• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
growerschoice

Testers gezocht

Recommended Posts

Hé medekwekers.

Ik weet dat het al vrij druk is met het aantal te testen zaden maar dat weerhoudt me er niet van om ook een paar soorten in de test te gooien.

We hebben de volgende soorten waar we graag wat feedback over krijgen.

Sour diesel feminized

Blue forestberry feminized

Sweet widow feminized

Powerplant xl px3 feminized

NLX autofem

Blue cheese autofem

Monsterbud autofem.

Als we voor iedere soort een aantal mensen hebben dan blijft het objectief en wat makkelijker in te schatten voor ons of het wel of niet goed is.

Over de soorten zal ik vanavond wat meer info geven want dat is nog best wel wat info en sommige staan niet op de Website.

• Like 9

De Blue Forrestberry klinkt als snoep in het mondje zou ook graag die in het outdoor seizoen willen zetten tot er meer bekend is over de Sweet widow en de pp xl px3 want die klinken ook erg leuk

Greetzz

HayHay , daar is mijn favoriete Breeder toch alweer met een geweldige actie !!

Jij moest eens weten hóé een spijt ik heb gehad dat ik vorig jaar niet mee heb gedaan aan jullie test voor de MAF 2.0 .... :(

Ik had z'n goeje ervaring met jullie MAF-test vant jaar ervoor .....wat was dat een zálig wietje !!!

Dit was voor mij de beste buiten-wiet die ik óóit gegrowd & geblowd heb !!!♥♡

Heel graag zou ik dit jaar weer met jullie mee willen doen ...

Zou ik de Sour Diesel & de Monsterbud Autofem mogen testen ?!?! :D

Ik verheug me er nu al op ....

;)

iedereen mag testen, hoe meer verslagen hoe beter we een inzicht krijgen.

Hier nog even wat info over de 2 soorten die we nog niet op de site hebben staan.

De powerplant xl px3,  px3 staat voor power-xl-3de generatie.

Ze is behoorlijk stabiel geworden en een kruising van een powerplant met een hele potente skunk1.

De planten worden niet xl in omvang maar wel xl in opbrengst.

De wiet is zeer compact en ze vormt een heel mooi middendek, hier hebben we helaas geen fotos van gemaakt.

Een nadeel aan deze is dat ze behoorlijk stinkt in de laatste weken, wees hier op voorbereid.

De smaak van de wiet slingert je terug naar 1990 met die skunk maar de uitwerking is even wat zwaarder dan dat we gewend waren in die tijd.

Ik hoop dat iemand deze groeit en bloeit en wat mee neemt naar een meeting.

Tis echt heel leuk oldschool spul.

Sweet widow

Is een kruising van onze sweet tooth met een white widow.

Ook een derde generatie, leuke bossige compacte plant die middel groot wordt.

De grootste opbrengst zit in een grote hoofd cola met een 12 tot 14 zijtakken met mooi bollen.

Groeit meer als een indica maar dan bossig.

Wel leuke zoete wiet die je niet dagelijks tegen komt.

Ben benieuwd naar de reacties op deze plant, kwa opbrengst gaan ze top in ieder geval.

Voor de testers graag even een pm sturen met de soort die je graag zou willen.

Meerdere soorten mag ook natuurlijk.

Eind van de week zullen we dan de eerste testers op de bus  gooien.

• Like 2

Als je nog 'n tester nodig hebt voor de sweet widow, wil ik me daar ook wel voor ter beschikking stellen :)

Maar zou ik dan ook eentje ook buiten mogen testen? Of is het echt alleen indoor bedoeld? Want ik zou wel indoor en outdoor willen proberen als dat kan?

Ik betwijfel of mijn berichten aankomen aangezien ik ze zelf in mijn inbox krijg, bericht word wel verstuurd naar de juiste naam. Heel apart. Graag zou ik autoflowers willen testen, welke dat zijn maakt me weinig uit. Kunt u mij een bericht sturen?

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk

yeah ook deze NLX gaan we eens stevig aan de tand uhm zon voelen :D was het maar vast april :D

Blij dat ik zo lang niet moet wachten :)

• Like 1