• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Beste lezers, 

Enige tijd terug hadden we greensell al als sponsor op weedforum.eu. Door het gedoe omtrent de wetgeving van 1 maart hebben we destijds afscheid van elkaar genomen. 

Nu er meer duidelijk is,  dat de growshops die echt alleen aan de kleine kwekers leveren met rust worden gelaten, en dat er zelfs een vrijspraak is geweest van een growshop in Nijmegen. Leek mij voldoende reden om weer eens met Johan van Greensell te gaan praten over een samenwerking. Gelukkig stond deze hier wel willend tegen over. 

binnenkort zal de reclame banner online komen, Greensell zelf zal ook advies gaan geven op het forum. 

We kijken uit naar een voortzetting van de samenwerking :) 

• Like 6

goed nieuws altijd goede zaken gedaan met greensell top

Wietefras dat is nu eens een interesant onderwerp dat je aanhaalt :-)

Maar idd super goed nieuws, en ook hier in Belgie super tevreden van de service van greensell.

Guest

Mooi dat jullie weer tot elkaar zijn gekomen.

Johan is een toffe knakker en greensell een heel erg goede shop.

Beste mede hobby kwekers en  forum leden, stille lezers en Medicijn mannen / makers.

Ten 1e hartelijk dank voor het warm welkom heten. Het is fijn weer terug te zijn. We hopen weer een leuke tijd samen te hebben, en ook een samenwerking te hebben zodat wij wat leden om feedback kunnen vragen. Om zo producten of ontwerpen te kunnen verbeteren.. Altijd in voor veilige nieuwe producten, of tips.

Ook las ik de kritische maar ook zeker niet onbelangrijke vraag  van Wietafras. En zeker ook terecht om jezelf dat af te vragen.

Wat er bij die shop is gebeurd, weet ik niet precies, en wat er waar is van de tegen en voor verhalen ook niet. Wat ik er wel van kan zeggen is dat wij als bedrijf  uitermate zorgvuldig met persoons gegevens omgaan. We doen er alles aan om goed beveiligd te blijven. Daarbij zijn de Nederlandse privacy wetten 1 van de beste ter wereld. Zo bieden we Pin, PayPal, Ideal, bank overschrijving en levering onder rembours aan.  Consumenten  met de bijbehorende persoons gegevens zijn in Nederland wat betreft de privacy erg goed gewaarborgd.

Houd je je bezig met Zware criminaliteit, terrorisme, vrouwen handel, enzovoorts, dan begrijp ik dat je iets te vrezen hebt, en wij en dit forum distantiëren ons hier natuurlijk van. Maar kweek je een paar plantjes voor de hobby, medicinaal, of voor je eigen gebruik dan lijkt mij het risico nihil om online te bestellen.

Natuurlijk is er altijd een risico, of je nou een forum of zaden bedrijf bezoekt, of foto's, naar je beste vriend door stuurt.  Of dat risico voor jou aanvaardbaar is, zou je zelf moeten bepalen.

Wij zijn als bedrijf erg flexibiel, en voor een ‘’paranoïde’’ ;) klanten vinden we ook een gepaste oplossing. Afhalen in Zwolle zou ook een optie kunnen zijn, en soms maken we een afspraak dat ikzelf of een collega persoonlijk komt bezorgen.

Iedereen veel kweekplezier gewenst. Ook de Peper tomaat paprika of bananen kweker ;)

Mvg Johan

• Like 7

OK, bedankt.

Zou inderdaad niet willen dat de politie het hele klantenbestand gaat afwerken en dat ze dan mijn chilipeper tentje meenemen/vernielen omdat je er toevallig ook wiet in zou kunnen kweken ;)

• Like 2