• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
growitsmokeit

Rare rookervaring

Recommended Posts

Hallo beste mede-stoners 

Ik ben 18jaar oud en ik rook sinds ik 16ben, rook graag met vrienden.

Nu is er iets heel raars gebeurt..

Was een kameraad van mij was altijd een stille maar goede jongen was beetje anders en heeft lichtjes vorm van autisme wss weten wij niet zeker.

Nu is hij een half jaartje begonnen met blowen, in het begin was het echt om te probere voor hem, na verloop van tijd rookte hij meer en meer en had nu ook plezier maar hij is erg veranderd.

Nu is het zo ver gekomen dat hij opgepakt is nadat hij een paar autos heeft vernield met een helm en een tang kweet is heel raar had dit nooit verwacht van hem,

Maar het verandere van hem begon eerst dat hij zei dat thc zijn hersenen actief maakte enzo hij dacht echt dat het hem zoveel beter maakt,ik geloof dat cannabis goede effecte heeft (gods medicijn aan de mensen) maar bij hem is het echt verkeerd gegaan kan het echt.zijn dat hij een psychose ofzo heeft gekregen want dit heb ik nooit gezien,deze jonge is echt van een brave jongen met altijd goede resultaten op.school.enz hij durfde vroeger niks verkeerd tedoen en nu is hij zo veranderd,zou hij hulp moeten zoeken?

ander vrienden moet ie dan zoeken lol

als je aggressief word van cannabis of als je geen cannabis kan roken dan moet je idd hulp zoeken

ken iemand die zich heeft laten opnemen alleen maar blowen als ie zijn zin niet kreeg de boel kort en klein slaan en werken dat zat er niet in bij die gozer .

dan heb je idd wel een probleem maar op wat voor tijds panne is die veranderd 6 maand of op 2 jaar tijd

dat is ook wel een detail weet je wel

zelf word ik niet agressief van wiet maar je kan iedereen kwaad maken zelfs een stoner zelfs een agent iedereen is kwaad te krijgen

gewn kweste dat ze je grenzen aan het aftasten zijn tot je snapt .

Wanneer je in of aan het eind van je puberjaren zit kan er heel veel een rol spelen. Dingen die eerst vanzelfsprekend waren worden anders. Je kijk op de wereld past aan, zelfbeschouwing etc... Daarnaast heb je de maatschappij waar van alles gebeurd. Misschien heeft je vriend wel met heel andere voor hem zorgbarende ontwikkelingen te maken. En dat alles nog naast de hormonen die door je lijf gieren.

Probeer eens met hem te praten en kijk wat hem dwars zit. Laat het hem bij zijn ouders in elk geval of bij een vertrouwenspersoon zijn verhaal doen als hem werkelijk dingen dwars zitten. Als enige zou ik adviseren aan je vriend om voorlopig te stoppen met cannabis en alles eens op een rijtje te zetten. In elk geval zijn wij geen deskundigen, ik niet althans, en als je je echt zorgen maakt dat er serieus iets mis is zoek advies bij een professioneel hulpverlener hoe hiermee om te gaan.

Cannabis is misschien helemaal niet waar het om draait.  Cannabis gebruik is geen moeten!

• Like 2

Het roken heeft voor iedereen een ander effect. En dan hangt het er nog vanaf welke soort je rookt.

Het beste wat je kan doen is met hem in gesprek gaan. Je kan hem erop wijzen dat zijn gedrag veranderd is de laatste periode.

Eens samen erover spreken waarom dit zo veranderd is. Is het wel enkel het blowen dat veranderd is of is er thuis iets veranderd waardoor hij anders reageerd.

Er zijn zoveel factoren die invloed hebben op een jong volwassene.

In elk geval is dialoog een goede start.

On 24-3-2017 at 01:38, S37 said:

was het met tabak of niet

Meestal met maar hij wou liefst geen tabak

On 25-3-2017 at 15:52, AndOne said:

ander vrienden moet ie dan zoeken lol

als je aggressief word van cannabis of als je geen cannabis kan roken dan moet je idd hulp zoeken

ken iemand die zich heeft laten opnemen alleen maar blowen als ie zijn zin niet kreeg de boel kort en klein slaan en werken dat zat er niet in bij die gozer .

dan heb je idd wel een probleem maar op wat voor tijds panne is die veranderd 6 maand of op 2 jaar tijd

dat is ook wel een detail weet je wel

zelf word ik niet agressief van wiet maar je kan iedereen kwaad maken zelfs een stoner zelfs een agent iedereen is kwaad te krijgen

gewn kweste dat ze je grenzen aan het aftasten zijn tot je snapt .

