• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Snaaiper

Het Formule 1 topic

Recommended Posts

Nou der blijken der meer te kijken, zeker nu Max'je mee rijdt.

Apart topic om lekker over F1 te lullen, maar nou eerst ff de GP van Canada bekijken, die RedBulls hebben al bewezen gevaarlijk te zijn.

Enkel ziet het weer er bij de start niet echt lekker uit. Ben benieuwd

• Like 1

regen dus alles staat open! ik denk dat dit wel weer een mooie race kan worden aangezien canada nog nooit een saaie race gehad heeft.

ik zeg:

p1: hammilton

p2: max

p3: vettel

p4: ricciardo
p5: rosberg

Man wat een start van Vettel, die Ferrari is echt sterk, ben al blij als Max op het podium staat, hij is toch net iets sneller als Daniel.

Maar ja durf me niet goed uitspreken, kan nog alle kanten op maar hier komt ie.

1 Vettel

2 Hamilton

3 Verstappen

4 Ricciardo

pffff jezus mensen waarom voelt p4 ondanks die laatste bochten van rosberg zo teleurstellend :P

waar die bottas opeens vandaan kwam???

helaas bleef de regen die ze beloofd hadden weg :(

Max verdedigt keihard! WOW!

Was een vrije tamme race, weinig spannends. Totdat Rosberg voorbij Max wilde... gooit keihard de deur dicht! Opeens zat ik weer rechtop... En was ie er voorbij spint ie... Dat zag ik ook niet aankomen!

Mooie race, Bottas heeft zich ook al eerder bewezen, tja jammer van de foutjes van Vettel.

Max heeft zich mooi verdedigd en Nico dik de fout in gestuurd. Die jongen komt er wel, die wagen nog iets beter afstellen, wat meer ervaring, dit jaar misschien niet maar volgend jaar gaat het weer heel spannend worden. Mercedes is zen top positie kwijt, die Ferrari's en RedBull's zijn in een paar races fell verbeterd.

En de ervaring die ze hier opgedaan hebben in Canada gaan we straks in Spa terug zien.

eerst nog even baku he :D een gp van europa dat niet in europa gehouden wordt ik snap er niks van....

volgend jaar zoiezo nieuwe regels dus dan is alles weer gelijk getrokken al zullen de topteams echt wel de voorsprong op de kleintjes hebben.

max komt er wel  :)

geef die jongen dit seizoen de tijd om de wagen goed onder de knie te krijgen en te leren hoe hij zelf kan aangeven wat er verandert/aangepast moet worden aan de auto.

ik zeg.......een wereld kampioen in wording  ;)

Ja ik heb er wel van kunnen genieten,.. :) idd op een bepaalde punt was het wat saai, maar die laatste 2 ronde ofzo :D ,.. 

Echt jammer dat het niet is gaan regenen idd,. maar ach wie weet wat nog gaat komen,.. 

Tja ik vind al heel knap dat die jongen zover is gekomen, en als er geen gekke dingen gebeuren denk ook wel dat ie binnen 3 jaar wereldkampioen is .

Snel circuit he, daar zagen iedereen zen banden van af

volgend jaar zoiezo nieuwe regels dus dan is alles weer gelijk getrokken al zullen de topteams echt wel de voorsprong op de kleintjes hebben.

Mja, maar waar je afgelopen jaren bijna zeker wist dat een ZilverPijl de winst pakte zijn Ferrari en RedBull nu hard bijgebeend.

Op een snel circuit hebben de Merceddesen nog wat voor deel (alhoewel Vettel gisteren ook erg snel was) maar zodra er wat meer bochten zijn blijken zowel de Ferrari als de Redbull veel koppel onderin te hebben en dus ook heel snel optrekken.

Zelfs Mercedes was onder de indruk van Vettels blitz start gisteren

Jup dat is zeker zo daarom kijk ik alweer uit naar de komende weken want we hebben nu bijna elk weekend wel een race :) alleen baku en Monza zijn nog snelle circuits de rest zijn voor Max!

Ik zou graag de brandstof stops terug zien zodat je nog wat extra kan doen kwam tactiek, vond dat altijd wel wat hebben.

Hey Fidel, Belgie ook nog he, een van de mooiste circuits ter wereld, samen met Nurnberg.

Spa is ook heel erg snel, waar prachtige inhaal manouvres mogelijk zijn, denk maar aan Max zen prestatie volgend jaar.

Het viel me alleen wel tegen dat de Red Bulls een extra stop moesten maken. Dat is toch ook wel een belemmering voor de strategie.

De Ferrari was wel snel, maar ook daar een wat merkwaardige strategie en Vettel maakte teveel fouten.

Ze hebben bij Ferrari wel een geweldig startsysteem.

Valt me tegen dat ze dat bij Mercedes nog steeds niet op orde hebben. Al waren de Red Bulls nauwelijks sneller weg.

RBR moest wel, Verstappen gaf aan dat de banden te snel sleten. verklaarde ook de keuze voor de ultrasofts, ze hadden niets anders meer... Dingetje voor de volgende keer, wat behoudener met de voorraad omspringen

Jeetje wat een vreemd circuit zeg dat baku maar ja nu de vrije training straks de kwalificatie ben benieuwd red Bull en Ferrari gaan niet zo lekker daar.

Ricciardo is gecrashed ja. En hard ook...

Circuit is typisch inderdaad, een stratencircuit dat mij het meest doet denken aan Le Mans, Circuit de la Sarthe (ook dit weekend :)! ). Alleen die is wat ronder en langer. Verder vraag ik mij af wat de F1 daar te zoeken heeft, buiten het lange rechte stuk van 2 km is er weinig aan... snelle wagens zullen op het stuk de voorsprong kunnen vergroten en trage wagen gaan er dus tijdverliezen. Na een paar rondjes heb je het ook wel gezien met de topsnelheid. de spanning is dan wel weg. Ik hoop morgen dat ik dik ongelijk heb...

Heel die kwalificatie is een schande, je ziet toch hard dat iedereen het moeilijk heb met het circuit.

Was wel ingewikkeld om zowel de kwalificatie Baku te volgen als Belgie Ierland, nu ja 3-0, zou gvd wel motten met zo'n dure ploeg.