• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Capone Ge

Stuifmeel?

Recommended Posts

Hi iedereen...

Terug van weggeweest zoals ik al zei.

Ondertussen men laatste kweekje opgeruimd omdat er verhuisd gaat worden dus zodra ik verhuisd ben dan gaat er een hydro kweek komen en een moederhokje....

Nu wil ik de eerst komende kweek blue mistic uit feminized zaad gaan kweken en ik vroeg mezelf af of er mensen zijn met potente man stuifmeel?

Wel soort is het en heeft er dit liggen?

• Like 1

He maatje

Wil je het stuifmeel gaan gebruiken om de fem bleu mistic te gaan bestuiven?

Volgens mij gaat dat enkel veel herma's met zich mee brengen je kan een fem plant never met een reguliere man bestuiven om stabiel zaad er af te krijgen...

Dit moet je doen met bijvoorbeeld lesbian dream/silverwater

Dan bestuif jij 1 fem dame zodat zei banaantjes en of mannelijke ballen gaat geven, dit stuifmeel ga jij gebruiken om ANDERE fem planten te bestuiven (het liefst nog een paar stekjes snijden van de Fem Bleu mistic die je behandeld heb met silverwater/lesbiandream) en die dan met het stuifmeel van mama bestuiven 

Waarom een x aantal andere planten met het stuif bestuiven je heb de oorspronkelijke mama laten stressen zodat ze herma word..... Dus er zal altijd in dat zaad uit die mama herma's uit voor komen

Nu heb je stuif van een fem dame en je bestuift de zelfde pheno plantjes, zo beperk je voor zover ik het goed gelezen heb en mijn kennis juist is

Dan heb je Fem zaad gemaakt en zelfs die zou ik dan nog snel even testen op herma etc...

Greetzz

Heey maatje!

Dit wist ik dus nog niet haha... Ik ga me er eens in verdiepen en ook in die lesbian dream.. ( droom van elke man dus :P)

Weet er iemand waar je dit kunt kopen?

Thanks voor je post!