• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Dodoitagain

Dump hier je Reggae ''Riddim''

Recommended Posts

ooit paar buitenlanders vies laten zien wij met 5 in de auto naast een volle auto met medelanders

die keken nogal vies whahahaha

is beetje andere versie dan die van de topic starter lol

beestig liedje

https://www.youtube.com/watch?v=6_GXCetTKXA

een van me favorieten

zal dr nog paar linkies bij zetten later

• Like 1

Bij gebrek aan een kweekje vul ik maar mee de hobbyhoek :D

Jamaica vroeg u ?

Midnite  ken ik nog niet zo lang en dat is veel uren "jamaica"

1 uur en 20 minuten, ideaal om te knippen, live in Denver

De mixen van DJ Ras Sjamaan zijn ook fingerlicking good... (en hij heeft er 6 van Midnite alleen)

Allez nog eentje, toetermuziek B)

Greetings

Voor mij is echt nog steeds één van de beste gold old Bob Marley. Het nummer Lively up yourself uit het concert live at the Rainbow (Londen)

En dan ook die geweldige gitarist en hoe ze over het podium bewegen, man nostalgie, nog steeds geweldig. Luisteren op een echt goede Stereo installatie waar alle tonen hoorbaar zijn, ultieme beleving!!

En Reggaeton mooie mix goede muziek!

Een goed idee van de TS. Ik hoor bands waarvan ik nog nooit had gehoord geweldige muziek maken, leuk om te ontdekken echt relaxed.

hmm heb ook een berg van die lekkere langzame reggea.. Eek a mouse, Yellowman... en iets van linton kweesie Johnson ofzo...leek net of ie zijn tekst voorlas..heel appart als je van de kaart was weet ik nog...

• Like 1

hmm heb ook een berg van die lekkere langzame reggea.. Eek a mouse, Yellowman... en iets van linton kweesie Johnson ofzo...leek net of ie zijn tekst voorlas..heel appart als je van de kaart was weet ik nog...

Goeie namen!!! Idd die Linton.....denk dat je o.a. aan Sensa outa Nonsense refereert. ....prachtig!

https://youtu.be/IenNSvwNb7k

COOL RUNNINGS & JAH BLESS

GRTZ KAYA