• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Cannarie

Cannarie in het huis

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Cannarie. Ik kweek al enkele jaren, maar ben sinds eind vorig jaar iets serieuzer bezig met een wat groter hok, mooiere spullen en hopelijk wat meer regelmaat. Voorheen was het vaak 1 rondje per jaar en wil er nu toch wel 2 tot 3 gaan doen. Ook ben ik sindsdien bezig met het bijhouden van kweekverslagen op een ander forum. Maar omdat het daar nu nogal een rommeltje is, kom ik hier maar eens kijken.

Ik heb een hok van ca 160x200cm waarin ik 2 750W Gavitas heb hangen. Hierin staan momenteel 4 planten in een wat experimentele opstelling in het einde van week 6 12/12 (nog een week of 5 te gaan). Zal hier binnenkort verder over uitwijden in een apart topic.

20180428_205911.jpg

• Like 1

dankjulliewel!

2 hours ago, Test@ment said:

Hopelijk heb je het hier dan meer naar je zin ?

Ik had het er juist erg naar mijn zin, alleen de admins lijken er niet echt zin meer in te hebben. Het forum is al 3 weken praktisch onbruikbaar daar. Maargoed, zal het klagen verder daar houden ;)

1 hour ago, Rabarbarbaar said:

Bekend gezicht ;)

Ja, daar heb je die vogel weer :P

• Like 1