• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Dit verhaal gaat over Hans Kamperman. Hans Kamperman is een man van 62, een geslaagde ondernemer, die in een villawijk in Groenlo woont. Hij is een sociaal maatschappelijk betrokken mens. Een wereldverbeteraar.

Hij had in 2016 in zijn tuin vijf hennepplanten verbouwd. Ze waren ongeveer 4,5 meter hoog geworden. Dus we kunnen wel spreken van een geslaagd experiment.

De bedoeling was om er olie van te maken voor zijn zieke medemens.

Op zekere dag stak er een ongure wind op. Het waren de geüniformeerde moraalridders. Zij hadden zich erop uit laten sturen om het volk te onderdrukken.

Onmiddellijk werd Hans, totaal overrompeld, gearresteerd en afgevoerd.

Op de zeventiende januari werd zijn zaak geseponeerd. Hans nam hier geen genoegen mee. Hij vond dat hij honds en zeer onrechtvaardig was behandelt. Hij moest b.v. 23 keer mee komen voor vingerafdrukken omdat er zgn. steeds iets mis ging.

Hij wil dat zijn zaak voor de meervoudige rechtbank wordt behandelt. Hij wil genoegdoening en opheffing van het cannabisverbod.

Op 11 mei is zijn zaak om tien uur s'morgens in de rechtbank te Zutphen op de Martinet Singel nr. 2.

Ik zou iedereen willen oproepen hier aanwezig te zijn om deze man te steunen. Hij verdient het!

Hieronder een deel uit zijn betoog waaruit blijkt hoe schandalig hij behandelt is.

• De Overheid werkt er aan mee om hennep te criminaliseren en illegaal te houden. Dat lijkt mij behoorlijk crimineel, of zie ik dat nou verkeerd.

Juist het illegaal houden, veroorzaakt criminaliteit, die jullie zo graag willen bestrijden. Door jullie handelen zijn zieke mensen nu genoodzaakt om zaken te doen met dit criminele circuit om aan hun medicijn te komen. Mensen als ik die willen helpen worden gestraft!! In mijn geval 2 dagen isoleercel, een dagvaarding voor overtreding van de opiumwet (max. 2 jaar celstraf), en een groot krantenartikel waar ik als drugscrimineel wordt weggezet. 6 politieauto’s voor de deur, 8 tot 10 politieagenten halen 6 uur lang mijn hele huis overhoop, een dubbelassige grote vrachtwagen compleet met ruimploeg komt de 5 kale takken uit mijn tuin halen en neemt de pas geoogste natte toppen die in de kelder op een droogrek mee. Jullie lezen het goed. Dit alles voor 5 zgn. gedoogde medicinale hennepplanten waamee ik onbaatzuchtig zieke mensen wilde helpen omdat de Overheid ze laten verrekken!

Mijn arrestatie heeft grote impact op mij en mijn gezin gehad, waarvan ik dagelijks de gevolgen van ondervind. Maar ook in de groep waar ik mee samenwerkte en die elk 5 planten in hun tuin hadden, een sociogroep met o.a veel kankerpatiënten en mensen met chronische pijnen die geen toegang hadden tot producten van Bedrocan omdat hun behandelaars hier niet aan mee wilden werken of omdat ze geen vergoeding kregen van hun zorgverzekeraar en onvoldoende middelen hadden om dit uit het illegale circuit te kopen. Deze mensen hebben na mijn arrestatie ik blinde paniek hun oogst vernietigd, bang dat ze waren dat ik zou doorslaan bij verhoren, deze mensen zitten nu zonder medicijn en verrekken nu dus van de ellende en pijn, hartelijk dank justitie namens deze mensen.

Beseft justitie wel wat ze aangericht hebben, hoe moet ik vertrouwen hebben in een overheid die dit met mensen doet. Na het bewuste krantenartikel waar justitie het heeft over een wietplantage, ben ik persoonlijk maatschappelijk geruineerd. (5 planten), deze schade is niet eens in geld uit te drukken.

Kan de Justitie me uitleggen waarom ze dit doen, maar bij een simpele aangifte als diefstal niet thuis even omdat ze zo druk zijn.

• Over de misstanden bij farmaceutische industrie is veel onderzoek gedaan, vele TV-programma’s hebben hier aandacht aan besteed, Radar, Zembla en RTL late night.

Alles draait om geld in deze bedrijftak. Ze maken mensen verslaafd aan medicijnen. Een genezen klant is een verloren klant. Wereldwijd worden er omwille van geld dus jaarlijks 5.000.0000 mensen de dood ingejaagd. Dat is GENOCIDE !!Dan heb ik het nog niet eens over de 6.000.000 doden door de tabaksindustie, de 3.700.000 doden door de voedingsindustrie en de 2.500.000 doden door Alcoholindustrie.

Waarom hoor ik politiek Den Haag en de christelijke partijen hier niet over, zelfs geen kamer vragen. Het blijft oorverdovend stil !!

