• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
BlackWolf

Rare schelpachtige wezens

Recommended Posts

Sinds ik verhuist ben heb ik al meerdere oogsten weg kunnen doen door een raar bolletje wat een insect is wat over de stelen van mijn plant groeit deze buitenaardse wezens zuigen al het leven uit de plant.

Ik weet niet wat het is en ben er niet tegen opgewassen aangezien ik altijd gevochten heb met varenrauwmug wat ik zelf nog wel leuk vond aangezien dit een strijd was hun wouden mijn wiet mollen en ik houden ik won altijd dus is het goed . Nu heb ik een andere buitenaardse vijand ontmoet waar ik alleen nog maar van verloren heb. 

Plss help me de veldslagen hebben ze allemaal gewonnen maar de oorlog nog niet.  Zelfs na de tent ontsmetten en leeg halen zijn ze altijd met de bloei weer op de steeltjes van de plant om de helle plant te verzwelgen. Ik weet niet hoe ik er aan kom of van af kom SOW.

20170624_183316.jpg

20170624_183350.jpg

20170624_183354.jpg

20170624_183437.jpg

• Like 1

Ja  dat zijn ze grom wat een grr beesten en hoe kom ik daar in vredesnaam aan. Ik heb het al sinds de eerste kweek na het verhuizen en heb ze elke keer weer.

Top heb deze plaag er met een sateprikker afgekapt en zal dit blijven doen tot einde van de bloei ik heb namelijk geen zin in dreft wiet met spiritus als smaak haha dank je wel  nu kan ik weer strijden nu ik weet welke beesten het zijn.

• Like 1

On 6/25/2017 at 19:04, Orzeł said:

joooow BW lang nie meer gezien.

Alweer n dieren tuin :(

Mwhaha altijd 

• Like 1