• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
boswandeling

boswandeling heeft last van natte voeten

Recommended Posts

59 minutes ago, Johnny_sack said:

Mooi man, toch een succesvol jaar geweest. Je weet nu wat er mogelijk is.

Ook goed dat je je spot meteen opruimt, weet je zeker dat je er volgend jaar ook van kan genieten.

+1

en als je er een paar handjes npk over strooit...groei het nog net helemaal dicht....zeker met dit voorspelde weer...;)

• Like 1

Guest
1 hour ago, DeVos said:

+1

en als je er een paar handjes npk over strooit...groei het nog net helemaal dicht....zeker met dit voorspelde weer...;)

Goede optie alleen moeten ze dan die korrels ook weer niet zien. ?

Kun je altijd fijn stampen en voor regenbui strooien.

Bedankt @Buitenlucht!

smaken doet het zeker! Behalve de helemaal groene ierdbei, die smaakt eigenlijk nergens naar maar die is wel flink sterk.

wilde heri en paarse en half paarse ierdbei zijn heerlijk!

green poison moet nog geoogst worden, ben daar heel erg benieuwd naar. Volgend jaar komen er waarschijnlijk veel fast versions van Sweet seeds.

edit: en 262 gram van die ene grote ierdbei he! Dat had ik nooit verwacht..... meer dan een halve k van 3 zaadjes ??

• Like 2

Daar ben ik niet heel goed in moet ik zeggen. Paarse is in ieder geval heel vol van smaak, misschien een beetje als zoete drop? Maar er zit ook weer iets fruitigs in, als rode wijn ofzo Haha. Geen typisch wiet smaakje in ieder geval.

edit: lees nu pas dat je wilde paarse zei. Wilde heri was alleen groen. Ierdbei zat een groene, een half paarse en een ver paarse tussen.

hierboven omschreven gaat over de paarse ierdbei.

• Like 2

Weedforum meet of guerrilla meet zou ik super tof vinden.
Ben benieuwd wat voor gezichten er achter de leden zitten.

Dan in ieder geval aan rookwaar geen gebrek :lol:

• Like 4

Indrukwekkend Boswandeling, of moet ik zeggen Che Guevara, Master Guerilla.  Ziet er echt heel vet uit! Kon niet vermoeden dat dit allemaal mogelijk is. Heel leerzaam. Ook nog alles keurig achterlaten. Respect!

• Like 2
  • Thanks 1

On ‎12‎-‎10‎-‎2018 at 01:35, Herbalist said:

Indrukwekkend Boswandeling, of moet ik zeggen Che Guevara, Master Guerilla.  Ziet er echt heel vet uit! Kon niet vermoeden dat dit allemaal mogelijk is. Heel leerzaam. Ook nog alles keurig achterlaten. Respect!

Waar kan ik dat leren hoe dat allemaal moet .:veeljoint:

• Like 1
  • Haha 2

Thanks testa!

zoals de meeste al wel weten is mijn avontuurtje op een erg vervelende manier aan een einde gekomen. Mijn topic is bij deze dan ook afgesloten. 

Ben regelmatig online op het forum dus als iemand ooit vragen heeft kan je me altijd een Pm sturen!

• Like 1
  • Sad 1

Guest

Je laat je toch niet klein krijgen door het systeem?!

Beetje slimmer en anders en gewoon volgend jaar weer knallen.

Je hebt er plezier in toch? Laat je toch niet verknallen door die gele flikkers.

On 15-10-2017 at 11:38, growpro said:

als je draadje in het water ligt wel,  ik heb enkel draad aan me molen, nog geen dobber of wat bij me.

13193.jpg

kost 4 euro ...magneet vissen ....met je werp hengeltje...:rolleyes:

ik las net dat magneetvissen ook niet overal mag...maja...wie weet dat dan?...geef maar op die bekeuring BOA...:rolleyes:

• Like 1

7 hours ago, boswandeling said:

M’n maatje keek vandaag even in de pot waar de Mighty mite zaadplanten in stonden.....:lol:

48AE17E9-5685-4B10-ACA3-23051A1F998A.thumb.png.4423e4fc843c6b5b92fcd7c1cd0a0857.png

leuke die babys...:rolleyes: meteen de kiem test gedaan dus...

geslaagde vermeerdering dus...:D  hoeveel kwamen ervanaf?

• Like 1