• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Blackbut

Recommended Posts

aj aj met je zwarte poeperd
heb je onze dimensie verlaten
jou lach zal ik niet vergeten
die neem ik mee het nieuwe jaar in
en daar zal ik nog veel aan hebben

ik zie je later
dan smoren we er eene

• Like 4

Pffffffff , ik heb de man bij Piraat mogen ontmoeten , ik moet zeggen , een vriendelijkere man

zal je niet vinden , een allemans vriend was het , een knuffelbeer .

Ik heb een paar woorden met hem gewisseld , ik ben namelijk hooggevoelig , wat ik

hier nog nooit heb verteld , ik voel mensen feilloos aan .

Ik kan jullie vertellen dat achter de lach van onze vriend een wereld van ellende lag , het mooiste is nog

ik kende hem helemaal niet .

Toen ik dit las dat hij was overleden viel al;les op zijn plek , ik dacht bij me zelf , verdomme ik heb weer gelijk gehad .

Gevoel zegt namelijk heel veel ,deze hobby deed hem heel en heel veel , bij vele kon hij zij ei kwijt .

Maar ook bij hem was het op , waar we allemaal respect voor op moeten brengen , hij zal in onze hobby verder leven , daarom wil ik samen met LBH een mooie buitenstrain maken die als naam krijgt BLACKBUT , ik denk dat lbh

daar ook wel voor open staat , of hij openbaar word , ik moet er nog met LBH over praten , maar dat zal wel lukken denk ik .

HIj zou het mooi hebben gevond en denk ik , een mooier aandenken is er niet , hij lach in zijn vuistje denk ik .

Blacknut het ga je goed :stoned-smiley:Je zal lang veder leven in de vorm van onze plant , je word vermeerderd en je naam blijft nog bestaan .

• Like 3

Respect voor je initiatief wiet61, maar in mijn ogen zou het mooier zijn als zijn meester eens aan de slag zou gaan om een mooie BB soort te maken... 

Bb had groot respect voor @omni noemde hem ook zijn meester hij heeft veel van hem geleerd.  Als BB zegt dan zeg je Nevillis haze dat is dan in mijn ogen een soort die in de kruising dient worden opgenomen. Maar ook de santa maria waar hij gek van was.. Daarbij

een soort die paars zwarte toppen maakt... 

• Like 2

5 minutes ago, karel kweker said:

Respect voor je initiatief wiet61, maar in mijn ogen zou het mooier zijn als zijn meester eens aan de slag zou gaan om een mooie BB soort te maken... 

Bb had groot respect voor @omni noemde hem ook zijn meester hij heeft veel van hem geleerd.  Als BB zegt dan zeg je Nevillis haze dat is dan in mijn ogen een soort die in de kruising dient worden opgenomen. Maar ook de santa maria waar hij gek van was.. Daarbij

een soort die paars zwarte toppen maakt... 

Karel , Ik zal eens overleggen met lbh , die heeft tenslotte de helft van de strains gemaakt waarmee de zadenbanken aan het pronken zijn , gewoon door zijn goedheid en vrijgevigheid zijn andere gaan lopen met hem soorten , dat mag ook wel eens gezegd worden natuurlijk .

Hij heeft heel veel haze soorten , zelfs de originele nog , kan je nagaan , en dat hebben er niet veel kan ik je vertellen , ze zitten er allemaal op te azen .

• Like 3

Mooi idee.

BB had inderdaadaltijd wel een Jack Herrer staan. Belangrijk medicijn voor hem. 
Maar hij kweekte meestal een mix van Black Cat, Omni's White, Jack Herrer, PP x Santa Maria (van mij) en een indica zoals Uruzghani. 
En er stond vaak een soortje bij om te proberen. Hij was zeker geen brood kweker.

Toen ik zijn boel ruimde stond er alleen JH en PP x SM, wat ik al vreemd vond.

Zijn wietzaden verzameling heb ik niet gevonden en die was toch behoorlijk omvangrijk. Hij kon dan ook vrijelijk in mijn voorraad graaien. ;)
Misschien dat z'n familie die nog gevonden heeft.
Wel vond ik zijn blik met peper zaden. Die gaan naar Karel.

Voor nu, een ieder een mooie jaarwisseling en 2018.

• Like 5

ik heb  wat mooie naamlose  soortjes van autlowering LBH Jack Herrer X  LBH Haze(met deel nev haze) voor de  BLACKBUT  zo mooi zijn als zijn familie nog de zaden van blackbut zou vinden en dan we zijn fav strains er ook in verwerken.

dan kunnen wiet61 en in buiten mooie selectie ronde maken  .

ik zou heel graag zijn pepers willen zetten dit jaar in de tuin en zijn naam in ere houden (had vroeger 2010 van hem  zijn sambal gehad  )

RIP Blackbut .

• Like 2

24 minutes ago, La Buena Hierba said:

ik heb  wat mooie naamlose  soortjes van autlowering Jack Herrer X  Haze(met deel nev haze) voor de  BLACKBUT  zo mooi zijn als zijn familie nog de zaden van blackbut zou vinden en dan we zijn fav strains er ook in verwerken.

dan kunnen wiet61 en in buiten mooie selectie ronde maken  .

ik zou heel graag zijn pepers willen zetten dit jaar in de tuin en zijn naam in ere houden 

RIP Blackbut .

Kijk dat word nu eens een mooie strain voor hem !!!!!!!:stoned-smiley:

• Like 2

ik heb dit jaar buiten selectie gemaakt voor het soortje voor Blackbud met zijn fav soortje Santa Maria en speciale  genetica van  Angola red/roja van La Mano Negra (Alex) R.I.P 

meer info binnenkort

het is een mooi soortje geworden om deze mannen te eren .

wou jullie ff update @omni ik hoop dat het met deze genetica wel goed zit erg mooie sativa/haze met 50% old skool santa maria

Peace LBH 

• Thanks 2

Dankjewel voor de update La Buena Hierba , en respect voor de inzet en het werk dat je doet om dit soortje voor deze overleden mannen te eren.

Ik heb nog Mango Widdow zaadjes van Blackbut gekregen , die ga ik ook komend voorjaar ontkiemen en growen. ♥

Succes met het verloop van de selectie van het zaad.

(Hay Alchie !!  :D )

;)

• Thanks 1

Top wat je doet LBH.

Ik had het vorige week nog over Blackbut.

Wat een top kerel en altijd lachen met hem.

• Thanks 1