• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Jansen_en_Jansen

It's a mighty Mighty

Recommended Posts

Beste mede dampers,

Onlangs een mobiele versie van een vaporizer kunnen aanschaffen en dat is een mighty Mighty geworden.

Door het aanbod van de vele verschillende modellen was de keuze best lastig te noemen. Het waren uiteindelijk drie modellen waar ik graag mobiel mee zou willen dampen; de Arizer Solo 2, firefly 2 en de Mighty.

Deze drie voldeden naar mijn idee wel qua smaak en constante kwaliteit van de damp. 

De solo 2 .... super damper!! Smaak en batterij van sublieme kwaliteit maar.. niet zo mobiel door het glazen vulkamertje... helaas, daarbij heb ik een ExtremeQ, dus voor thuis damp ik wel door.

De Firefly 2, super materialen en smaak dmv convectie techniek. Ja, dat zou het moeten zijn, daar je helaas bedrogen uitkomt met gebruikersgemak en batterij capaciteit. Het moeten loskruimelen tussen de hits door in de kamer is niet echt handig te noemen als je onderweg bent, en de doordat de batterij van die kwaliteit is krijg je er 2 mee. (Waarvan het opladen alleen geschied als de accu in het apparaat zit hahaha). Dat voor die prijs....laat maar.

Vandaar de keuze voor de Mighty; constante dampkwaliteit, 2 batterijen in het apparaat en bediening zonder app met ruime convectie/conductie oven. De oven verwarmd snel en binnen een anderhalve minuut op temperatuur als de bstterij vol is. Tevens is het geniale idee achter dit apparaat dat als men gebruik maakt van de losse navulpatronen (apart bij te bestellen) kan je waar je ook bent snel je navulpatroon verwisselen voor een volle en lekker doordampen.

Zijn er meerdere cannabisliefhebbers die deze al wat langer hebben? Enne bevalt die een beetje??

K ga er nog ééntje dampen... CheerSs

20170725_232632.jpg

Edited by Jansen_en_Jansen
beter verwoord in bepaalde zinnen, zodat men begrijpt wat ik bedoel haha lol
  • Like 1

zelf heb ik de arizer solo 2,pax 2, crafty en nu een mighty gehad.

heb alle andere grote namen ook mogen testen

maar IMO komt er niks in de buurt van storz & bickel producten

ze zijn duur in aanschaf maar super constant in kwaliteit van smaak dampproductie en potentie.

ook wax dampt erg lekker weg

het enige nadeel wat ik heb is ik rook nu weer ouderwets veel

en de verdamper geeft dan niet het gewenste effect meer

een pure joint geeft toch een veel sterker/langer gevoel

jammer want aan de smaak van wiet/wax door een mighty valt niet te tippen

• Like 1

kijk dat altijd handig als meer mensen een mening geven

zoals ik al zij ik wil wel een verdamper halen

ik zat zelf te denken aan de storm hoor ik goeie verhalen over

dit dan nou juist weer een topic

van hoe en wat mensen vinden van welke soort damper,s er zijn en hun mening

ik wacht nog even met kopen en hopen dat hier meer mensen komen met verdamper die ze getest hebben of hebben

greets jengen

• Like 1

@Cloud9 De Solo 2 lijkt mij qua smaak toch kunnen tippen aan de Mighty gezien de glazen vulkamer. Helaas kan ik het niet vergelijken, maar gezien je zelf al aangaf dat er met de Mighty dito wax / rosin danwel een vloeistof verdampt kan worden is de veelzijdigheid van de Mighty een dikke plus. Wat ik tzt nog ga testen...

@jengen voor leuke reviews enof een mening op youtube zag ik van Namaste vapes en vapecritic er aardige voorbij komen zodat ik beetje met mijn eisenpakket tot een compromis kon komen.. wie weet staat de Storm er tussen.

Cheers

18 hours ago, Jansen_en_Jansen said:

@Cloud9 De Solo 2 lijkt mij qua smaak toch kunnen tippen aan de Mighty gezien de glazen vulkamer.

smaak is idd goed maar bij een heleboel oudere generaties vaporizers heb je een draw resistance die lijkt alsof je een milkshake door een heel dun rietje probeert te zuigen.

helaas had ik dit met de solo ook.

ze hebben online een heleboel tips om het minder te maken en zelfs een nieuw duurder glazen vulding, helaas brak die snel en was t nog steeds lastig

storz en bickel zijn gewoon een degelijk eu bedrijf

in ziekenhuizen in andere landen(bv israel) hebben ze een vulcano van storz & bickel staan voor kanker patienten tegen misselijkheid

het is IMO een heel goed product en de service is ook echt prima

bij mij was er bv een stukje plastic afgebroken van me crafty

na opsturen mocht ik kiezen

gratis reparatie

70euro voor een nieuwe crafty

of 50 euro om te upgraden naar een nieuwe mighty

hahaha

gelijk maar een mighty gekozen

Jammer dat je ook last had van de draw resistance met de Solo2, had er wel over gelezen bij een aantal reviews. 

En als ik het zo lees is je ervaring met de service van S&B wel goed te noemen.

Dat geeft een mens hoop ?

Ben er zelf nog steeds tevreden over, dikke dampen en smaak is met je temperatuur goed af te stellen. 

Deze gaat door voor de duurproef. ?