Voor het geval jullie het nog niet wisten CANNABIS 0 doden volgens Jelinek en Trimbosinstituut Wel grote woorden gebruiken over crimminaliteit bestrijden!!

Denken jullie dat we gek zijn? Met het zgn. gedoogbeleid zelf de criminaliteit organiseren (denken ze dat bij koffieshops de wiet uit de lucht komt vallen) en het vervolgens gaan bestrijden. Leg me dat eens uit!!!

De echte crimminelen die jaarlijks 17.200.000 de dood injagen worden ongemoeid gelaten, sterker nog, hun misdaden worden door onze overheid gebagataliseerd en goedgepraat, miljarden aan accijnzen worden aan verslaafde en zieke mensen verdiend.

Waarom doet de overheid niet wat ze doen moet, de bevolking beschermen en misdaden berechten.

....................................................................................

Komt allen, laat zien dat wij het zat zijn om zo denigrerend behandelt te worden. Steun Hans!!

Rechtbank te Zutphen, Martinet Singel 2 om tien uur s'morgens.

----------

• Like 3

Waar ik een beetje moeite mee heb is dat de 'plantjes'  4,5 meter hoog geworden waren ....

Dan wil je niet anoniem en onopvallend bezig zijn. 

Uiteraard hoop ik dat hij wint !!!

;)

• Like 1

De Hoge Raad heeft bepaald dat het niet uitmaakt of je grote of kleine planten hebt. Het maakt bovendien niet uit of je daar 50 gr. of 5 kilo van af haalt. Dus heb d'r maar geen moeite mee. In 2008 werd ik door de moraalridders overvallen en had ik 20 'Frisian Dew', deze waren allemaal 4,5 meter.

.............................................................................................

De VOC heeft het volende persbericht doen uitgaan:

Beste mensen,

Vandaag heeft het VOC onderstaand persbericht verspreid, n.a.v. de rechtszaak van Hans Kamperman bij de rechtbank in Zutphen a.s. donderdag. Sympathisanten verzamelen zich vanaf 10.00 uur voor de rechtbank, Martinetstraat 2 in Zutphen. Zie ook https://www.voc-nederland.org/agenda/

Met groene groet,

Derrick Bergman
Voorzitter stichting VOC

Persbericht 9 mei 2017  

Wereldverbeteraar Hans Kamperman op 11 mei voor de rechter voor vijf hennep planten:
’Ik weet zelf precies wat ik doe’

EINDHOVEN – De De Groenlose ondernemer Hans Kamperman moet op 11 mei 2017 voor de meervoudige strafkamer verschijnen wegens het buiten kweken van vijf hennep planten voor medicinaal gebruik. Het Verbond voor Opheffing van het Cannabisverbod steunt de oproep van sympathisanten om naar de rechtbank in Zutphen te komen om Kamperman te steunen. 

Met buitenproportioneel machtsvertoon deed justitie in oktober 2016 een inval bij Hans Kamperman. Enkele tientallen agenten hebben zijn hele woning overhoop gehaald. De reeds geoogste vijf planten zijn geruimd en vernietigd in een enorme vuilniswagen. Zijn auto’s zijn in beslag genomen en het stroomverbruik is doorgelicht, hoewel zijn planten buiten stonden. En Kamperman werd gearresteerd voor het in bezit hebben van vijf hennep planten.

Het was zijn eerste kweek, ook waren er geen materialen in huis om de hennep te verwerken. Kamperman is twee dagen in een isoleercel gestopt, justitie deed een triomfantelijk verhaal naar de pers uit gaan en behandelt hem als een zware crimineel. 

Een eventuele veroordeling wegens het kweken van vijf hennep planten voor medicinaal gebruik zal enorme financiële gevolgen voor hem hebben. Kamperman heeft naast goedlopende ondernemingen in Groenlo ook een onderneming in Canada. Bij een veroordeling mag hij dat land gedurende vijf jaar niet in en zal de schade voor zijn bedrijven in de miljoenen lopen. Via social media hebben sympathisanten een actie opgezet om Kamperman te steunen in de rechtbank: https://www.facebook.com/events/1794656354184636/

Kamperman wil zich voor de rechtbank beroepen op artikel 25 van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Dit artikel luidt: 
“Een ieder heeft recht op een levensstandaard, die hoog genoeg is voor de gezondheid en het welzijn van zichzelf en zijn gezin, waaronder inbegrepen voeding, kleding, huisvesting en geneeskundige verzorging en de noodzakelijke sociale diensten, alsmede het recht op voorziening in geval van werkloosheid, ziekte, invaliditeit, overlijden van de echtgenoot, ouderdom of een ander gemis aan bestaansmiddelen, ontstaan ten gevolge van omstandigheden onafhankelijk van zijn wil.”  

Volgens Kamperman onthoudt de Nederlandse overheid mensen het recht om zelf voor hun gezondheid te zorgen. Zoals hij in het politierapport zegt: “Ik weet zelf precies wat ik doe.”

