• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
GrowingP

Think and grow big outdoor topic

Recommended Posts

Ja woningbouw verdienen legaal aan wiet simpel door het een boete te noemen. :D
Is gewoon een feit.
En of je nou 1 of 100 planten hebt maakt ze nog geen eens uit, eisen het standaard.
Het hoger gerechtshof heeft geoordeeld dat woningbouwverenigingen de winst mogen afromen dus die jurisprudentie gebruiken ze ook.

Zou nooit moeten kunnen ook juridisch niet volgens mij, is toch gewoon profiteren van misdaad of ben ik nou gek.

Dit is idd crimineel ....delen in de winst van iemand die geld heeft verdiend aan strafbare feiten. 

(Ik vind Cannabis niet strafbaar trouwens)

Dit is gewoon niet recht te praten .....

:angry:

Heel veel succes !!

• Like 1

Gaat gewoon on geld en macht Cat Nicky, want is de meest geneeskrachtige plant op aarde.
Plant is vrijwel niks slechts aan.
Maar op het moment dat je er mee gepakt word krijg je meer instanties dan Holleeder op je dak.
Dat is geen toeval.

• Like 1

F#ck .....dat is niet eerlijk !!

Als ik iets voor jou kan doen , pm me.

Laat je het hierbij , of ga je in beroep ?

Sterke & wijsheid gewenst !!

;)

• Like 1

Guest

Klote zeg! Echt belachelijk van die boete, zeker in beroep gaan.

Als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het wel.

Je niet klein laten krijgen door deze flikkers. Ik zou ze geen cent betalen, dikke vinger voor ze.

Was ook niet van plan het ze gemakkelijk te maken, maar uiteindelijk zal de gerechtsdeurwaarder aan de hand van het vonnis alsnog beslag kunnen leggen lijkt me.
Is veel aangevoerd en goed onderbouwd dus is mij wel duidelijk geworden dat ontruiming vrijwel altijd plaats vind ongeacht persoonlijke omstandigheden.
Wil ook niet te veel over deze zaak nu zeggen in dit termijn, wie weet leest advocaat wel mee van tegenpartij haha.
Maar als je ideeën hebt zijn die altijd welkom, want gun het ze uiteraard ook niet. 

Zit sowieso krap dus mocht er iemand klusjes hebben of weten is dat wel altijd welkom en staat pm altijd open. 
Maar jullie steun is voldoende en waardeer dat zeer.

Die hoeven niet te kiezen, de rechter heeft ontruiming en boete toegewezen.
Onderbouwing is simpelweg de afschrikwekkende werking en eventuele schade (die er niet was)
Ik ben er ook verbaast over en vind het ook misleidend.

Staat in de algemene voorwaarden bij hennepteelt boete en schadevergoeding.
Niks over direct ontruiming of zero tolerance beleid.
Was verwarrend ook, want noem alle gevolgen of niks, maar niet maar een deel en dan de belangrijkste, ontruiming vergeten.

In uitspraak rechter komt ook naar voren dat rechter vind dat ik niet voldoende beroept heb op medicinaal gebruik.
Heb dit wel onderbouwt met diagnoses en stukken op psychisch gebied, maar vind de rechter dus onvoldoende.
Heb daar nog wel wat ideeën over, maar luister ook graag naar andere visies en argumenten.
Dus tips en out of the box denken is welkom.

Was eff weg van het forum en voelde wel weer goed toen ik een kijkje kwam nemen.
Kreeg echt weer zin. :D

Heb 4 kleine plekjes waar ik echt maar een paar plantjes kan neerzetten ivm geur.
Misschien nog bij iemand op het balkon een zadenkweekje.
Heb een hard hoofd in de locaties veel te dicht bij mensen in de buurt maar ga het gewoon proberen.

Ook ergens midden op een heuvel een plekje, weet niet of dat een probleem is ivm voldoende water?

• Like 1

Guest
2 hours ago, GrowingP said:

Was eff weg van het forum en voelde wel weer goed toen ik een kijkje kwam nemen.
Kreeg echt weer zin. :D

Heb 4 kleine plekjes waar ik echt maar een paar plantjes kan neerzetten ivm geur.
Misschien nog bij iemand op het balkon een zadenkweekje.
Heb een hard hoofd in de locaties veel te dicht bij mensen in de buurt maar ga het gewoon proberen.

