• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Casto 2.0

Review: Flowermate Aura vaporizer van Vaposhop.nl

Recommended Posts

Leuke review Casto.

Paar punten en komma's verkeerd ;)

dat gebeurd als je moet smoken om iets te testen he :D 

• Like 1

Leuk verslagje Casto precies hetzelfde had ik toen ik voor het eerst ging vapen haha niet te snel hoog zetten waardoor je dus weinig effect krijgt denk je.

Idd 200 graden is een knaller maar nog hoger dan is het echt stoned muahaha.

Ff op googel intikken krijg je ook de werkingen welke temperaturen wat doen zeg maar wilde foto invoegen maat luk nie.

nice erg mooie review wat vond je van de smaak daar was ik namelijk ook erg benieuwd na wat je van de smaakt vond op de verschillende standen?

gr b    

Ik vond de smaak nogal onwennig maar ja na 15 jaar jointjes roken is dat al snel.

Eenmaal gewend is het prima te doen, maar het zal nooit de joint vervangen ben ik bang.
Helaas mag ik van het ziekenhuis geen tabak roken dus moet ik zoiezo al puur roken, maar dat rookt voor geen meter ;)

Vandaar vind ik dit echt wel ideaal en ben er ook zeer tevreden over tot dusver.

Wat ie er mis met puur roken haha.

Ik rook mijn jointjes altijd puur.

Maar mooi geschreven.

Vanaf 185 graden wordt ik persoonlijk high. En vanaf 210 stoned.

Misschien deze maar eens aanschaffen voor op de camping in het buitenland.

Potje olie mee en gaan.

niks mis met puur roken maar het kost zo enorm veel wiet, en dat constant aansteken pffff ik wordt er gek van :D maar het is wel de lekkerste manier van roken ;)

• Like 2

d20e2422ea37e79b6e5e91bd79df4cab.jpg

Hele toffe review!!

Ben zelf dito een dampert en buiten dat ik een vette joint niet kan weerstaan is mijn tabak consumptie toch aanzienlijk vermindert (damp dito e-liquid met nicotine).

Nu ga ik toch twijfelen of een tentje of een portable damper halen voor onderweg..

Benieuwd naar volgende reviews van je

• Like 1

Sign in to follow this