• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Zeebodem

16xAmnees, 5xFarytale, 3xHimalaya Kush en OG Kush. Dubbel setup.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben er even een poosje tussen uit geweest, maar hier ben ik weer :)

Na mijn vorige ronde,s heb ik nog een ronde S5 gedraaid en een ronde Shiva haze. Deze zijn redelijk verlopen, maar werden wel gedomineerd door spint helaas. Opbrengst en product waren wel goed, maar ik heb er echt een boel werk en hoofdpijn aan gehad om dat te bewerkstelligen.

Ik heb hier echte geen verslag en foto's van.

Helaas is door de spint ook mijn S5 moeder gesneuveld, dus ik had geen tijd om zelf voor stekken te kunnen zorgen. de S5 is wel gered d.m.v. reveg, maar op het moment schoot ik daar dus niets mee op.

Omdat ik niet van stil staan houd, hab ik daarom besloten om de 600watt tent vast op te starten met zaad. Stekken moest ik even zien te versieren en zou ik dan later op starten ;)

Dat laatste is dus gisteren gebeurd, dus ik nodig jullie allemaal weer uit om mee te koekeloeren en te reageren in dit nieuwe verslag :)

Zoals de meesten wel weten draai ik met een dubbele setup, 600 en 1000 watt. Ik heb daarom ook besloten om het lekker overzichtelijk te houden door 1 verslag bij te houden, en geen 2.

Goed daar gaan we, als eerste de setups:

-Secret jardin 150x150.

-Gavita 1000DE.

-Wilco filter 1500m3.

-Softbox 1000m3.

-S-vent fancontroller.

-2x passief Ø200.

-Aktief 400m3.

Ik heb iedere 12 liter pot 16x als volgt klaargemaakt:

-Colonize AG van PHC (Bacto)
-VA Cocktail van PHC (Mycohrizza

-2 buffertabletten.

-Een schepje lavameel.

-Een schepje basaltmeel.

-Een klein thee kopje wormenmest.

Deze potten heb ik allemaal ingewaterd met 1 liter water, aangemaakt met wat Goldlabel roots.

-Secret jardin DR2 120.
-Gavita Digistar EVSA 600watt.
-Adjust a Wing refelctor.
-Gtools afzuiger 800m3 inc ingebouwde fancontroller.
-Preshfilter 1500m3.
-Temp/hygro meters.
-Passieve inlaten.
-2x clipfans.
-9x 18 liter potten.
-Davin schakelkastje.

-10 grams buffertablet PHC. (3 per pot)
-Colonize AG van PHC (Bacto)
-VA Cocktail van PHC (Mycohrizza)
-Lavameel.
-Basaltmeel.
-Plagron wormenmest.
-En in elk plantgat bij aanplanting in de 18ltr een snufje VA Cocktail.

En als sapjes staat weer klaar het Bac lijntje.

-Bac Final Solution.
-Bac Grow.
-Bac Bloom.
-Bac PK booster.
-Bac bloeistimulator.
-Goldlabel roots.

De stekken zijn dus gisteren de tent in gegaan, en er valt verder nog weinig over te melden. Ik hoop dat ze snel aanslaan en monsters zullen gaan worden,

De zaailingen zijn al wat langer onderweg.

Deze heb ik 4½ week geleden ontkiemt, en waren allemaal 24 uur later al gepopt :)

5x Farytale (Thanks makker voor deze mooie strain, ben er echt benieuwd naar :) :) )

3x Himalaya Kush ( Forum freebees )

1x OG Kush (Spliff seeds)

Uiteraard allemaal feminised.

Na ontkieming hebben ze nog 1½ week onder Tneon 150watt gestaan in 1 liter potjes. Hierna zijn ze de 120 tent ingegaan onder 600 watt waar ze nog 1½ hebben gegroeid. Ze staan nu morgen een week op 12/12.

Ze beginnen de tent al mooi op te vullen, en dat moet ook.

De Farytale's blinken er wel tussen uit, al vanaf de start. Dikke stammen en goede groei, grote bladeren. Tot nu toe zie ik nog weinig pheno verschil, behalve dat er 1 een stukje kleiner is. Bij de Himalaya Kush zie ik alwel pheno verschil, 2 wat meer sativa achtig en 1 meer indica.

De Og kush is er een van Spliff seeds en was een freebee, ook deze gaat erg lekker tot nu toe.

