-
Announcements
-
Weedforum Nieuwe Leden. 12/03/2017
weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik... We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie, Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken. Maak er wat leuks van hier op het forum
-
-
Similar Content
-
By KAYA74
YES YES YES.......We kunnen weer!
Het nieuwe hokje is zga af, dus het geduld is afgelopen.
Bij deze de start van de (ietswat verlate) indica-test.
5 onbekende soortjes om te bepalen wat nou de beste Indica zou zijn.
Nou is smaak persoonlijk en ook de manier van kweken en plantbehandeling zal voor een ieder anders zijn.....dus de term "beste" lijkt me niet echt van toepassing, maar goed: we hebben er zin in.
Even een temp check gedaan
Zoals gezegd 5 soortjes staan nu , na een dompelbad van 5 uur, in lieve kleine potjes onder 165w tneon, om straks lekker buiten grote meiden te worden.
KEEP YOU POSTED!!!
GRTZ KAYA
-
By Sebas
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Hierbij de opening van mijn topic van mijn moestuin in dit mooie jaar 2019! Opdat het maar een groeizaam jaar mag worden. Dit is de tijd van het jaar dat de hele tuin op zijn kops staat: paadjes verleggen, nieuwe bedden aanleggen, etc...
zonder plaatjes geen moestuin praatjes! Een plaatje van de voorbereiding voor het jaar 2020: de Compostbak wordt gevuld. Het oogsten gaat ook gewoon door: boerenkool en prei.
-
By Sebas
Om dit stukje forum eens wat voller te maken een stukje over mijn moestuin. We hebben een tuintje van 300m2 op een klein en gemoedelijk complex. Al met al een leuk stuk grond waarmee je je niet mee verveelt. Afgelopen maanden was het erg nat en heb ik niets kunnen doen, maar nu begint het weer te kriebelen. Hieronder alvast een paar foto's. Ik hoop dat ik gedurende het seizoen eea aan foto's en info (bijvoorbeeld over compost maken en onze eigen wormenbak) kan geven ??
Achtereenvolgens: kas die nog opgeruimd moet worden, nieuw aardbeienveldje, en wat oogst van vorig jaar ? Het licht groene voor de aardbeien is knoflookbieslook (ook wel Chinese bieslook): erg lekker in soep, saus e.d. en met een lichte knoflooksmaak.
-
-
-
Who's Online 2 Members, 1 Anonymous, 49 Guests (See full list)