• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Dag allemaal,

ik kon met de zoekfunctie geen topic hier over vinden. Vandaar dat ik het hier vraag, wat is jullie snelste plant buiten ooit geweest qua afbloeien ZONDER verduisteren en dat ook geen autoflower was? Graag met foto en des te meer info (bijvoorbeeld rotbestendigheid, fluffy of compact, smaak,sterkte,kleur) des te beter.

groetenn

Anders even de laatste pagina's van de guerrilla en buitenverslagen bekijken.
Dan zie je precies wanneer welke soort klaar was, welke problemen er waren en wat de kwaliteit was.

Het snelste zijn de Indica's. Sativa's hebben langer nodig.
En je vind echt geen soort die in 4 weken klaar is.. 7 weken is toch wel minimaal. Eerder kàn maar is zeker niet bevorderlijk.

Als je met snel bedoelt vroeg.. daar zijn al heel veel topics over. :) 

Ik denk niet dat er zoiets bestaat als ''de snelste''.

Er zijn veel factoren van toepassing tijdens het groeien en bloeien.

Dan heb je uiteraard nog de verschillende pheno's per plant. 

Ik zou voor autoflowers gaan, die gaan snel in bloei ongeacht het aantal zon-uren. 

Vanmiddag kreeg ik nog een tip over Top44, die zou in 44 dagen klaar moeten zijn met bloeien.

Verder kan ik er weinig zinnigs over zeggen. 

On 27-2-2018 at 08:04, letsgrowit said:

Ik doelde eigenlijk meer op een topic zoals deze; http://www.wietforum.nl/topic/73971-de-snelste-buitenplant/ 

Ja, daar heb je je info toch :) Staat daar niks voor je bij dan?
De rest zul je toch moeten opzoeken in topics. Misschien meer als 5 minuten 'werk' maar zul je toch moeten doen denk ik ;) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By SvenBud
      Erg grote vraag of mijn planten gezond zijn of niet.. gele kleur niet eerder gezien. Groetjes en alvast bedankt !!

• By Robijn
      Hallo, hallo allemaal! 
      Ben al lange tijd een cannabisfan, en laatst dacht ik: waarom niet? Ik kweek gewoon mijn eigen wiet! 
      En hier ben ik dan nu, met mijn allereerste kweekje. Ik vond het een leuk idee om dat eens mooi bij te houden in een verslag. Hopelijk kan ik hierdoor ook nog wat goede tips meepakken, ze zijn altijd welkom. 

De eerste zaadjes die ik kocht waren Royal dwarfs, want die stonden erom bekend makkelijk te kweken te zijn. 
      Hierbij kreeg ik 3 gratis zaadjes, 2 Northern lights auto's en een Automazar. 

Het begin verliep echter niet zo soepel als gehoopt. Om te ontkiemen had ik de natte-papiermethode gebruikt. Er ontkiemden er 4 van de 6! Dolblij dat ik was zette ik ze in 20 liter potjes met wat folie eroverheen. Ik was te ongeduldig, graafde de zaadjes na twee dagen op en zorgde er uiteindelijk met mijn domheid voor dat er maar 1 zaadje, de Northern Lights, boven de grond kwam. 

Ik heb nieuwe zaadjes, de blue power van vision seeds, gekocht en ben die nu aan het ontkiemen in turfpotjes in een propagatorboxje, met de hoop dat dit beter werkt. 

Terug naar de Northern Lights. Ze is sinds 30-05 boven de grond gekomen en groeit geweldig!

Ze staat elke dag lekker in het zonnetje, het weer zit goed mee. Ik geef haar nu gewoon water dat afgezuurd is naar pH 6.3. Geen voeding. Vooralsnog gaat alles naar mijn inzien zeer goed met haar en ik hoop dat dat ook zo zal blijven.
      Ben benieuwd of jullie nog enige tips hebben, ook voor in de toekomst! 

• By Rabarbarbaar
      Ik wil een hele kleine zadenkweek in de tuin doen, het idee was:

Eind juni 4 dame blanche regulier in 1 grote speciekuip (500 liter ?)
      Laten groeien tot ik een man en vrouw heb, die 2 andere kunnen dan om.
      Het is de bedoeling dat ze klein blijven, vandaar redelijk laat gezaaid.

Kan dat nog later ? Hoe korter ze er staan des te meer kans op slagen dacht ik zo.
      4 in 500l, gaat dat goed totdat ze geslacht laten zien ? Of zelfs te weinig voor 2 ?
  • Alchemistic Seeds
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   5 Members, 0 Anonymous, 24 Guests (See full list)