• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Goedenavond samen !

Ik heb vorig jaar een hokje gebouwd met daarin een kweekruimte van 60x120 cm om vervolgens een verslagje te doen van mijn allereerste kweekje, op een ander forum.

We springen er hier in met het begin van de tweede ronde en ik ben van plan om voor de eerste keer een scrog te gaan doen met 4x 18L. Ik heb de afgelopen dagen weleens een kijkje genomen hier en ook al wat bekenden voorbij zien komen,leuk !

Ik hoop middels een verslag te gaan bijhouden op nuttige feedback om zodoende mijn prille kweekervaring naar een acceptabel niveau te brengen. Ben benieuwd hoe deze scrog trip en dit forum mij zal bevallen.

Would you like to join me ?

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Porro
      Hoi allen,

Hierbij dus topic met wat ik allemaal uitspook in m'n hobbykamer. Kweek vooral voor kwaliteit; smaak, effect en geur zijn toch 3 pijlers waar ik tracht naartoe te werken.  Dus aarde biologisch, omdat dit betere smaak zou opleveren.

Momenteel heb ik allemaal 4ltr rootpotjes(garden high pro) neergezet (gelato,ak47,power plant, gorilla glue, amnesia auto, amnesia haze auto, white widow auto, exodus cheese auto)met plagron lightmix, aangevuld met atami wormenmest, flower saver(phc) en health start ofte buffertab 21gr(phc). Krijgen kraanwater(ph 7.2-7.5 en ec 0.9 ). Bacto en rietsuikermelasse a+ en nu in de bloei bac bloei en pk booster organisch.  Tweemaal een soort thee;, colinize, fulvic 25, opf 5.2.5. en yuccah. Allen ook van phc. Dit na paar dagen enkel water te geven en de planten lichter groen werden.
      Morgen fotos aangezien de dames reeds slapen , groetjes.
    • By KAYA74
      Evening bredren and sistren,      IRIE IRIE?
      We hebben keuzes gemaakt……deze ronde gaan we verder met 5 geselecteerde dames…….I PROUDLY PRESENT

Eerst maar eens…..muziek:

Bij aan van van dit verslag zijn de dames precies 4 weken oud en 1x getopt.

Set-up in t kort:
      Tent 100x100x200
      Lamp Spectrolight Blast 400
      Medium Plagron Promix, verrijkt met Supermix
      Voeding Alga Grow, Alga Bloom 
      Supplementen Power Roots, Vita Race, Sugar Royal, Green Sensation
      Toelichting op het medium: Ik heb de Promix vermengd met 20% kurkgranulaat, dit nadat ik op de beurs eens een handje van dat kurkmengsel van DNA door de vingers heb laten glijden: dat voelde zo goed, dat we het zelf eens zijn gaan proberen.

Dames doen het leuk mag ik zeggen, erg leuk. Ze zijn allemaal getopt en een beetje geplukt van onder. Gisteravond een beetje ontbladerd, wat ze vandaag al ruimschoots weer hebben ingehaald…..ongelooflijk.
      Inmiddels krijgen ze Alga Grow, 2.5 ml per liter, aangevuld met nog een beetje Power Roots. Het is een beetje aftasten wat te geven, aangezien Kaya niks wil meten.(op temp en lv na natuurlijk, al moet ik zeggen dat we zelf op die meters steeds minder kijken) Gewoon kijken, voelen, ruiken……proberen af te lezen wat de plantjes me te vertellen hebben. En als ik zo naar de kleur kijk, denk ik dat we aardig op de max zitten nu…..

Één dame heeft heel minimaal iets last van verbrande puntjes, dus ff pas op de plaats of zelfs iets zakken met de voeding. Zeker met de gedachte dat het medium voorzien is van Plagron Supermix (ook een primeur voor Kaya) is de voeding een serieus leerproject in deze set-up, net zoals ook de toevoeging van kurkgranulaat een uitdaging is…WHOOP WHOOP.
      Goed, genoeg geluld, meer foto’s willen we zien…

As we speak zijn de dames exact 4 weken vandaag . Best een paar leuke bosjes dacht ik zo 

GREEN GRTZ KAYA
  • waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   4 Members, 0 Anonymous, 120 Guests (See full list)