• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Kartoffel

Hulp bij een nieuwe start

Recommended Posts

Goeiemiddag allemaal,

Het is een tijd geleden dat ik voor het laatst iets heb geplaatst, maar het buiten seizoen gaat weer beginnen en ik wil weer graag meedoen.

Vorig jaar zijn mijn twee plantjes helaas niet helemaal uitgebloeid vanwege schimmel (check mijn verslag).

Dit jaar wil ik het goed doen en daar hoort het juiste soort bij en ik zou graag jullie hulp willen bij het uitkiezen van het juiste soort.

Het beste lijkt mij een soort dat goed tegen schimmels kan en ik dus buiten kan laten staan in plaats van het constante verhuizen van de planten (het gaat dus om planten in een pot).

Autoflower of niet maakt mij niet uit en ik hoor graag suggesties. Ik ben zelf volop aan het zoeken.

Kartoffel

Fijn om terug te zijn!

Hoi, welkom terug Kartoffel.

Zou in de guerrilla verslagen gaan zoeken naar een plant die qua bestendigheid (en smaak/opbrengst/effect) bij je past.

Bijvoorbeeld deze:

Ehhhmm, ik weet niet meer waar ik het las.
Volgens mij guerrilla, daar had iemand een lijst met mooie soorten voor een mooi prijsje, maakte ik nog een grapje over dat het duivenzaad was en toen zei Johnny dat hij wist dat het een betrouwbaar address was.
Kan het zo snel niet vinden, anders Johnnysack even een PM sturen, die weet dat vast wel.

• Like 1

45 minutes ago, Rabarbarbaar said:

Ehhhmm, ik weet niet meer waar ik het las.
Volgens mij guerrilla, daar had iemand een lijst met mooie soorten voor een mooi prijsje, maakte ik nog een grapje over dat het duivenzaad was en toen zei Johnny dat hij wist dat het een betrouwbaar address was.
Kan het zo snel niet vinden, anders Johnnysack even een PM sturen, die weet dat vast wel.

Je bedoelt outdoorseeds die op Growshopmarkt zit. Ja die is betrouwbaar en niet te duur. Goede kerel ook.

Er zijn ook genoeg leden die zelf soorten maken en wel wat willen delen met anderen. Dit is wel allemaal regulier.

Ik zou zelf voor als het in de tuin is gewoon 5 fem planten nemen. Bijvoorbeeld Green posion van sweet seeds, serious 6 van serious seeds, of Green gold van Real gorrila seeds.

Kost ietsjes meer maar wat is die paar tientjes nu als je kijkt wat het je aan geld naar de shop kunt besparen.

• Like 3

Als je in potten doet zou ik iig geen hazen nemen. Mooie compacte Indica's zou ik voor gaan. Misschien nog 2 XL autoflowers erbij en 3 mooie fem soorten idd. 
Heb je straks mooi 5 wietjes te roken :D 

Succes man!