• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
De Dokter

Brabant de Wietschuur van Europa?

Recommended Posts

Ik denk dat er zo veel mensen om de tuin worden geleid.

Niet enkel in NL maar in B ook.

"Juist deze week wordt er in Hilvarenbeek huis-aan-huis een brief verspreid, waarin bewoners in buitengebied worden gewezen op signalen en gevaren. [....] Ook in Hilvarenbeek treden we hard op tegen drugscriminaliteit.’ En in de brief staan tips. ‘Zelfs als u nergens van af weet, draait u op voor de energiekosten en overige schade aan uw pand.’"

Het is weer triest hoor.

Zou het mogelijk zijn het ook positief onder de aandacht te krijgen? Ik weet dat hier een topic voor is, maar er zou toch best meer aandacht in de media zijn over de medicinale werking etc. Zag laatst 'Rolling Papers', over hoe ze het in Denver aanpakken bij de Denver Post. Die hebben een eigen Cannabis reporter afdeling. 

Alhoewel de stichtingen vóór legalisering/medicinale wiet ook goed werk doen door op een 'underground' manier informatie te delen met geïnteresseerden. Wie weet kan de politiek via die weg wel veranderd worden.

Brabant???? het meeste is toch import uit de Oostblok landen of Spanje

vroeger wel, maar nu?? ik denk dat daar nog maar de helft van over blijft

je zou wel gek zijn.  je kan hier in bepaalde landen nu al vrij kweken ;)

en we houden de burgers weeral zever voor, goede pers in NL

NPO jaja die zouden toch neutraal moeten zijn??? lekker niet

@@Blackbut Daar ben ik wel benieuwd naar, ik lees hier en daar op het forum wel dat export lang niet zoveel is als gedacht. En dat het, zoals jij ook zegt, eerder import is. En dan weet ik niet of ze export mee bedoelen de 'drugstoeristen' of dat het echt met vrachtwagens het land uit gaat.

Ik geloof ook niet in de schattingen die de NL politie maken, maar die wiet moet toch ergens verkocht worden? Dat is 1 van de grote nadelen van criminalisering van wiet, dat je nooit weet waar de wiet heen gaat.

Guest Dilago

Tja, als er inderdaad 80% van de teelt op de export zou gaan, waarom zouden ze dan vrezen voor drugstoerisme als wiet gelegaliseerd wordt in Nederland? Dat klopt toch niet?