• Like 1

In deze vlog bespreek ik de zaak 'Hans Kamperman'.

Ik ga morgen naar de zitting om hem te steunen

• Like 2

Ik zou willen dat jullie alle twee mijn 'grotere broers' waren !!

Nu ik die 'kop' van Hans heb gezien , snap ik ook die 2 dagen isoleercel ....die heeft het de politie wel even vertelt.

Niet tegen onrecht kunnen , is geen ziekte , maar een gáve !!!

Is de uitspraak op 24 Mei , en heeft hij 11 Mei 2 jaar voorwaardelijk & 120 uur werkstraf gekregen ??

:(

Net even t pleidooi zitten lezen.....mooi stukje!

We zullen zien/horen wat er gebeurt.....

Fingers crosser

GRTZ KAYA 

• Like 1

Vandaag om 2 uur is de uitspraak betreffende de zaak Hans Kamperman.
Let wel,deze man had maar 5 planten in zijn tuin en had die 'oprecht' om zijn medemens te helpen, zodat zij er olie van zouden kunnen maken.

Zie ook mijn vlog 'doedeledocu 23'
https://www.youtube....YjB7sLR56KnDwJQ 

Hans heeft een straf van 80 uur dwangarbeid gekregen. Het is onvoorstelbaar dat deze man zo kapot wordt gemaakt. Niet alleen dat hij op deze wijze wordt gestraft, maar hij mag m.i. Canada, waar hij zakelijke belangen heeft ook niet meer in. Ook wordt een horeca project te Groenlo, waar hij aan mee werkte geblokkeerd. Dit gaat hem miljoenen euro's kosten

Hij werd op een zondagmiddag (2016) om half zes gearresteerd, afgevoerd en heeft 30 uur in een isoleercel gezeten. Hier werd hij wel 23 uitgehaald,  omdat de vingerafdrukken zgn. steeds mislukten. Ondertussen werd zijn huis door acht man 6 uur lang doorzocht Schijnwerpers wierpen ondertussen hun licht op de gevel. Mannen in witte pakken laden s'avonds laat vijf plante- staken en nog wat wiet op een dubbelassige vrachauto. Na 30 uur werd hij op straat gezet en moest maar zien hoe hij thuis kwam. Thuis aangekomen was zijn huis een mess. Alles was door elkaar gedonderd. 

Vervolgens verscheen er daarna een artikel in de Groenlo'se krant waarin hij werd neergezet als de Groenlose 'Pablo Escobar'. Dit had weer tot gevolg dat zijn buren hem met de nek aan gingen zien.

Ik heb vernomen dat hij in hoger beroep zal gaan. Dat moet hij zeker doen en ik zou als ik hem was excuses en een schadevergoeding eisen. Dit is zo disproportioneel, straf staat in geen enkele verhouding tot het vermeende delict. Het is ronduit bizar en beschamend dat zo'n integer mens op zo'n schofterige manier wordt behandelt. Het zegt veel over de morele standaard van de tegenstanders. Wat een zielige , bekrompen mensen.

• Like 1

Jammer om te kunnen concluderen dat de knullige justitie-marionetten hun onkunde en frustraties mbt tot de echte criminele kwekers met buitensporige en intimiderende acties menen te moeten botvieren op deze man,....jammer, maar we zijn er nog lang niet.

GRTZ KAYA 

• Like 1

We zijn er niet en zullen er ook nooit komen. 

Belangen om de kleintjes,hobby kwekers en medicinale kwekers snoei hard aan te pakken is om eigen belangen veilig te stellen. We kunnen campagnes voeren en brieven schrijven totdat we een ons wegen. We leven in een land waar heel erg veel mogelijk is. Maar als we het over cannabis hebben is het een bananen republiek 3.0. Dit is geen toeval maar bewust voor gekozen.

1 Farmaceuten

2 Eigen belang (onderwereld verwikkeld met de bovenwereld - Hoge ambtenaar werkzaam bij het ministerie van justitie - 100 planten... Eigen gebruik? my ass)

3 Land die geen ruggengraat kan tonen richting landen die erop tegen zijn

4 Corrupte ambtenaren

5 Wat is de status met Johan van Laarhoven? Zaakje democratisch opgelost? 

De straf en manier van handelen is een bericht naar alle hobby en kleine kwekers. Doe het en we ne*ken jullie op een onvoorstelbare manier omdat jullie geen zak voorstellen.

langs de ene kant is ie er dan nog redelijk vanaf gekomen lijkt me .

ik had gelukkig geweest met 80 uur werkstraf met uitstel zelfs zonder uitstel dat ik die 80 uur moest doen .

ik heb voor 9 planten 15 maand cel boven mijn hoofd hangen in belgie wetende dat men een kerel veroordeeld heeft voor 3000 planten en hij maar 18 maand kreeg

vind het wel erg mooi pleidooi van de advocaat wie is er hier de drug dealer haha