hoe ze om de 2 dagen eruit zagen na boven komst ;)

Ik kan zeggen de Critical's XL zullen XL gaan worden hoor ze gaan lekker in de 30l potten en heb er voor gekozen geen van beide te toppen ook heb ik besloten om op eerste hand de 2 critical's die in de serre staan iedere week netjes te laten zien en de critical's die naar mijn tuin verhuist zijn eens in de tijd een plaatje van voorbij laat komen, maar niet te min zullen die net zo goed verzorg worden en aandacht krijgen als de serre en een goed beeld zal geven hoe de groei en totale bloei zal gaan verlopen  :ph34r:

Ze hebben geen van alle nog voeding gekregen dat zit er nog zat in de grond wel geef ik af en toe nog wat wortelstimulator mee want jullie weten het hoe meer wortels hoe meer VRUCHTEN  :D  wel vind ik ze iets aan de lichte kant ik kijk het aan en anders krijgen ze toch de eerste voeding mee

De potten kunnen eerdaags weer aangevuld gaan worden met verse aarde tot aan de eerste node ook die verse aarde zal ik een schepje symbio plus bij doen 

Als ik stevig over dr stammetje heen wrijf en ruik begin ik nu al de heerlijke citrus geur te ruiken ik word gek k hoef maar langs ze te lopen en ik moe ff ruiken :wub:

Pica's

Genomen op (11-05) 

11crit

11.crit

11.cr

Week verder (19-05) de middelste is een andere strain

19crit

Vandaag (22-05)

22..cr

Omni Potent Critical Xl 1

crit22

crit22.

22

Bac Bio Critical Xl 2

22.

22..c

Wat raar blad

c

En dan tot slot het minkukkeltje ze staat nog steeds in dr kleinere pot ik weet nog niet zo goed wat ik met dr aan moet

crit 22

22.0cr

Zie voorlopig nog weinig verschillen behalve dat de critical xl op omni potent groter is en meer afstand heeft tussen de internode's, de critical xl die op Bac bio gevoed zal worden is korter minder grote afstand tussen de nodes en heeft meer nodes als dr grotere zus

Dit is het begin en kan nog alle kanten op natuurlijk 

Tips advies commentaar kritiek alles is welkom

Greetzz

• Like 1

@Tokkelboer gezellig!!!! schuif aan

@ Medi en geloof me ik ben nog veel losser hahahah

Zodalijk als de sodejuuuu een update erop gooien hoor dik een maand geen update gemaakt heb nog foto's van 2 weken terug en ze zijn xxxxxxllllll aan het worden foto's van hoe ze er nu bij staan gaan jullie tegoed houden van me want er is best wat gebeurd laatste tijd aan deze kant :(

deze foto's zijn gemaakt op 10 - 6 en zoals je kan zien groeien ze goed en hebben ze het erg naar de zin bij huize piraat

krijgen af en toe een druppel voeding mee probeer ze minimaal te voeden less i more

Links de Critical XL op omni potent en rechts op Bac bio

c

Het lelijke eendje die het gewoon gaat redden

cc

Hopelijk weer tot snel

Greetzz

zou t lelijke eendje toch een groter potje geven 

of volle grond .. nog mooier 

heb ze inmiddels alang gekregen el de foto's zijn ook van dik 2 weken terug en zoals u weet ik ben niet in het kikkerlandje erg druk bezig hier wat nou eenmaal voor gaat 

het is zoals het is

Greetzz

Als ik naar me laatste zelf genomen foto's kijk en naar hoe groot ze nu zijn groeien ze indd als Xtra Large LOL

Gisteren hebben ze weer beide voeding gekregen na een tijdje wat ze nodig hadden de Critical Xl op Omni Potent hebben basis gekregen met een ec van 1.6 (ec uit kraan 0.4)

en de Crticical Xl op Bac bio heeft 2ml Grow per liter gekregen 

Ik zal ze als de mieter moeten gaan verduisteren wat ze komen nu bijna tegen de nok aan 2.40, wou ze zonder de toppen knakken etc tot dr einde laten komen had ik ze nu maar wel getopt zeg maargoed zo krijgen we wel een beter beeld op wat ze doen zonder teveel poes pas

Critical Xl op Omni potent

27

En op Bac Bio voeding samen met buffertabs

27

Greetzz

Dankjullie alle voor de goede woorden!

