• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Meek Mill

25x PP dimlux 1000w

Recommended Posts

Update tijd!

14 dagen 18/6 gehad

22 dagen 12/12

lamp 1200watt

temperatuur lamp aan 29graden

temperatuur lamp uit 23 graden

luchtvochtigheid lamp uit 75%

lamp aan 60%

ik geef nu elke dag 1 liter water met terra bloom en pk 13-14(ph altijd rond de 6) en heb een paar dagen wat minder voeding gegeven omdat ik verbrande puntjes was tegen gekomen volgens mij gaat dat nu beter.

de bladeren met verbranden puntjes.

IMG_0662.JPG

IMG_0661.JPG

nu een punt waar ik me zorgen om maak ik geef dus elke dag water 1 liter 2 uur nadat de lamp aangaat alleen de laatste dagen merk ik dat de grond nog kletsnat is terwijl 24 uur nadat ik water heb gegeven zie foto hier onder. vraag me af wat er mis gaat of hoort dit?

IMG_0681.JPG

kwam dit tegen ernstig of niks?

IMG_0684.JPG

IMG_0685.JPG

nu het volgende punt wat me zorgen maakt is de hoge luchtvochtigheid rond de 70% lamp uit 60% lamp aan veels te hoog natuurlijk en als ik water geef stinkt het ook een beetje naar rot vandaar dat ik vandaag een luchtontvochtiger heb gekocht maar kan daar nog geen resultaat van geven want hij draait net een uur hoop dat dit gaat helpen. 

IMG_0689.JPG

nog meer foto's

IMG_0677.JPGIMG_0678.JPGIMG_0679.JPGIMG_0683.JPGIMG_0668.JPG

hoop op wat advies.

Later!

Als de grond nog nat is dan zou ik een dag overslagen met wateren.

Dat wil zeggen dat z nog voldoende in reserve hebben.

Die foto van de "verbrande" punten is iets anders als overvoeding.

Het is aan de uiteinde van het blad dat het puntje verkleurd. 

Een ontvochtiger zal al zeker helpen. Maak je klaar om om de paar uur de opvangbak leeg te maken.

Is het een afgesloten ruimte waar de tent staat? Kan je daar geen deur open zetten zodat er verse lucht bij kan?

Verder over die foto van met je vraag ernstig of niet? Dit is een tak die geknakt is om welke reden dan ook en die nu verdord is.

Niets om je zorgen over te maken en zien dat je niet nog meer takken beschadigd geraken  :)

• Like 1

18 hours ago, Tune said:

Als de grond nog nat is dan zou ik een dag overslagen met wateren.

Dat wil zeggen dat z nog voldoende in reserve hebben.

Die foto van de "verbrande" punten is iets anders als overvoeding.

Het is aan de uiteinde van het blad dat het puntje verkleurd. 

Een ontvochtiger zal al zeker helpen. Maak je klaar om om de paar uur de opvangbak leeg te maken.

Is het een afgesloten ruimte waar de tent staat? Kan je daar geen deur open zetten zodat er verse lucht bij kan?

Verder over die foto van met je vraag ernstig of niet? Dit is een tak die geknakt is om welke reden dan ook en die nu verdord is.

Niets om je zorgen over te maken en zien dat je niet nog meer takken beschadigd geraken  :)

oke  thanks man 

Ik blijf het herhalen.

Oogst van een plant is iets persoonlijk.

Ga je voor Milky of voor Milky met beetje Amber of liever meer amber?

Alles hangt van je voorkeur af.

Ik kan je enkel deze meegeven:

when To harvest cannabis diagram

• Like 1