• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Haze

HELP HELP wat is dit?

Recommended Posts

Goedeavond

Ik kom net thuis van me werk en zie bij een plantje witte vlekjes,ik had al op internet opgezocht en kwam uit op trips?

Nu is mijn vraag hoe kom ik eraf zonder andere insecten erbij toe te voegen.

20180611_184858.jpg

Ik denk meer aan een wants aangezien de plekjes zo mooi rond zijn, maar kan het goed mis hebben.
Zou het eventjes aankijken, als het erger word kan je altijd nog gif spuiten of rovers inschakelen.

Toen ik last had van bladluis op 1 plantje had ik lieveheersbeestjes larven uit de plaatselijke struiken gehaald en die een nachtje bij de plant gelaten door een fles zonder bodem over de plant te zetten (pas op voor de zon die komende dag).

Zo kan je misschien ook makkelijk en snel de juiste rover zoeken en hem gericht aan het werk zetten.

• Like 1

Bedankt voor de duidelijke informatie

Ik zal het nog even in de gaten houden en anders ga ik actie ondernemen.

Ik hou jullie op de hoogte?

Buiten

Mijn excuses ik weet niet zo goed waar ik het neer moet zetten.

Ik kwam net thuis en nog erger lijkt wel oranje stippen alle planten hebben dit sinds vandaag.

Is dit in een insect of wat is het.

Word er doodmoe van plantjes is net 2 weken boven en nu al ellende.

Wie kan mij helpen?? Of moet ik zeg weggooien

20180612_172447.jpg

20180612_172442.jpg

20180612_172436.jpg

20180612_172450.jpg

20180612_174548.jpg

Schade door beestjes, welke weet ik niet.

Nu is het handig om te weten welk beestje het is, zit er iets aan de onderkant van de blaadjes ?

Anders een kweekverslag beginnen ? Dan kan je op 1 plek al je vragen kwijt en kan je makkelijk terug lezen wat je wanneer hebt gedaan.

Je zit nu dichterbij de goede categorie dan wie-is-wie, maar nog niet helemaal goed.

Hier kan je vragen kwijt over buiten planten:
http://www.weedforum.eu/wietforum/forum/30-helpdesk-buitenkweek/

Hier kan je een verslag maken en ook al je vragen kwijt natuurlijk, maar dan alle vragen in 1 verslag.

http://www.weedforum.eu/wietforum/forum/29-kweekverslagen/

• Like 1

Pff haha nogmaals mijn excuses

Ik wou idd graag een verslag beginnen ik ga even rustig kijken hoe en wat voordat ik iets plaats.

• Like 1

Waarom weggooien? Als het buiten staat dan is het normaal dat er beestjes op af komen.

Gewoon laten staan dat plantje.

Edit : Ik had gezien dat er 2 topics waren voor hetzelfde onderwerp, daarom even samen gegooid.

• Like 1

Oke is goed dank je wel.

Ik zal ze laten staan en morge met neemolie bespuiten en dan hopen dat ze weggaan en de plantjes met rust laten.