-
Announcements
-
Weedforum Nieuwe Leden. 12/03/2017
weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik... We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie, Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken. Maak er wat leuks van hier op het forum
-
-
Similar Content
-
By Newbie
Gister rookte mijn moeder wat hash in de hoop wat rustiger te worden. In plaats daarvan zat ze op een gegeven moment letterlijk helemaal te schudden, maar ze had geen gedachten meer (wat ze normaal wel heeft met dergelijke aanvallen). Is dit de hash of is het iets anders?
-
By 420growerog
ik heb nu 2 plantjes van een 9 dagen oud, en een volwassen plant die bijna in de bloei zit ( in aparte ruimtes ) nu gaat een van de jonkies al redelijk goed ( zie foto ) maar de andere heeft er niet zoveel zin in: ( zie foto ) hij buigt om, dunne steel, hangende bladeren. ik heb niks geks gedaan met de plant, alleen maar onder de lamp met ventilatie en water wanneer nodig.
zou iemand mij aub kunnen vertellen wat ik hier aan kan doen of wat de reden is. ik heb hem nu met sate prikkers ondersteund.
-
-
-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 36 Guests (See full list)