• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Tune

Pokemon Topic

Recommended Posts

Het kon niet uitblijven...er zijn enkele onder jullie die ook Pokemon Go spelen.

Daarom dacht ik open een topic om hier al je onzin, progressie, foto's of whatever over Pokemon Go te droppen. 

Ik zag deze voorbij komen: Pokemons vangen met een drone:

http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/article/detail/2795537/2016/07/14/Pokedrone-de-droom-van-alle-Pokemon-Go-spelers.dhtml

Tja....één is ertegen terwijl de andere er plezier aan beleefd.

Duidelijk in welk kamp jij zit  :)

• Like 1

Ik heb niets tegen het spel, verre van. Ik word alleen niet goed van die lui die totaal niet meer opletten in het verkeer. Gisteren weer bijna eentje platgereden die écht niet in de gaten had waar die liep... Kereltje was helemaal in tranen.

Idd...ik heb het ook al gezien.

Kerel op de fiets die aan het kijken was op zijn mobiel en totaal geen oog had voor het verkeer.

dat die halve gare idioten maar stoppen met pokemon spelen in de auto

een van me vrienden is zo'n domkop

al heb je een omnium verzekering je brengt anderen in gevaar !!!!!!!

ik persoonlijk zal dat spel niet spelen toen ik 12 jaar was miss haha

getting to old for that shit

Och weer zo 1 die met leeftijd aan komt zetten :D

Nee het spel is gemaakt voor kleine kinderen om over straat te lopen met een iPhone of s6 of s7 pffff.

In de auto pokemon jagen kan prima, telefoon in de car kit en gaan. Snel op een pokemon klikken en ff je auto ergens veilig stil zetten en niks aan het handje.

En ja de mensen die op het spoor gaan lopen zijn zoiezo niet goed in het hoofd heeft niks met het spel te maken.

Guest Dilago

Opeens zie je allemaal mensen buiten wiens spierwitte en/of schichtige en ietwat gelaten gelaat verraadt dat men normaal de zon niet veel ziet. Dat Pokémon de reden is dat ze uit hun holen komen vind ik niet zo erg, maar dezulken op een onbewaakt moment op je motorkap hebben liggen vind ik dan weer minder. Eigenlijk is e.e.a. mooi in balans. :D

• Like 1

wedden dat het een zomer hype word en tijdens de winter zie je geen kat op straat

ik hoop dat me collega dit spel niet gaat spelen .

want den deze stopt in geen geval voor een pokemon te vangen

al is het een mew of een mewto geen zaken mee ik rijd gwn door hoor .

vind het een beetje speciaal op je 30 of 40 jaar pokemon's gaan vangen op straat

vroeger was dit iets voor de kids lol

als je in mijn vriendenkring zat vroeger en je had het op je 20ste nog over pokemon

dan had je een delete aan je broek .

met zo'n kerel hoeven we niet om te gaan bepaalde spelen het spel nu wel :rolleyes:

Ach john,.. een beetje kind blijven doen we allemaal,.. de 1e speelt met treintjes op zolder, 

De andere schopt een drone de lucht in,.. en nu heb je ook mensen die pokemons gaan vangen voor de fun,.. 

Het is idd wel belangrijk dat men er normaal mee omgaat, en niet met hun kop in pokemone wereld loopt, en het verkeer vergeet.. 

Voor mij is de fun van het spel er al wel weer een beetje af, maar kan me voorstellen dat andere mensen het geinig vinden :) 

iedereen zijn ding natuurlijk karel 

voor mij prima dat iemand het speelt .

maar zelf ga ik me er niet in verdiepen ik heb wel een samsung a5 die dat zou kunnen spelen

persoonlijk spreekt het me niet meer aan zo'n spelletje .

vroeger wel alle spelletjes van pokemon 10 x uitgespeeld ofzo

wist ook een virus zitten in het spel als je de masterbal of je rare candy's op de 6e plek zette in je lijst

en dan op dat eiland waar je mewto kon vangen in die grot naast de gym ging op een waterpokemon

dan kwam je een virus tegen als je die versloeg kreeg je oneindig veel masterbal's vangen wat je wil met ander woorden

ook kon je die virus vangen en een rare candy geven en dat werd dan een khangaskan of zo iets al eff geleden natuurlijk .

maar weet er nog wel wat van  hahahaha sommige dingen blijven echt hangen van dat spelletje van vroeger

agja het maakt volwassen mannen weer kleine kinderen ik vind het wel wat hebben.

de jeugd komt in iedergeval lekker in beweging van deze game 

is te downloaden hoor met een omweg

• Like 1

account maken op een australische server en dan ken het gedownload worden

nee ik speel niet ik heb het nieuws gezien en ik sla gemakkelijk dingen op in me geheugen

• Like 1