• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Rabarbarbaar

Ficus love

Recommended Posts

Behalve ons allom geliefde plantje durf ik bijna te wedden dat velen hier ook wel een ficus hebben staan.
Laat hem shinen in dit topic, deel je kennis over verzorgingen vermeerdering.

Zelf heb ik de benjamina:
(al eventjes geen benjamin meer)

20180223_195938.jpg

En de elastica (denk ik):

20180223_195902.jpg

Tips:
-De bladeren benevelen met water vinden ze lekker,
-Draaien vinden ze niet fijn, bij verhuizing op een soortgelijke plek zetten of je zal de komende weken blad ruimen.

Hier fungeren ze als gordijnen, dus de toppen niet bij elkaar gebonden

• Like 2

Mijn ficus bonzai heeft gelukkig niet zoveel onderhoud nodig, wat water geven en geregeld de blaadjes afvegen.

om de week of twee een slokje van groene kamerplanten meststof en die tutterd gezellig verder.IMG_0166.JPG

IMG_0164.JPG

Ik moet wel zeggen dat ze totaal niet van verhuizen houd, ik heb dr gekregen en binnen de week had ik van een dikke bos blaadjes nog maar enkele over..

na wat geduld en geluk waarschijnlijk heeft die zich helemaal bijgetrokken.

Ik doe wel geregeld de grote blaadjes aftrekken, dit zorgt er wonderbaarlijk voor op de een of andere manier dat ze dit grote blad verplaatst met een klein ieni blaadje.. de volgende foto kan je zien dat er nog grote blaaderen zijn op de toppen. hiermee wacht ik met ze af te doen tot het takje weer verder is ontwikkeld..

zoals je kan zien doe ik veel low stress training haha, ik vind het wel leuk als dr takken alle kanten uit zwiepen :D ook voor de lol heb ik twee stukjes die ik had afgeknipt in de pot gezet,, twee weken later leven ze nog :D

IMG_0168.JPG

de satestokjes zijn tegen de poezen die op een of andere manier het plezant vinden om in die pot te gaan liggen en rommelen!!

IMG_0169.JPG

• Like 2