Na lang weer weg geweest te zijn, wist ik f niet wat ik tijd terug zag dee critical xl's doen dr naam eer aan want ze beginnen echt extra large te worden lol

Mn serre is maar 2.40 hoog en daar zitten te nog net niet tegen aan ze hebben echte duisternis nodig dus we moeten deze weken druk en goed gaan verduisteren want ik wil ze echt in de serre houden om af te bloeien en dat zal nu haast al niet meer gaan hihi

Wel beide weer wat scheutjes voeding gekregen en de geen die op omni staat is de ec iets omhoog geschroefd van 1.4 naar 1.9 ze kan het wel hebben begin vergeling te zien 

20160703 111300

03.

20160703 111213

20160703 111139

20160703 111133

20160703 110902

20160703 110850

de wat langere slanke is de geen op omni potent voeding en de bredere staat op Bac bio voeding.

Zoals jullie zien zijn ze een stuk gegroeid en word het tijd om te verduisteren lol

Ik zeg goeie critical's tot nu nou knallen voor wat bloemen er in

Kort maar krachtig

tot snel weer

Greetzz

Dat zijn mooie lange dames geworden.

Als daar wat toppen gaan aan komen dan zal je je handen vol hebben om deze de nodige steun te geven.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Wegpiraat
      Aangezien de eerste buitenverslagjes geopend zijn kan ik niet achter blijven

Ook dit jaar ga ik buiten aan de slag en proberen we er iets moois van te maken, dit keer met nog mooiere soortjes die beter bestemd zijn voor ons buitenklimaatje

Vorig jaar heb ik ook zelf wat plantjes bestoven en die zal ik ook gaan testen dit jaar

Zullen veel verschillende soortjes worden die voorbij gaan komen vorig jaar probeerde ik van een x aantal spots een verslag bij te houden liep nar mijn gevoel iets in de soep door van alles en nog wat dus dit keer besloten een verslag te maken van 1 spot en er zullen wel regelmatig foto's voorbij komen van andere soortjes op andere plekjes

Waar gaan we mee aan de slag op '' DE '' spotjes eigenlijk met van alles regulier, gefemiseerd,  reg autoflowers, fem xxl autoflower zaad, s5 stekjes   amnees stekjes

Wil wiet61 erg bedanken voor de mooie zaden die goed verzorgd zullen worden en ook Roel van Growerchoice voor het mogelijk maken vorig jaar van de test zaden waardoor ik een tegoedbon gekregen heb en nu erg mooie soortjes ook bij hun heb kunnen bestellen mijn zomer word top!!!

We blijven uiteraard biologish voeden dit is de Bac Bio Lijn in combinatie met sannie buffertabs bacto op gemengde aarde 30% gebruikte 70% verse potgrond aarde , kiemen doe ik meestal eerst tussen de watten en dan de aarde/plugs in ik heb nu PPP plugs en moet zeggen ik wil niets anders scheeld enorm kwa tijd en wortelen erg goed erin

Zijn nu een kleine 2 maanden bezig met de voorbereidingen het klaar maken van de spots is vrijwel gebeurd, op het opbouwen van een serre na die heb ik te koop weten te tikken formaat is L 2.50 B1.90 H1.90 daar zal in verduisterd gaan worden met de s5 en amnees stekjes.

Heb een paar mama's staan waar er een tal van gesneden zullen worden de beste kunnen zich gaan bewijzen met de tijd want tijd hebben we nog zat
      Toch ben ik al begonnen met het kiemen van wat regulieren soorten om ze te sexen later zal de rest volgen.

Soortjes die al gekiemd zijn:

Regulier

Choclaite rain                               Heribei x Killing Field's
      Maf f4                                           Fast Bionic
      Deep pasion x HL                        
      Critical Skunk (mr nice)

Die leven nu een kleine 2 maanden en staan in een dp 90 voor te groeien onder wat 18 w tl's met 2 verwarming matjes temps zijn goed en maken t goed al verloopt de groei niet erg snel dus ben iets aan t knutselen voor ze   komen we later in t verslag op terug lol

Wat foto's van het verloop van t levende grut de gesneden s5 stekjes en de al gekiemde zaad plantjes

De plugs waar in gekiemd word en waar de stekjes in gaan na het snijden

De s5 Stekjes waar de sterkste 3 van over zijn gebleven die weer groot kunnen worden als mama om er later weer (wat) van af te snijden

