• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Guest Databaas

Mijn laatste letter is jouw eerste!

Recommended Posts

Guest Databaas

Onder het mom: we hebben soms niks beters te doen speel je dit als volgt.

- Ik begin met een woord, aan het einde van het woord pak je de laatste letter. Die gebruik je voor je volgende woord. Deze MOET met deze letter beginnen.

Voorbeeld:

Databaas post: Fietsbel

Kutkweker post: Lampekap

Databaas post: Poetslap

Zo volg je elkaar op met woorden. Eens zien hoe ver dit gaat komen :lol:/>.

Mijn eerste woord:

Hovenier

Xyleem

(is een plantenweefsel bestaande uit vaten en komt voor in vaatplanten. Xyleem zorgt voor het transport van water en daarin opgeloste stoffen vanaf de wortels naar de bladeren. De tegenpool van xyleem is floëem, dat het transport van assimilaten vanuit de bladeren of opslagweefsels naar de andere plantendelen verzorgt.)