• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
La Buena Hierba

hoi  La Buena Hierba / LBH

Recommended Posts

hoi ik ben  La Buena Hierba uit Amsterdam i kweek meestal in de tuin en  Guerilla. 

ik maak al jaren soortjes die geschikt zijn voor wat kouder klimaat zo als nederland 

ik heb wat  autoflowering Haze's soortjes gemaakt en wat vroege soortjes 

groetjes  LBH

en meer topics van mijn soortjes en kweekjes kun je vinden op deze link/URL's

https://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=65808

en op 

https://www.autoflower.net/forums/forums/lbh-seeds.22/

LBH's autoflowering Kush

picture.php?albumid=71728&pictureid=1706

picture.php?albumid=71728&pictureid=1706

a LBH's autoflowering Haze strain 

picture.php?albumid=7323&pictureid=80757

some of the Dutch Guerilla grow pictures

picture.php?albumid=56913&pictureid=1329

en meer topics van mijn soortjes en kweekjes kun je vinden op deze link/URL's

https://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=65808

en op 

https://www.autoflower.net/forums/forums/lbh-seeds.22/

hoorde veel goede dingen over dit forum en veel mensen van wietforum gingen hier heen dus dacht laat ik hier ook lid worden 

vrg LBH

picture.php?albumid=10656&pictureid=1708

• Like 3

Welkom op het forum LBH.

Mooie planten dat je daar hebt gekweekt.

Hopelijk mogen we dit jaar ook een topic van je hier kunnen lezen.

Allereerst Welkom op dit forum !!

En dan mijn complimenten voor jou kweekjes/toppen ....

Foto 3 is ongelooflijk voor een autoflower !! :wub:

En de rest is ook indrukwekkend ....

Welk soortje is jou favoriet voor buiten ??

Ervaring genoeg zo te zien ....

;)

Van harte welkom! Mn volgende telefoon wordt in ieder geval al een waterdichte!...man man man....zit gewoon te kwijlen bij die foto's....mooi spul hoor!

GRTZ KAYA

de af haze mastah! welkom op dit forum :)
hier is het nog  met de bradas onder elkaar weet je wel 
 de meesten smoken wel sannies maar zijn nie me sani:lol:

Welkom op weedforum.eu...

Leuk dat je ons forum hebt kunnen vinden. We doen hier idd onze best om het hier leuk te maken en te houden :)

Je valt ook nog eens met je neus in de boter.... nu zal je wel zaden genoeg hebben zo te lezen. Maar vanavond hebben quiz erg leuk om mee te doen... 

Nou maak er iets leuks van hier.... dat doen wij ook :D

iedereen bedankt voor de warme welkom 

Karel bedankt zal mee doen met de quiz.(waar staat dat?)

ik wil ook wel eens zaden beschikbaar stellen voor en Quiz of zo iets voor het forum

groetjes LBH

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By @Rogz
      Na deze AF Bubblegummertjes in normale potgrond te hebben gezet, heb ik me wat meer ingelezen in het hele cocos perliet aarde lightmix batmix en andere mixjes en t hele gebeuren. 👇

We zijn nu inmiddels een paar weken verder en de plantjes staan er nog heel goed bij in mijn ogen (zo niet geef dan ff een gil).

Als klap op de vuurpijl! 🎆 ben ik misschien toch wel een beetje lui en bevalt het mij prima om me weinig tot niet druk te hoeven maken om voeding ed.

Voor de quick ones ga ik dan ook dit jaar gewoon voor dezelfde formule en dan kijken we wel waar het schip strand. Als er volgend jaar weer wat meer cash is dan kijken we wel weer eens verder. 😅🤞 

Op vrijdag 26 juni zijn de RQS AF Quick Ones binnen gekomen. (Samen met een northern light maar daar ga ik nog niks mee doen) 👇

Snachts heb ik ze in een nat (ongebleekt) koffiefilter gedaan in een afsluitbare zak gestopt en achter een deur gehangen. (In het donker dus).