Hadden last van een tekort buffertabs in de aarde gedaan en wat bij gevoed en je ziet ze met de dag groener worder en maken het goed nu, wat stress gehad maar ik hoop dat dit geen gevolgen later zal hebben

De zaadplantjes

de eerste was boven op 12/12/2015

11 dagen oud

Was aan t hobbyen ergens trok een kast uit een schuur zaten er een berg van deze helpers bij die we goed konden gebruiken zaten wat tripsjes en luis in t tentje dan kunnen we die erg goed gebruiken

23/12/2015
      Tijd voor wat grotere schoenen 0.7 liter gewone potgrond met wat symbio plus en ingewaterd met bacto en een kwart buffertab pp,als je goed kijk zie je de helpers hun werk doen

26/12/2015

27/12/2015 met enorm mooi blad hoop op een dame

9/1/2016

Zoals te zien staat t grut in een dp90 dit omdat me huidige groeikastje t begeven heeft ik had me warmte matjes op de bodem gelegd zonder latjes x aantal weekjes verder ging de bodem bol staat nog vor die ging scheuren zijn ze over geplaatst, alle nog bedankt voor t advies in de micro helpdesk

Vanaf hier zal ik iedere 2 weken een update plaatsen dit omdat er vrij weinig te zien is nog jullie kunnen zien dat het niet al te vlot gegaan is dus ben ik aan t klussen gegaan.

Plan is een groeihokje te maken van 90x60x210 en om daar Hpi verlichting in te hangen of een boel tl's om de groei sneller te laten verlopen waar de grote s5 mama staat is geen cm plek meer   Daar ben ik nu ff mee bezig geweest en zat te twijfelen in de verlichting keuze ivm het formaat, t liefst hang ik er 250w in met een mooi mh bulpje maar ben bang dat de opp te klein is voor deze wattage in heb wel wat softboxen 700m3 en 500m3 zou met 700m3 wel te doen zijn

Die plannen worden deze week afgemaakt want t mag nu wel opschieten ik kan NIET WACHTEN OP DE LENTE

Hoop nu f genoeg te hebben geinformeerd zijn er vragen tips commentaar of advies alles is altijd welkom!!!

Greetzz en op een goeie zomer

• By Wegpiraat
      Dit jaar begin ik aan me eerste peper avontuur wat dus geheel nieuw is voor mij

Heb een beroep gedaan op 2 medeforumleden Minniemouse en Elmo voor een paar leuke peper soortjes die goed te doen zijn voor een beginner

Er was er 1 zo hyper noem geen namen dat ik een enorme berg met zaadjes gekregen heb op een mini meeting en dit zijn de soortjes waar ik dan ook gelijk mee aan de slag ga dit jaar, moet per soort nog even op me gemak alles opzoeken er kan ook her en der een spelfoutje in zitten

Mini choco belt                                      Spaanse Peper                               Bolivian Rainbow
      Hungarian Yelow Wax                            Feferoni Zuti                                   Dragons Back
      Yalapeno Early                                      Rawit                                               Bishops Crown
      Explosive Ember                                    Capsicum mix

Ik heb gekozen om de zaadjes eerst tussen wc papier te ontkiemen en dan in zaai en stekgrond te stoppen, zeker na het doorslag gevend antw van Casto dat ook op deze manier bij hem de zaadjes veel sneller kiemde tov direct de grond in te gaan

De ene soort is de andere niet dus zal sws verschil van kiemtijd in zitten, hier waren na 4 dagen tussen papier te hebben gelegen de eerste pennetjes te zien bij de Hungarian Yelow Wax als eerste en daarna volgde de Feferoni Zuti met een x aantal kiempennetjes

De eerst gekiemde zaadjes zitten in middels in de zaai en stek grond in een Prop met wat hydro korrels en in de buurt van de kachel gezet in de loop van de week zal deze verhuizen naar een DP90 met wat tl armaturen erin

Nog niet veel te zien toch wat foto´s

sinds 7-1-2016 tussen het papier

Op 11-1-2016 waren de eerste worteltjes te zien na al 4 DAGEN

Vandaag 14-1-2016 gingen ze de zaaigrond in

Tot snel....

Greetzz

• waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 68 Guests (See full list)