• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Cat Nicky

Catje test voor Zambeza Seeds de Bleuberry Cheese & de Big Bud XXL ♥♡

Recommended Posts

Het antwoord op de vraag of de BlueBerry of de BosBes het eerste geoogst zal worden is er sinds vandaag ook al .....

De BosBes hangt nog op de struik , de BlueBerry hangt op de zolder !!!

Ik vond banaantjes .....

2 banaantjes in 1 plant , toch heb ik ze beide geknipt , trix waren mooi milky.

62 gram & 56 gram.

Mooie score !!

;)

Wat heb ik toch weer met genot door jou topic heen gelezen de wil en kracht spat van jou planten af cat!

jammer van de rot iets wat je bijna niet tegen gaat met auto's wat me opgevallen is en zeer zeker vervelend dat er banaantjes in zaten al is het er maar 1 dat is er net 1 teveel 

wat zal je genieten zeg van de besjes ik ben jaloerssss

tot over een paat weekjes

greetzz

• Like 1

Ik heb al kunnen roken van de 2  BlueBerrys , en er is duidelijk verschil te proeven en merken. 

De kleinste is het lekkerste !!!

Dat zal je altijd zien .....

Om de paar dagen haal ik weer een topje met rot uit de BigBud in de pot.

Die in de volle grond gaat nog steeds haar gangetje .....

;)

20170814_130853.jpg

Deze foto was bedoeld bij dit stukje tekst .....

Dit is belangrijk voor hondeneigenaren !!!

Ik heb ieder jaar ter goeder trouw mijn honden laten inenten. 

Afgelopen maart heb ik mijn Galgo/Herder moeten laten inslapen. 

Achteraf blijkt dat de inentingen hier wel eens de schuld van kunnen zijn !!

De Lepto4 is in opspraak , meerdere honden zijn gestorven ná hun enting .....

(Google ; ervaring Lepto4)

Ik herken zoveel symptomen die mijn hond ook had .....

Op dit moment is het wettelijk dat honden en katten géén inentingen meer hoeven te halen voordat ze naar een pension gaan.

Een titerbepaling is voldoende , dit is een bloedonderzoekJE (drupje bloed uit oor) waaruit blijkt hoeveel antistoffen een dier nog in zijn bloed heeft voor de ziektes waarvoor hij ingeënt is geweest. 

Het werkt net als bij mensen , wij laten onze kinderen ook niet élk jaar inenten , na de baby-prikjes , zijn wij mensen levenslang beschermd (behalve tetanus).

Bij dieren is dit precies zo !!

Ik heb mij nu zover ingelezen , dat mijn huisdieren nóóit meer een inenten krijgen .....

Als je écht van jou huisdier houd , dan verdiep je in inentingen en ontvlooien , want ik ben er van overtuigd dat de dieren- industrie nog vervuilder is dan de farma voor mensen. 

Moedwillig worden dieren patiënt gemaakt , baasje geloof de dierenarts en betaald graag grof voor hun 'hulp' .....

Wie meer wil weten mag me een  pm sturen , of gewoon in dit topic vragen.

Wees gewaarschuwd !!!

:angry:

• Like 2

Ze doen helaas maar wat soms, voor het geld.
De eerste paar vind ik wel belangrijk, maar na die 3 krijgen ze hier ook niets meer.
Ook geen wormen/teken/vlooien pillen/pipetjes elke 2 maanden, vlooien en wormen weren en bestrijden als ze er zijn.
En van de DA heb ik al 100 X prednoral gekregen voor 100 verschillende aandoeningen.
Die gaan ook de prullenbak in tenzij het echt nodig is.

Ik hou hier een heel controversieel regime, medicijnen krijg je als je ziek bent.

• Like 3

Hier net zo! Alleen de eerste entingen en dan klaar. Paar keer per week beetje knoflookpoeder bij de brokken...met wat warm water...meneer smult ervan en nooit last van vlooien e.d.

Ben niet zo van dat preventieve gedoe met pilletjes en spuitjes .

GRTZ KAYA 

• Like 2

BigBud in de volle grond is ook omgehakt .....

20170819_135354.jpg

70 cm was ze.

20170819_135729.jpg

Ze ruikt héérlijk kauwgomballen-zoet !!

20170819_140822.jpg20170819_140918.jpg

Eigenlijk had ze nog wat langer gemoeten , maar met deze luchtvochtigheid (= al dágen zo) , durf ik dat niet aan.....

20170820_105935.jpg

;)

• Like 1

4 minutes ago, Cat Nicky said:

BigBud in de volle grond is ook omgehakt .....

20170819_135354.jpg

70 cm was ze.

20170819_135729.jpg

Ze ruikt héérlijk kauwgomballen-zoet !!

20170819_140822.jpg20170819_140918.jpg

Eigenlijk had ze nog wat langer gemoeten , maar met deze luchtvochtigheid (= al dágen zo) , durf ik dat niet aan.....

20170820_105935.jpg

;)

Lekker die zoete geurtjes :)

• Like 1

In mijn topic van 2 jaar geleden zag ik dat ik toen de eerste toprot pas rond 26 september had , en pas rond 10 oktober alles geknipt had ivm rot.

Dit jaar hebben meer kwekers last van rot .....ook in de siertuin heb ik nu al schimmel op de rozen.

Paddestoelen zie ik al méér dan 6 weken , op zonnige plekjes , niet persé in het vochtige bos.....

Appels & peren zijn ook een paar weken eerder rijp , de pluk gaat deze week beginnen !!

De natuur is een beetje van slag .....

:(

Ook de BigBud in de pot is omgehakt ....

Er blééf steeds weer toprot opkomen , en omdat ik bang ben dat andere planten aangestoken gaan worden , heb ik haar voeger dan gepland geoogst.

Zoals ze op de foto geknipt is , zo heb ik haar ook te drogen gehangen , als gehele plant .

20170821_140257.jpg

;)

Spijtig dat er weer veel rot aan het rondgaan is.

Ook niet echt mooi weer geweest deze zomer, veel te veel regen en vochtigheid.

• Like 1

20170821_140257.jpg

Als er over een tijdje mensen per ongeluk op deze topic terecht komen , omdat ze info willen over deze strains , dan kunnen ze de indruk krijgen dat de planten rot-gevoelig zijn .....maar dit jaar (2017) kamt iedereen met rot , zó vroeg int jaar. Dit is ongekend .....

20170827_113339.jpg

Maar vól trichnoompjes.

20170827_113439.jpg20170827_113446.jpg20170827_113450.jpg

;)

• Like 2