• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
stonergirl420

Aanvraag medicinaal cannabis

Recommended Posts

Hey ,

Ik heb een jaar geleden de diagnose gehad dat ik angsstoornis heb met paniekstoornis en depressie en dat is iets wat echt veel moeite met zich meebrengt.

Zelf heb ik slaap problemen , in momenten van een paniek aanval of wanneer ik angst dan heb ik last van onbewust spieren aanspannen ( nek schouders ) 

vaak hoofdpijn en rusteloosheid.

De bijwerkingen die ik krijg van de medicijnen die ik slik vind ik gewoon super vervelend ( antidepressiva) en de psychiater heeft de dosis meerdere keren verhoogd om te kijken of dat helpt want voor mij gevoel werkt 't niet voldoende en vooral de bijwerkingen vind ik ontzettend vervelend. Ben vandaag naar de huisarts gegaan en hij zelf vertelde dat hij weinig verstand ervan heeft maar wat hij wel weet is dat het alleen werkt met lichamelijke klachten en niet met depressie angsten etc. Hij zelf had voorgesteld om het te bespreken met de psychiater.

Zou graag van andere hun ervaringen willen horen want heb veel goeie verhalen gehoord en gelezen dat het voor mensen met depressie etc het heel erg effectief is, uit eigen ervaring weet ik dat het idd verkeerd kan vallen als je niet de cannabis soort gebruikt die bij jou past, maar zelf heb ik ook cannabis gebruikt en uit eigen ervaring weet ik dat het heel erg kan helpen met het verlichten van de klachten.

Ben super benieuwd naar ervaringen en meningen van andere.

Edited by Tune
PM gestuurd om aan te melden

Ik denk dat CBD meer positieve effecten zal hebben maar ben ook geen expert. Best wel veel te vinden op het internet hierover. Ik zou zeggen gewoon eens testen, wel de medische CBD met bepaalde andere stoffen zoals thca. Als je merkt dat het goed werkt zou zelf produceren wel interessant zijn want goede CDB is uiteindelijk niet zo goedkoop.

Super bedankt voor de reacties!

Ik zelf heb fluoxetine geslikt en ben het er idd mee eens dat de bijwerkingen gewoon niet chill zijn. 

Zou alleen niet weten hoe ik de indicatie zou moeten regelen omdat mijn arts het dus sterk afraad.

• Like 1

Tja, ik kan niet mee kijken met je psych noch in je hoofd kijken.
Maar als stoppen met die rommel een optie is zeker doen.
Zelf seroquel en risperdal gehad, tis smerige rommel.

Heb je het idee dat je wel wat aan de pillen hebt ?
En zo ja, wat precies ?

Ik vond dat het scherpe randje er af was met seroquel, wat niet zo gek is, daar krijg je een paard nog plat mee.
Een dikke Indica of lekkere hybride doet het ook voor mij, zonder zombie gedrag en zonder afvlakking van m'n persoonlijkheid.

Zo veel jaren later ben ik er van overtuigd dat er iets mis is met de wereld, niet met de slachtoffers van die wereld.

• Like 2