Inmiddels zijn ze goed en wel ontkiemt en zijn ze dus wederom direct en een pot met potgrond geplaats. 🤞

Ik hou jullie op de hoogte! ✌️😷
    • By FrostyFingers
      Hoi growers,

Na vorig jaar een aantal plantjes te hebben gekweekt wil ik dit jaar samen met een maatje aan guerilla beginnen. Na het toprotfestijn van mijn reguliere planten in september. Hebben we er voor gekozen om autoflowers neer te zetten.

20/25 liter potten

Universele potgrond (welkoop)

Plagron supermix

Zelfgemaakte compost

Lavameel

Onderin de potten hydrokorrels van vorig jaar(gewassen)

(Later misschien nog topdressen met kippenmest indien nodig)

Zaden:
      10x green gelato autoflower(RoyalQueenSeeds)
      5x Sweet ZZ autoflower(RoyalQueenSeeds)
      ?x gratis zaden?
      ?x Misschien nog wat van GreenHouseSeeds

Hier komen nog de gratis zaden ook bij. We hopen op autoflowers. En anders bestellen we nog het één en ander bij.

Als spot hebben wij een afgesloten natuurgebied. Het lijkt wel een moeras.
      Het is hier extreem drassig en word omringt door bramenstruiken. 

We hebben in dat gebied drie spots gevonden. Hier verdelen we de planten over.  Onze vogelvrienden hebben ons met hun nesten geinspireerd om de potten op een verhoging van riet te bouwen. Dit riet gebruiken we ook om de potten te camoufleren. 

De grond gaan wij voormixen op een andere plek. Dit stoppen we in dubbele vuilniszaken en sluiten het goed luchtdicht af. Wij kunnen de grond en potten éénmalig met een boot afzetten. Hierdoor hoeven wij niet met 
      de spullen door de bramenstruiken.
       1 van onze spots. We hebben goed opgelet waar de zon vandaan komt.

Hier zie je het moeras. Achter het perspectief van de camera is in volledige breedte van sloot tot sloot een bossage van bramenstruiken.

Zodra alle spullen binnenzijn zal ik wel even een update plaatsen. Dan update ik ook even welke soortjes het worden.

Wat is er goed? Wat is er fout? Ik krijg graag feedback. 👌🏻

Ik ga nog even samen met mijn joint genieten van de zon🌞

• By Beau
      Hallo allemaal, 

Na 4 jaar afwezigheid ben ik dit jaar terug met een nieuwe poging!
      Mijn vorige kweekverslag dateert nog uit 2016.
      Nu zijn we echter 4 jaar verder, 4 jaar ouder en daarmee 4 jaar wijzer (hoop ik) 

Qua set-up veranderen we niet veel:
      -Buitenkweek
      -Plagron Light mix
      -Stoffen potten
      -Plagron voeding

De soort die ik ga kweken is wel veranderd, we houden het simpel en focussen op 1 soort.
      Type zaadjes:
      Auto Gelato, huismerk van Dutchheadshop.

Als ik het kweekverslag uit 2016 teruglees, besef ik me dat er wel enkele verbeterpunten waren. Deze verbeterpunten zijn met name op mijn gedrag. Spanning en onzekerheid hebben geleid tot een paar fouten: Te veel water op bepaalde momenten, te weinig water, te veel voeding en te vroeg geoogst.
      Om dit deze keer in betere banen te leiden is het belangrijk om meer naar het gedrag van de plant te kijken (bladkleur, houding etc) i.p.v chaotisch te worden. Ook ga ik dit keer proberen meer geduld te hebben en niet te gehaast te werken.

Het plan is om 3 Auto Gelato te kweken. Deze zullen in 3 verschillende periodes worden ontkiemd:
      1e: Eind maart
      2e: Eind april
      3e: Begin Mei

Doelstelling zal zijn om alle 3 te voltooien en 3 plantjes te oogsten. Een hoeveelheid wil ik niet noemen, aangezien dit lastig te zeggen is deze keer.

De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden d.m.v dit blog en mochten jullie tips of aanmerkingen hebben, laat ze achter in een reactie!

Groetjes!
  • waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 24 Guests (See full list)