Qua drinken gaat het ook alwel best, een liter om de dag.

Goed, ik zal er eens wat plaatjes in knallen ;)

gallery_1062_401_1905426.jpg

De Neesjes,

gallery_1062_401_925791.jpg

gallery_1062_401_785674.jpg

gallery_1062_401_421472.jpg

Dan de zaad tent:

Achterste rij zijn farytale, middelste rij aan de buitenkant ook farytale, midden middelste rij is een Himalaya Kush. Voorste rij rechts OG kush, andere 2 Himalaya Kush.

gallery_1062_401_636027.jpg

gallery_1062_401_1834821.jpg

gallery_1062_401_1049818.jpg

• Like 4

Guest Dilago

Nummer vier is hier!

Een vakman aan het werk, ziet er goed uit hoor en mooie groene stekken, zo hoort het! ;)

• Like 1

Dank jullie allemaal wel dames en heren!

Ik ben alwel weer een update schuldig....

Alles gaat lekker tot nu toe hoor.

Zaailingen tent staat in de 2e week bloei nu en zijn inmiddels getopt, geknakt en gebogen, en weer terug op de rit.

Stekken zit wel wat verschil in qua groot en klein. Grootsten zijn een cm of 20, kleintjes een goeie 10cm. Toch denk ik dat ik ze vanavond top, en dan woensdag ofzo de klok om...

Ik zal vanavond even updaten met wat foto's erbij :)

• Like 3

Prachtig weer de setup en gekozen genetica.

Kan je wat meer kwijt over die fairytale? Welke genetica zit daat in?

Succes Zeebodem.

• Like 1

Zo hier is die dan met de update.

Zoals gezegd gaat het dus wel lekker. De Amnees tent heb ik gisteren de potten wat verder uit elkaar gezet, en water naar behoefte gegeven, voor het eerst in 14 dagen.

Verder heb ik de uitschieters getopt. Ik laat het zaakje nog een paar dagen bijkomen en dan zet ik de klok om naar 12/12.

Hier verder nog weinig over te melden.

Wel wat plaatjes van voor het toppen, hier staan de plantjes op nog precies dezelfde plek als 14 dagen terug.

Foto's van gisteren, 14 dagen 18/6.

gallery_1062_401_878314.jpg

gallery_1062_401_2489559.jpg

gallery_1062_401_1762881.jpg

En hier wat foto's van na het toppen. Ook heb ik hier de groteren wat meer naar de buitenkanten verplaatst, en de kleineren naar binnen.

Foto's ook van gisteren op 14 dagen 18/6.

gallery_1062_401_490236.jpg

Left,

gallery_1062_401_2970030.jpg

Right,

gallery_1062_401_2485147.jpg

gallery_1062_401_445803.jpg

Goed, tot zover de Ammies.

Dan de zaad tent.

Als eerste bedankt makker voor de info over de Fairytale, je was me voor :)

Verder hier ook niets te klagen. Inmiddels lekker in de bloei en gaan als een malle, ze staan nu in de 2e week zichtbare bloei, om precies te zijn 9 dagen nu.

Verleden week heb ik alles plat gelegd en een netje gespannen. Drinken doen ze al goed, behalve de Himalaya Kush in het midden vooraan, die heeft niet zo'n dorst.

Ik heb tot verleden week nog BAC grow meegegeven in een lage dosering, 3 dagen terug hebben ze voor het eerst een lage dosering BAC bloom meegehad, en voor de rest gewoon water.

Dan ook hiervan wat plaatjes vorige week en van gisteren.

Deze zijn van 7 november, toen heb ik geknakt:

gallery_1062_401_1844610.jpg

gallery_1062_401_1296094.jpg

gallery_1062_401_595943.jpg

gallery_1062_401_1784957.jpg

gallery_1062_401_1825832.jpg

En deze foto,s zijn van gisteren, 9 dagen zichtbare bloei :)

Op stelling is ongewijzigd gebleven, achter 3x Fairytale, midden buiten kanten Fairytale, middelste Himalaya Kush, voorste links en midden himalaya kush, rechterkant OG Kush Spliff seeds.

gallery_1062_401_887926.jpg

gallery_1062_401_1529993.jpg

gallery_1062_401_3805401.jpg

Zo dat was hem weer mensen :)

• Like 2