• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

1 hour ago, boswandeling said:

Lekker man. Volgende keer wel echt gelijk gaas erom dus? 

er stond al gaas alleen had het naderhand  ingeknipt en open gevouwen voor ruimte. 

niet zo slimme actie zeg maar:stoned-smiley:

• Like 1

hi, die binnen stond had ik zelf nog even laten staan, de laatste weken komt er een hoop gewicht bij, en rijping

spint is heel besmettelijk, onthoud dat. het zit in je kleding, in je aarde, in je spullen.

ik weet niet hoeveel kwaad het kan op 1 plant, op een veld kan het de planten verstikken waarvoor zeer giftig gif is te verkrijgen uit belgie..

maar dat wil je natuurlijk niet..         je heb iig lekker wat te roken,, steek maar in je zak

• Like 1

13 hours ago, Buitenlucht said:

Beter een hek rondom, maarja.. ook bij 1 plek funest geweest doordat een haas er niet uit kwam.

ik gok dat er 1 of ander beest onderdoor is gegaan. 1 van de  vorige keren toen ik water ging geven ontstond er een tunnel.  heb het maar vol gegooid met aarde uit een leeg plekje.   Volgende keer miss mensenhaar strooien (van mezelf).  heb ik is gezien dat ze dat gooien waar veel jagers zijn dan gaan konijnen en ander wild ervandoor

Zoiets gehoord over hondenhaar, en mensen pis.
Maar dat was tegen herten.

Denk dat er wel iets in zit, dat een hert niet het gevaar opzoekt.
Maar natuur is boven alles zeer onvoorspelbaar, dingen met 1/999999999 kans gebeuren de hele dag en overal.
Zoals buitenlucht al zegt, baat het niet schaadt het niet.

• Like 2

maarja deze zomer is zo droog.   je ken neer gooien wat je wil.  me plantjes zijn letterlijk het enige wat leefd.  en die beestjes hebben ook honger 

Lekker ouwe! Zeer mooi resultaat voor zomaar op de vensterbank! Meestal zie ik zulke kweekjes niet zo mooi aflopen als bij jou. Ben blij dat het de potten heeft mogen vullen, en nycd is ook echt een teeeering lekker soortje imo.

• Like 1

@boswandeling  ik mag ook van geluk spreken dat ik aardig wat zon heb.  raam

op het zuiden. geen hoogbouw tegen over me. en die nyc stinkt niet zo.  

heb nu nog een northen light.  in vensterbank staan.  en me plantjes buiten ga ik  van de week even kijken

✌?

• Like 2

ik ben net weer is bij plantjes wezen kijken of het niet weg was gewaait er kwam vanacht een onwijs harde wind uit zee.  en helaas alles afgebroken. heb meegenomen wat er te redden valt.  kortom me vensterbank plant was een succes geurrilia viel tegen mede dankzij het gesleep met water.  

6018ECA1-C1A1-4186-9AAC-BA2E86BF3905.jpeg

☝? bleu diesel

5CBC1F9E-F142-439B-84C4-086E337CC3C4.jpeg

☝? restant Northen light

thnx @Rabarbarbaar en @boswandeling    thnx.   die was niet voor hier bedoeld

• Like 1

08BB57C1-E23A-4271-B906-3F1F794C4B3E.jpeg????

6DB14EA0-E9DB-40A7-9FCC-7246FE566900.jpeg

toch me 2e doos vol en 3 tupperware bakjes vol knip resten in de vriezert

helaas geen mazar kunnen oogsten en geen critical.   

ag ja er lopen nu wel wat konijnen rond die zo high als een papagaai zijn?

op naar volgend jaar. en heb plannetjes voor een kweek kastje

• Like 5