• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Politie neemt medicijnen af van hulpeloze burger.

Recommended Posts

Ziek weer.

Er is totaal geen juridisch houvast meer als het om het kleinschalig (medisch genoodzaakt soms) kweken van wiet gaat.

9a wat een farce weer... Dooie mus dus.

Ik hoop dat anker ze op hun falie kan geven maar heb er helaas een hard hoofd in

Ik hoop dat Anker & Anker er brandhout van kan maken en dat het OM Omni alles moet terug betalen.

• Like 1

Guest

Klote zeg. Die mannen van Kusters (doen alle ontruimingen tegenwoordig) zijn echt dikke mongolen. Hebben er lol in om er in je huis een groot mogelijke tyfus zooi van te maken. Gemiddelde IQ van een baksteen. Mooi dat die flikker nu met zijn bakkes op internet staat net als die blauwe helden.

Je veroorzaakt geen overlast en dan dit.

Hoop dat je geen gezeik gaat krijgen met de gemeente, zo ja. Mag altijd een PM sturen, been there done that.

Wat een tries verhaal .....zucht !! :(

En wat een onprofessionele actie van de blauwe !!

Dat ze gewoon ondanks een medische verklaring doorgaan ; respectloos !!

Met veel belangstelling ga ik dit volgen ....

Sterkte Omni !! ♥

;)

• Like 1

Ik hoop dat Anker & Anker er brandhout van kan maken en dat het OM Omni alles moet terug betalen.

Dat ligt wel in der lijn der bedoelingen ;) . Anker en Anker hebben er zin in :)

• Like 1

"Foto's mogen niet op de sociale media verschijnen".  Nu klopt het dat eigendomsrecht bij Omni ligt. Echter niet het portretrecht. Dus een foto gepubliceerd zonder toestemming is niet toegestaan. En aangezien men van te voren vrij duidelijk heeft aangegeven dat publicatie niet op prijs wordt gesteld, is het raadzaam om ze ook niet te publiceren. 

Verder is het een kansloze onderneming om zo op te treden tegen de kleine kweker. De een na de ander wordt vervolgd zonder straf oplegging en ondertussen lopen de grote criminelen die voor gevaarlijke situaties zorgen door stroom af te tappen vrij rond....

Stukje vanaf http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/Portretrecht

Portret niet in opdracht
Als een portret niet in opdracht is gemaakt, mag het in beginsel vrij gepubliceerd worden. Dit ligt anders als de afgebeelde persoon een 'redelijk belang' heeft om zich tegen publicatie van zijn portret te verzetten. Vaak gaat het dan om een privacybelang. Zo kunnen twee personen gefotografeerd zijn als een stelletje terwijl zij dat niet zijn. Een redelijk belang kan ook een financieel belang zijn, bijvoorbeeld bij (bekende) personen die geld kunnen verdienen met hun portret. Een t-shirt verkopen van een door u gefotografeerde popster tijdens een concert, mag dus waarschijnlijk niet zonder zijn of haar toestemming.
Wat een redelijk belang is en of dat opweegt tegen het belang van de publicatie, beslist de rechter. Een foto van iemand bij een nieuwsbericht in de krant kan gerechtvaardigd zijn door de nieuwswaarde ervan, ook al is die persoon er zelf niet blij mee dat hij in de krant staat. Het algemene belang van de vrije nieuwsgaring gaat in dat geval vaak voor een persoonlijk belang.

Het is meestal wel toegestaan foto's te maken in de openbare ruimte en die te publiceren, zonder dat aan personen die toevallig in beeld komen toestemming hoeft te worden gevraagd. De fotograaf moet zich wel rekenschap geven van de belangen die deze toevallig gefotografeerde mensen zouden kunnen hebben. Denk bijvoorbeeld aan het verschil in belang van toevallige passanten in een winkelstraat en van willekeurige badgasten op een strand tijdens een warme, zomerse dag. Bij twijfel is het beter toch vooraf toestemming te regelen.

De handelwijze van Kusters (die schijnbaar alle ontruimingen doen) wordt hier aan de kaak gesteld. Aangezien ze de boel structureel vernielen en een dikke bende achterlaten in andermans huis, lijkt mij dit nieuwswaarde te hebben. Het algemene belang van nieuwsgaring lijkt mij dan belangrijker dan persoonlijk belang...als je het mij vraagt.

Hadden ze alles netjes gedaan en netjes achtergelaten, dan was het weer wat anders geweest...als je het mij vraagt.

Wat ik mij wel afvraag of Kusters ook niet aangepakt kan worden aangezien dat bedrijf alles vernielt en dingen meeneemt (wat gewoon stelen en vernieling van andermans eigendom is).

• Like 1

Guest

"Foto's mogen niet op de sociale media verschijnen".  Nu klopt het dat eigendomsrecht bij Omni ligt. Echter niet het portretrecht. Dus een foto gepubliceerd zonder toestemming is niet toegestaan. En aangezien men van te voren vrij duidelijk heeft aangegeven dat publicatie niet op prijs wordt gesteld, is het raadzaam om ze ook niet te publiceren. 

Verder is het een kansloze onderneming om zo op te treden tegen de kleine kweker. De een na de ander wordt vervolgd zonder straf oplegging en ondertussen lopen de grote criminelen die voor gevaarlijke situaties zorgen door stroom af te tappen vrij rond....

Ik weet dat dit misschien niet op dit forum thuis hoort maar als je weet wat je doet is tappen helemaal niet gevaarlijk. De kabel naar je meter en verder naar je zekeringen vliegen toch ook niet spontaan in brand?

Ik betaalde netjes, vervolgens ging Enexis wel mooi meehelpen met het politie dossier, uitrekenen van hoe vaak en alles. Zonder fraude of niets.

Fuck them.

nou als je kijkt en ziet hoe sommige al een lampje aansluiten :o dan zorgt aftappen helemaal voor een vergroot risico en dat komt vooral omdat mensen niet graag iemand inschakelen voor dat soort dingen en dan zelf gaan prutsen.

Op een niet nader te noemen forum zie je af en toe lampen voorbij komen waar bij de aansluitpunten nog net niet een groot rood gevaren driehoek staat met PAS OP BRANDGEVAAR!

• Like 1

wat een diep en diep trieste (figuren) gebeurtenis. wil je veel sterkte wensen omni!

en het zou een goede zaak zijn als het om alles moet terug betalen, misschien denken ze dan een keer na voordat ze alles komen slopen...

Ik betaalde netjes, vervolgens ging Enexis wel mooi meehelpen met het politie dossier, uitrekenen van hoe vaak en alles. Zonder fraude of niets.

Teveel Nederlanders hebben NSB-bloed in zich, helaas. Vandaar ook al die kliklijnen, klikken is een sport en wordt flink gestimuleerd door de overheid.

• Like 2

Teveel Nederlanders zijn gehersenspoeld al die jaren, denken vervolgens dat ze hun plicht doen door het aan te geven, wanneer iemand een paar wietplanten in de tuin hebben staan.

Niet bij iedereen zijn de medische kwaliteiten bekend totdat ze zelf zwaar ziek worden & zich misschien wat verder gaan oriënteren wanneer de regulieren behandeling geen effect geeft, dat tegenwoordig steeds meer voorkomt.

Ben benieuwd of er ontslagen gaan vallen bij de blauwe petten & een fikse schadevergoeding.

Man who smoke weed on toilet, is high on pot [emoji260] [emoji190]