Hij is echt snel veranderd na 4-6maandjes terwijl ik al 2jaar blow en niks abnormaals veranderd is aan mij ,ben aleen meer stressbestendig geworden en heb soms veel meer schijt aan dingen haha

On 27-3-2017 at 12:03, Tune said:

Het roken heeft voor iedereen een ander effect. En dan hangt het er nog vanaf welke soort je rookt.

Het beste wat je kan doen is met hem in gesprek gaan. Je kan hem erop wijzen dat zijn gedrag veranderd is de laatste periode.

Eens samen erover spreken waarom dit zo veranderd is. Is het wel enkel het blowen dat veranderd is of is er thuis iets veranderd waardoor hij anders reageerd.

Er zijn zoveel factoren die invloed hebben op een jong volwassene.

In elk geval is dialoog een goede start.

On 25-3-2017 at 19:24, Pringel said:

Wanneer je in of aan het eind van je puberjaren zit kan er heel veel een rol spelen. Dingen die eerst vanzelfsprekend waren worden anders. Je kijk op de wereld past aan, zelfbeschouwing etc... Daarnaast heb je de maatschappij waar van alles gebeurd. Misschien heeft je vriend wel met heel andere voor hem zorgbarende ontwikkelingen te maken. En dat alles nog naast de hormonen die door je lijf gieren.

Probeer eens met hem te praten en kijk wat hem dwars zit. Laat het hem bij zijn ouders in elk geval of bij een vertrouwenspersoon zijn verhaal doen als hem werkelijk dingen dwars zitten. Als enige zou ik adviseren aan je vriend om voorlopig te stoppen met cannabis en alles eens op een rijtje te zetten. In elk geval zijn wij geen deskundigen, ik niet althans, en als je je echt zorgen maakt dat er serieus iets mis is zoek advies bij een professioneel hulpverlener hoe hiermee om te gaan.

Cannabis is misschien helemaal niet waar het om draait.  Cannabis gebruik is geen moeten!

Danku voor de tips en goede raad maar hij is een beetje doorgedraait heeft namelijk iets ergs doms gedaan en is aangehouden , hij was aan rijden en een.auto achter hem stond stil hij wou.naar achter en raakt de andere auto toen is hij doorgedraait en heeft met een helm de ruiten ingeslagen ,politie heeft hem aangehouden en is nu tijdelijk in een instelling geplaatst ,denk dat voorlopig het beste is voor hem,hoop dat ze hem er kunnen helpen. De fouten die hij gemaakt heeft kan hij voor boeten hoop dat hij eruit leert 

Misschien en dan denk ik even hardop heeft hij geen vorm van autisme maar had hij al psychische problemen voordat hij begon met blowen?

Iets dat hij dan voor zichzelf hield of in een hele matige vorm dat er niet veel aan de hand was verder behalve dat het een beetje stille jongen was?

Ik ken uit een praktijkvoorbeeld iemand die ook psychose achtige kwalen in de familie had zitten bleek achteraf, en door het blowen van cannabis triggerde hij die psychoses bij zichzelf.

In het begin was niemand zich daar van bewust omdat het allemaal heel mild was maar na verloop van tijd stond hij scheldend bij zijn ouders voor de deur omdat hij zijn sleutels kwijt was.

De deur ging er aan, en hij vloog iedereen aan alsof het de vijand was.

Hij was in een psychose terecht gekomen, maar ook in zo verre staat dat hij ook dingen deed die zijn leven had kunnen beëindigen. 

Ik ben overigens met alle begrip met hem gaan praten, en nadat hij hulp heeft gekregen is nu alles weer normaal.

Blowen zit er voor hem echter niet meer in om herhaling te voorkomen.

Cannabis kan zeker een triggerde zijn voor dit soort problemen, echter is het niet de cannabis die er voor zorgt maar de problemen zijn er altijd al geweest.

Dit soort personen moeten dus zoiezo afblijven van cannabis en alcohol of alles wat geestverruimend kan werken.

Ik zou eerst eens het gesprek aangaan en uitzoeken of hij dergelijke psychische problemen in de familie heeft zitten.

En zorgen dat hij er hulp bij krijgt want nu is het dit maar het kan zomaar erger worden dat hij zo ver heen is dat hij zichzelf of anderen wat aan doet.

Sterkte en laat het maar weten als je advies nodig hebt.

• Like 1

In tegenstelling tot veel anderen op het forum heb ik ook zoiets ooit meegemaakt. Alleen ging het om een persoon die normaal nooit blowd, en opeens veel van de joint rookt  (met tabak ) in een andere demensie kwam. Hij ging opeens mensen aanvallen etc. 

Zulke mensen moeten nooit meer roken, zoals casto al zegt. Cbd olie zal ze waarschijnlijk wel goed doen. 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this