Ook ergens midden op een heuvel een plekje, weet niet of dat een probleem is ivm voldoende water?

Moet niet zo'n probleem zijn hoor.

Je kunt op die locaties ook beter wat later zetten, dan worden ze ook niet zo groot. Prima mogelijk om met kleinere planten goed te scoren.

Ik wil dit jaar ook geen bomen meer kweken, leuk en aardig 2 meter hoog en breed maar te volle planten is echt niet goed tegen rot. Of je moet echt op de vlakte zitten dat de wind er heel goed door heen kan.

Vorig jaar van grote bomen ook weinig afgehaald, zeer minimaal. Te grote bomen die te dicht bij elkaar stonden door de grote en dan nog kut weer er bij. Het meeste geoost van kleinere planten die niet breed waren en veel ruimte hadden.

Rabarbarbaar,

Begroeiing geeft inderdaad wel indicatie, maar flinke wietplanten zuipen ook wel wat volgens mij.

Johnny,

Heb daar ook aan zitten denken, later planten of gewoon zooitje stekken trekken en dan planten.
Eventueel wat scrog of autoflowers.
Wilde heribei verleden jaar 1 phenotype die autoflowerend was, kwam toch nog leuk vanaf hoor en misschien 70 cm hoog.
Hou je ook veel meer locaties over als je het laag houd.

• Like 1

Brandnetels drinken ook veel ;) en weideplantjes drinken bijna niets.
Dus behalve geschikte grond geeft het ook aan dat er genoeg vocht aanwezig is.
Maar idd, zo'n boom van 3 meter is andere koek.

• Like 1

Voeding zal niet ideaal worden, wil er maar kort verblijven ipv uitgebreid gaten graven.
Zal weinig tot geen voeding in de bodem gaan en vooral kippemest strooien.
Zouden de wormen moeten pakken en in de grond moeten uitschijten.

Net ook weer een spot gevonden tijdens hond uit laten.
Zijn allemaal geen grote spots en moet zien dat het niet ontdekt word door kinderen die door bosjes heen kruipen.
Word ook vooral frisian duck en verwacht niks dit jaar, maar als het niks word hoop ik toch wel een hoop gezet te hebben.
Dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.

Zaden die ik heb of er nog komen.

Frisian duck.
Gorilla glue van growerschoice.
Gorilla glue van zamnesia seeds.
Bruce banner van zamnesia seeds

Van wiet61

Heribei
Wilde heribei
Herijuana x mighty mite
Golden maffy

Wil nog wat bij outdoorking bestellen.

Hoop zoveel mogelijk te zetten en een mooie kruising met de gorilla, bruce banner 3 met de herijuana x mighty mite of wilde heribei.
Ben over de wilde heribei ook erg te spreken, word heel conpact bij drogen.
Maar wil dus wat sterkere soortjes vervroegen met de her x mm of wilde heribei.

Misschien leuker even nieuw topic openen of hier verder gaan?

• Like 1

Mooie soorten.

Is misschien overzichtelijker als het per jaar is? Mij maakt het niet uit.

• Like 1

ik wordt hier blij van,,,, mensen die elkaar helpen, zich verdiepen en conserveren van bepaalde genetica.

ik ken ook een amerikaan die legaal medi wiet kweekt in de us. fan van onze nederlandse soorten.

GrowP, kijk uit op de balkons en in tuinen, mensen in de schulden en zonder vreten nemen het graag mee, naar de politie zal je niet gauw gaan.

en bij overlast wordt het geruimd.  ga uit van een paar onsjes, dan zit je altijd goed..

• Like 1

Ja mee eens.
Irriteer mezelf al in jaar topics als ik me de pleuris moet zoeken naar iets dat ik wil terug lezen, laat staan een meerder jarig topic. :P 

Zijn op dit forum een hoop mensen bereid te helpen heb ik gemerkt growpro.
Waardeer dit van iedereen ook zeer.

Als het gestolen word heb ik pech, maar de dief wel zaadtoppen. :)

• Like 2