• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Hallo,

Naam is Ray, ben 28 jaar oud. Rook nu voor paar jaartjes, Nu dat ik wat meer tijd heb wil ik beginnen met kweken van mijn eigen plantjes. Heb inmiddels paar maanden geleden DIY box gemaakt. Heb alleen de ontkiem en groei kamers gemaakt. Moet nog een bloeikamer maken.

Metingen:

Ontkiem kamer: 70(d) x 30(b) x 46(h)

Groei kamer:      70(d) x 30 (b) x 76(h)

Bloeikamer zal 70(d) x 61 (b) x 122(h) zijn, maar moet nog paar spullen voor kopen.

Heb de wanden van mijn ontkiem en groei kamer met radiator folie geplakt. Verlichting weet ik nog niet wat ik moet doen...Heb wel een lage budget en wil ook het beste halen uit mijn kweek. Zal namelijk rond 2-3 plantjes kweken elke keer...

Jaaaa... wiet kweken klinkt nu al leuk! kan niet beginnen met kweken. Vind het zo mooi om voor mijn plantjes te zorgen om uiteindelijk het allemaal lekker op te roken :lol:.

Groetjes Ray.

Welkom op het forum.

In die kastjes kan je zekers een micro kweek doen. Misschien een Led lampje bouwen?