• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Hpskweek

Zambeza power kush

Recommended Posts

Ik ga bezig met de voorbereidingen van mijn nieuwe draai met de strain POWERKUSH van ZAMBEZA

Www.zambezaseeds.nl

dit alles zou gebeuren met setup zie hieronder 

sj 80x80 

400w Hps t Son Pia 

de voeding gaat worden omnipotent 

het basis pakket plus de super pk 

9x11l potten

de zaadjes ga ik ontkiemen dmv 12 uur in een glas water met temperatuur 20 graden daarna de opeenvolgende benodigde uren ik schat rond 12/24 uur om verder te kiemen zodra het zaad is ontkiemt 

ben ik van plan om een test te doen vanaf ontkiemen zodra ze boven zijn na ik verwacht enkele dagen 20 uur licht als ze allemaal boven zijn dan direct om naar 12/12 dit als test om te kijken hoe deze plant zich daarop ontwikkeld 

verder ga ik dus vanuit morgen verder een volledig verslag te schrijven vanaf het moment dat ze worden gellaats in de aarde en zou van alle mogelijke stappen foto's proberen te plaatsen nogmaals super bedankt @ZambezaSeeds voor het sponseren van deze geweldige actie niet alleen wij de kwekers van het testzaad maar ook nog vele na ons zouden blij zijn met alle verslagen van jullie strains mijn persoonlijke dank is groot saluut voor nu 

• Like 4

Succes! Alleen zou ik de zaden wel eerst even kiemen voor je ze in de pot stopt zodat je zeker weet dat ze ook daadwerkelijk geklemd zijn ;)

Uiteraard wel voorzichtig zijn

• Like 1

Ik kan me niet herinneren dat ik je wat anders heb aangeraden als: watten of keukenpapier/Toilet papier vochtig maken met lauw water en daar je zaden tussen doen.
DOnker wegzetten en Elke 12 uur controleren of er al een worteltje te zien is.

Zodra het worteltje 2 mm is kun je hem in de grond stoppen en met weinig water de grond een beetje vochtig houden, Niet te NAT!!

Lampje er boven en knallen!

ik denk dat je in de war bent met iemand anders aangezien ik altijd met deze methode kiem en altijd meer dan 95% uitkomst heb :D

Ja precies ik ga het aanpassen en even terugkijken ik zei ook 12 uur in water te kiemen daarna 12 uur tussen schotels en soms al na 24 uur alles heb ontkiemd diegene had het over energie in het zaadje en als ik dan het in een glas water doe dat het zaadje volloopt met water en dan is de energie weg er komt binnekort een topic over als ik het niet meer kan vinden 

@tune Thanks 

vandaag 3e dag na ontkieming 

er waren ene paar zaadjes die nog langer hadden kunnen kiemen maar vanwege tijdgebrek ga ik ze tog maar tegelijk poten

dus dames en heren beste lezers en kwekers

de zaadjes zijn vanaf vandaag 20/02/17 

gepoot in 11 liter potten met jiffy aarde 

de voeding tja moeilijk te zeggen rond de 2/3 weken is de aarde bemest dit omdat ik kweek op lightmix met nog paar toevoegingen heb je de komende weken een goede start en helemaal bij een autoflower is lightmix geschikt omdat je dan rond de 2/5 weken dacht ik bemest kan hebben met een uitgebalanceerde lijn met mijn toevoegingen op mijn manier verzadigd perfect hierbij wat foto's en laat de eerste indrukken endergelijke gelden nogmaals en voor de laatste keer bedankt

@ZambezaSeeds voor de mooie kush strain van jullie voor de lezers dit is de kush die ik ga kweken https://www.zambeza.nl/145-power-kush.html voor nu toitoi

IMG_3404.JPG

IMG_3405.JPG

IMG_3406.JPG

• Like 1

Dag 2 ontkiemingsperiode geweest 

Dag 3 onder de lamp 

verbazingwekkend vandaag toen ik kwam kijken zag ik dat er 6 al lobblaadjes hadden het eerste setje bladeren die je kunt herkennen Aan hun ronde vorm maar nog gekker waren de kartel blaadjes die ze er al tussenuit weten te persen en hierdoor heb ik ook besloten 4 die nog niet boven waren eruit te halen en door te gaan op 6 X11 liter potten zodat ze ook optimaal gebruik kunnen maken van de beperkte ruimte beperkt licht wil ik het niet noemen aant vind voor mijn 80x80 tentje 400w genoeg zwaardere lampen krijg ik problemen met de hoogte warmte intensiteit etc verder zeer te vreden over de vorderingen rondom het groeiproces de lamp draait 20 uur aan 4 uur uit voor nu even foto's van me selectie 

IMG_3498.JPG

IMG_3500.JPG

IMG_3501.JPG

IMG_3503.JPG

IMG_3504.JPG

IMG_3506.JPG

IMG_3507.JPG

IMG_3508.JPG

• Like 1

Veel suc6 Hpskweek!

daar zijn de geboren kindjes al nice! probeer met de dag de lamp er telkens een paar cm dichter op te zetten om strekking te voorkomen voor de rest ziet het er uit als of het een strak test rondje gaat worden

Ik volg je

Greetzz

Jawel we gaan gewoon door

6 dames geselecteerd puur omdat de ruimte beperkt is en ik de mooiste en dikste wortels erin wou planten vorige x 9 gedraaid maar dat is strak aan alle kanten nu 6 is prefect dus bij deze de foto's 

IMG_3690.JPG

IMG_3689.JPG

IMG_3687.JPG

IMG_3688.JPG

IMG_3691.JPG

• Like 1

Ziet er goed uit. Mss de potten nog een beetje aanvullen als je nog grond hebt.