• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
fofo

eerste keer op deze form

Recommended Posts

hoi

ze noemen me fofo 

dat is de eerst dat ik deze form tegen komt op internet op een ander form waren er mensen die deze form noemde 

kom ik eens kijken als het hier gezellig is want op de ander form vond ik laatste tijd niet meer zo ??????? 

ben pas overgegaan hps naar led 

ben een ronde gestart met hps 3.5 bloei en dan naar led gegaan omdat het veel sneller ging dan ik verwacht had bestelling en levering op 2 wekken alles binnen dacht 8 wekken wachten en nu staan ze een week met led ze doen het goed als ik een nieuwe ronde begin ga ik een verslag hier over makken nu vind ik de moeite niet meer voor een verslag want heb ook geen foto er van

nu even over mijn kastje is 130x70x170 l b g heb er led strip van samsung semiconductor, inc 8 stuks 3000k tot 400w verdeeld over 2 drivers 

en voor groei kastje 70x70x70 samsung semiconductor, inc 2 stuks 4000k