• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
karel kweker

voor klanten van Klimaat-supplies

Recommended Posts

ik zeg ruimen voor ze jou ruimen

doe het zelf mensen dit bespaard jou een hoop ellende en

ze komen zonder huiszoeking want dat hebben ze niet nodig

jou naam in dat bestand is genoeg !!!!!

en als je er niet bent slopen ze je deur wel met huiszoekings bevel

enkel komen ze zonder dat bespaard hen enkele uurtjes pen werk

lamzakken zijn het die met een gestolen bestand hun spierballen laten rollen

• Like 2

Erg dat ze er zo'n heksenjacht van maken voor hobby kwekers.

De zwarte markt, waar de echte criminelen zitten, lacht weer in zijn vuistje.

Arm België en arm Nederland.

Voor hen die via Klima Supplies gepakt zijn wens ik veel sterkte en neem zeker een advocaat mee.

reactie op artikel op wietblog:

hier nog een slachtoffer, politie langs geweest, ivm aankoop spintmijt (was zelfs niet voor mijn dames maar voor appel boom) en cannacure bij klimasupllies. ze hadden geen bevelschrift maar als ik ze niet binnenliet mocht ik mee naar het bureau tot ze er een hadden…(naar hun zeggen) omdat ik hobbymatig kweek en ook enkel cbd soorten kweek (en trouwens ook gewona kruiden) heb ik ze dan maar getoond. alles meegenomen, lamp, kast, fans,meters, tot de gieter van buiten en een zak groene jan aarde uit de lidl…. behandeld geweest als criminelen, alles onderzocht en wel 100 keer gevraagd of we geen harddrugs hebben…

het is ook wel de schuld van de uitbater van klima supplies… wie kweekt nu boven een growshop!!!
de zaak moet nog voorkomen maar heb er een slecht gevoel over… nu nog een goeie advocaat vinden…

Voor iedereen, KEIHARD weigeren om politie binnen te laten. Laat ze maar komen met een machtiging. Je staat in je volste recht om ze niet binnen te laten. Zoals ik in een ander topic al zei, dit maakt je niet verdacht(er). Je hoeft niet eens een excuus te verzinnen. een simpel "Nee, ik laat jullie niet binnen" is voldoende. Ze kunnen je er niet eens voor arresteren (intimidatie).

• Like 1

en dan stampen ze je kot kort en klein uit frustratie

omdat men 5 min moeite moest doen en die moment ben jij er niet meer bij dat ze binnen treden

ze kunnen hier tegenwoordig zoals in the wild west te keer gaan hen zijn machtig

daarom dat men op het grote kantoor in antwerpen de banden kan gaan los vijzen onder de camera's en dat agenten door rijden met losse wielen zo machtg zijn ze

als ze echt bewijzen hebben dan komen ze meteen met een huiszoeking aan de politie die dit leest koop u een vis stok en ga in een vijver vissen ipv op mensen hun adressen te gaan vissen naar bewijs !

Sign in to follow this