• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
UnderCover

hok bouwen? tent niet mogelijk!

Recommended Posts

Middag MedeKwekers!

zit met het volgende zoals aangegeven kweek ik al een tijdjue en wil overgaan op een groteren setup,

ik zit met mijn hoogte van de zolder kan geen groteren tent als 1,20 1,20 en 1,80 hoog in het dak loopt schuin af en past daardoor niet en groteren tenten zijn 2,00 meter + of hoger,

als ik een hok ga bouwen wat zijn de voordelen en nadelen? wil het simpel mogelijk houden (ruimte vergroteren wat niet mogelijk is met tent helaas) 

iemand een inleiding over hoe dit moet en wat ik nodig heb?

ben hierin echt een leek!

hopelijk meer info en bouw of kweekhok ervaring!

Mvg UnderCover!!

Nou wat je kan doen,.. is je tent aan 1 kant gewoon in korten, je garantie is wel weg ,.. 

Maar dan haal je gewoon stukje van de stangen af waardoor je een schuin dak krijgt,. en aan 1 kant wel een stukje over hebt, maar het is maar net hoe creatief jij kan zijn met wat tyrips en wat duktape  :rolleyes:

Oei tja,..voordeel is dat een hok vaak steviger is,.. je kan het zo gek maken als je zelf wilt.. 

Een bouw verslag van mijn vorige kweekkast (net afgebroken) 

Het ligt maar waar je voor keur ligt :) 

180 CM is toch wel te doen, ook met HPS? Je zou het filter buiten de tent kunnen plaatsen, scheelt je al wat centimeters. Iets korter voorgroeien, of gewoon gelijk 12/12 is ook een optie. 

Uiteraard is er ook nog de optie van LED. Zal je ten opzichte van HPS ook al het een en ander aan extra centimeters winnen.

Wil je toch per se wat anders, een tent breek je zo af. Dus moet er mensen om wat voor reden dan ook op je zolder zijn (CV monteur!) dan is dat een stuk makkelijker op te ruimen.

Een hok kan je wel 'optimaal' in richten en aanpassen. zo kun je inderdaad je filters in de nok kwijt en de lamp kan dan ook wat hoger. 

@Running Water wauw dit zocht ik al zolang is niet normaal! ontzettend bedankt man!!!!!!!!!

wou eigenlijk een 1.20 bij 1.,20 tentje doen maar nu veranderd alles.... lol

het gaat zeker die tent worden!! bedankt!!

• Like 1

@L3dnov altijd nog beter om tijd en geld extra te verspillen aan een kweekhok tent is zo weggehaald als ik er ook even mee wil stoppen zie er ook veel meer voordelen in terug bedankt hiervoor!!

ja wel, alleen als een 180CM tent nu al past, dan zou ik niet de hoogte die je nu opgeeft gaan verspillen. Daar schiet je dan niets mee op. Als het schuine deel nou begon op 180 CM, dan is het een no brainer.